Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Tutti
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 15, 2013 7:40 am

Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample

EntradaAutor: Tutti » dv. març 15, 2013 7:47 am

Bon dia,
Estic buscant una llar d'infants pel meu fill, avui fa 13 mesos, i em visitat un parell de guarderies en el barri, pero m'agradaria que em donguessiu la vostre opició i consell.

Per ara hem visitat les guarderies; Tic - Tac, i Bambi Roig? Que opineu d'elles??

I sobre el Trambia blau, només he vist males critiques, pero sense més explicació.

i que opineu sobre la Betlem??

Bé tinc una mica de indecisió.

Moltes gràcies per la vostre ajuda.
nacom
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 5:04 pm

Re: Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample

EntradaAutor: nacom » dv. març 15, 2013 8:40 am

els meus nebots han anat a la Vaixell del carrer Calàbria entre sepúlveda i Gran Via i encra avui tenen gran record i estima per les mestres que van tenir!
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample

EntradaAutor: Castanyeta » dv. març 15, 2013 10:07 am

Mira't aquests fils:

Consell per guarderies privades Raval o Eixample? viewtopic.php?f=25&t=26392&start=0

llar infants a Eixample Esquerre Barcelona viewtopic.php?f=23&t=33189&start=0

Triar guarderia per Eixample Esquerre de Barcelona. viewtopic.php?f=23&t=33446&start=0

Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)? viewtopic.php?f=23&t=13054&start=0
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample

EntradaAutor: sagmai » dv. març 15, 2013 5:23 pm

El meu va al Tic Tac de Gran Via i n'estem contents
El Bambi no ens va sembla adeqüat per nadons
el Tramvia Blau era el segon per nosaltres, si el Tic Tac no hagués tingut places segur que l'hauriem triat
Avatar de l’usuari
ktalana
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample

EntradaAutor: ktalana » dv. jul. 04, 2014 9:27 am

Hola!!

nosaltres la portem a la Llar d'Infants Babet i estem molt molt contents. Està al C/Aragó, 116 casi cantonada amb Urgell. Son molt flexibles i s'adapten al ritme de cada família, tenen un horari molt complet (7:30 a 19h), és una llar molt familiar on ens coneixem tots, tenen cuina pròpia però també deixen portar el menjar de casa. Ara s'han estrenat amb facebook i web, podeu mirar opinions a Facebook d'altres pares, però si em voleu consultar alguna cosa aquí estic :)
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::