patufet de navas

Canvia el seu entorn: professores i amics.

turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

patufet de navas

EntradaAutor: turuleta » ds. juny 14, 2014 7:54 pm

hola, he inscrit el meu nen a aquesta guarde... algú la coneix? què tal? gràcies
Imatge
Imatge
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: patufet de navas

EntradaAutor: montsecm » dl. juny 16, 2014 6:52 am

Hola,
la mama d'un nen de la classe del meu fill porta la seva filla petita al patufet i n'estan encantats. Jo no la conec personalment, però pensa que es molt nova i que m'han dit que les instalacions son estupendes. Des del centre civic es veu el pati i és una meravella.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: patufet de navas

EntradaAutor: nivalis » dv. jul. 25, 2014 9:48 am

turuleta ha escrit:hola, he inscrit el meu nen a aquesta guarde... algú la coneix? què tal? gràcies

Hola!
Jo també vaig inscriure el meu nen, però em van dir que a mitjans de juliol tindriem una entrevista amb la mestra i no hem tornat a saber res, i estem a 25. T'ha passat el mateix?
Mmarta
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. jul. 31, 2009 5:45 pm

Re: patufet de navas

EntradaAutor: Mmarta » dl. jul. 28, 2014 11:31 am

hola nivalis,
les escoles bressol municipals fan vacances des del dia 15 de juliol...
les entrevistes individuals es solen fen a principis de setembre, abans que comencin els nens (15 de setembre). Jo trucaria a partir del dia 1 de setembre. Com et dic, era ja estan de vacances.
Avatar de l’usuari
barrufa!
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

Re: patufet de navas

EntradaAutor: barrufa! » dl. jul. 28, 2014 9:28 pm

Aquesta escola és una de les excepcions i obre fins a final de mes. Pots trucar i preguntar. A la nostra faran l'entrevista al setembre perque hi ha moviment d'educadores i fins el dia 1 de setembre no tindran l'equip definitiu. Però ja ens han donat hora per entrevista. Com que a patufets de navas tanquen més tard i obren abans (és pública però de gestió privada) jo faria un truc per preguntar i surts de dubtes

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::