Guarderies públiques i privades a Sabadell
Guarderies públiques i privades a Sabadell
Doncs això...
Em podrieu recomanar guarderies publiques i privades de sabadell? Quan temps abans s'hi ha de solicitar plaça? Sortiré de comptes al setembre i no sé si l'haig de demanar abans de parir, després... a més pel que veig a les públiques el nen ha de tenir 4 mesos complerts abans del 1 de setembre, tal com he posat a un altre post (viewtopic.php?f=27&t=45583).
Gràcies!!!
Em podrieu recomanar guarderies publiques i privades de sabadell? Quan temps abans s'hi ha de solicitar plaça? Sortiré de comptes al setembre i no sé si l'haig de demanar abans de parir, després... a més pel que veig a les públiques el nen ha de tenir 4 mesos complerts abans del 1 de setembre, tal com he posat a un altre post (viewtopic.php?f=27&t=45583).
Gràcies!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 19, 2015 11:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Re: Guarderies públiques i privades a Sabadell
Hola, los meus bessons van a desde maig a l escola bressol el tren de sant nicolau, jo estic molt contenta y los bessons tambe, les agrada molt.
Re: Guarderies públiques i privades a Sabadell
Gràcies amdcr! La vaig anar a veure i em va agradar molt, però al final ens hem decidit per El Teleret, que a més està aprop de casa.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




