patufet de navas
Re: patufet de navas
Hola,
la mama d'un nen de la classe del meu fill porta la seva filla petita al patufet i n'estan encantats. Jo no la conec personalment, però pensa que es molt nova i que m'han dit que les instalacions son estupendes. Des del centre civic es veu el pati i és una meravella.
la mama d'un nen de la classe del meu fill porta la seva filla petita al patufet i n'estan encantats. Jo no la conec personalment, però pensa que es molt nova i que m'han dit que les instalacions son estupendes. Des del centre civic es veu el pati i és una meravella.
Re: patufet de navas
turuleta ha escrit:hola, he inscrit el meu nen a aquesta guarde... algú la coneix? què tal? gràcies
Hola!
Jo també vaig inscriure el meu nen, però em van dir que a mitjans de juliol tindriem una entrevista amb la mestra i no hem tornat a saber res, i estem a 25. T'ha passat el mateix?
Re: patufet de navas
hola nivalis,
les escoles bressol municipals fan vacances des del dia 15 de juliol...
les entrevistes individuals es solen fen a principis de setembre, abans que comencin els nens (15 de setembre). Jo trucaria a partir del dia 1 de setembre. Com et dic, era ja estan de vacances.
les escoles bressol municipals fan vacances des del dia 15 de juliol...
les entrevistes individuals es solen fen a principis de setembre, abans que comencin els nens (15 de setembre). Jo trucaria a partir del dia 1 de setembre. Com et dic, era ja estan de vacances.
Re: patufet de navas
Aquesta escola és una de les excepcions i obre fins a final de mes. Pots trucar i preguntar. A la nostra faran l'entrevista al setembre perque hi ha moviment d'educadores i fins el dia 1 de setembre no tindran l'equip definitiu. Però ja ens han donat hora per entrevista. Com que a patufets de navas tanquen més tard i obren abans (és pública però de gestió privada) jo faria un truc per preguntar i surts de dubtes
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









