Llars d´infants Mataró - Menuts
Llars d´infants Mataró - Menuts
Bona tarda,
estem pensant de dur al nostre fill d´un any a la llar d´infants Menuts de Mataró. La coneixeu?
Agrairia les vostres opinions.
Gràcies!
estem pensant de dur al nostre fill d´un any a la llar d´infants Menuts de Mataró. La coneixeu?
Agrairia les vostres opinions.
Gràcies!
Re: Llars d´infants Mataró - Menuts
Hola, us agrairia qualsevol tipus d´informació al respecte. No vam poder anar a les jornades de portes obertes. Quantes línees hi ha per curs? He vist que hi ha servei menjador. És catering o tenen cuina propia?
Gràcies!
Gràcies!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



