Coneixeu la llar d'infants El Cigronet (Muntaner 43)?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

cgcg
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 26, 2014 2:52 pm

Coneixeu la llar d'infants El Cigronet (Muntaner 43)?

EntradaAutor: cgcg » dj. juny 26, 2014 4:00 pm

Bon dia,

Volem inscriure a la nostra nena de 18 mesos al Setembre a una llar d'infants a l'eixample esquerre.

Voliem saber si teniu referencies de la llar d'infants el cigronet?
Tambe hem mirat el tranvia blau i tic-tac (carrer Gran Via)

Ens podeu orientar?


Gracies!!
Avatar de l’usuari
ktalana
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Coneixeu la llar d'infants El Cigronet (Muntaner 43)?

EntradaAutor: ktalana » dv. jul. 04, 2014 8:52 am

Hola cgcg!

No conec aquesta llar, però si que vem mirar el Tranvia Blau i la Tic Tac i finalment ens vem quedar amb la Babet que està al C/Aragó 116 (casi cantonada amb Urgell) i estem molt contents, és molt familiar i la petitona hi va encantada! la portem des de que tenia 9 mesos i ara ja en té 19, ha evolucionat moltíssim. Tenen uns horaris molt flexibles i s'adapten a tot, també deixen portar el menjar de casa. Tenen facebook i web, pots mirar opinions allà si vols o si tens alguna consulta ja ho saps :)
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::