Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample
Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample
Bon dia,
Estic buscant una llar d'infants pel meu fill, avui fa 13 mesos, i em visitat un parell de guarderies en el barri, pero m'agradaria que em donguessiu la vostre opició i consell.
Per ara hem visitat les guarderies; Tic - Tac, i Bambi Roig? Que opineu d'elles??
I sobre el Trambia blau, només he vist males critiques, pero sense més explicació.
i que opineu sobre la Betlem??
Bé tinc una mica de indecisió.
Moltes gràcies per la vostre ajuda.
Estic buscant una llar d'infants pel meu fill, avui fa 13 mesos, i em visitat un parell de guarderies en el barri, pero m'agradaria que em donguessiu la vostre opició i consell.
Per ara hem visitat les guarderies; Tic - Tac, i Bambi Roig? Que opineu d'elles??
I sobre el Trambia blau, només he vist males critiques, pero sense més explicació.
i que opineu sobre la Betlem??
Bé tinc una mica de indecisió.
Moltes gràcies per la vostre ajuda.
Re: Escola bressol barri Sant Antoni - Esquerra eixample
els meus nebots han anat a la Vaixell del carrer Calàbria entre sepúlveda i Gran Via i encra avui tenen gran record i estima per les mestres que van tenir!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Mira't aquests fils:
Consell per guarderies privades Raval o Eixample? viewtopic.php?f=25&t=26392&start=0
llar infants a Eixample Esquerre Barcelona viewtopic.php?f=23&t=33189&start=0
Triar guarderia per Eixample Esquerre de Barcelona. viewtopic.php?f=23&t=33446&start=0
Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)? viewtopic.php?f=23&t=13054&start=0
Consell per guarderies privades Raval o Eixample? viewtopic.php?f=25&t=26392&start=0
llar infants a Eixample Esquerre Barcelona viewtopic.php?f=23&t=33189&start=0
Triar guarderia per Eixample Esquerre de Barcelona. viewtopic.php?f=23&t=33446&start=0
Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)? viewtopic.php?f=23&t=13054&start=0
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
El meu va al Tic Tac de Gran Via i n'estem contents
El Bambi no ens va sembla adeqüat per nadons
el Tramvia Blau era el segon per nosaltres, si el Tic Tac no hagués tingut places segur que l'hauriem triat
El Bambi no ens va sembla adeqüat per nadons
el Tramvia Blau era el segon per nosaltres, si el Tic Tac no hagués tingut places segur que l'hauriem triat
Hola!!
nosaltres la portem a la Llar d'Infants Babet i estem molt molt contents. Està al C/Aragó, 116 casi cantonada amb Urgell. Son molt flexibles i s'adapten al ritme de cada família, tenen un horari molt complet (7:30 a 19h), és una llar molt familiar on ens coneixem tots, tenen cuina pròpia però també deixen portar el menjar de casa. Ara s'han estrenat amb facebook i web, podeu mirar opinions a Facebook d'altres pares, però si em voleu consultar alguna cosa aquí estic :)
nosaltres la portem a la Llar d'Infants Babet i estem molt molt contents. Està al C/Aragó, 116 casi cantonada amb Urgell. Son molt flexibles i s'adapten al ritme de cada família, tenen un horari molt complet (7:30 a 19h), és una llar molt familiar on ens coneixem tots, tenen cuina pròpia però també deixen portar el menjar de casa. Ara s'han estrenat amb facebook i web, podeu mirar opinions a Facebook d'altres pares, però si em voleu consultar alguna cosa aquí estic :)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |