És legal 21 nens a P2?
És legal 21 nens a P2?
Hola noies!
Sabeu si és legal, a data d'avui, tenir 21 nens a P2? És una escola privada.
Moltes gràcies.
Sabeu si és legal, a data d'avui, tenir 21 nens a P2? És una escola privada.
Moltes gràcies.
Re: És legal 21 nens a P2?
Quan jo treballava a llar d infant privada la ratio màxima a p2 era de 21 si. Una barbaritat. D això fa 8 anys... no se si ha canviat.
La meva nena a la publica eren 15 x aula
La meva nena a la publica eren 15 x aula
La meva a la pública a Barcelona eren 20 per aula de P2, just aquell curs (12-13) havien canviat el decret de ràtio, fent-lo passar de 18 a 20. Hi va haver moltes reivindicacions per part de les Bressols Municipals.
A la privada no sé si han de seguir cap "reglament", la veritat, com que no reben cap tipus de concert ni res no sé si poden fer el que vulguin...
A la privada no sé si han de seguir cap "reglament", la veritat, com que no reben cap tipus de concert ni res no sé si poden fer el que vulguin...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
21 nens petits només per una cuidadora?!!? 
- baldufeta05
- :: papallona

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Jo treballo a la municipal i la ràtio per les aules de 2-3 anys són 20, encara que per algun motiu molt concret puguin demanar ampliació de ràtio.
Però vaig treballar molts anys a la privada i la normativa no està molt clara i n'havia tingut més de 20.. Tot i que sí que s'ha de dir que a la privada eren dues tutores per aula...
Però vaig treballar molts anys a la privada i la normativa no està molt clara i n'havia tingut més de 20.. Tot i que sí que s'ha de dir que a la privada eren dues tutores per aula...
Nosaltres aquest any comencem P2 a pública i són 20 nens per classe. Uns tutora i una de suport
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |