Coneixeu la llar d'infants El Cigronet (Muntaner 43)?
Coneixeu la llar d'infants El Cigronet (Muntaner 43)?
Bon dia,
Volem inscriure a la nostra nena de 18 mesos al Setembre a una llar d'infants a l'eixample esquerre.
Voliem saber si teniu referencies de la llar d'infants el cigronet?
Tambe hem mirat el tranvia blau i tic-tac (carrer Gran Via)
Ens podeu orientar?
Gracies!!
Volem inscriure a la nostra nena de 18 mesos al Setembre a una llar d'infants a l'eixample esquerre.
Voliem saber si teniu referencies de la llar d'infants el cigronet?
Tambe hem mirat el tranvia blau i tic-tac (carrer Gran Via)
Ens podeu orientar?
Gracies!!
Re: Coneixeu la llar d'infants El Cigronet (Muntaner 43)?
Hola cgcg!
No conec aquesta llar, però si que vem mirar el Tranvia Blau i la Tic Tac i finalment ens vem quedar amb la Babet que està al C/Aragó 116 (casi cantonada amb Urgell) i estem molt contents, és molt familiar i la petitona hi va encantada! la portem des de que tenia 9 mesos i ara ja en té 19, ha evolucionat moltíssim. Tenen uns horaris molt flexibles i s'adapten a tot, també deixen portar el menjar de casa. Tenen facebook i web, pots mirar opinions allà si vols o si tens alguna consulta ja ho saps :)
No conec aquesta llar, però si que vem mirar el Tranvia Blau i la Tic Tac i finalment ens vem quedar amb la Babet que està al C/Aragó 116 (casi cantonada amb Urgell) i estem molt contents, és molt familiar i la petitona hi va encantada! la portem des de que tenia 9 mesos i ara ja en té 19, ha evolucionat moltíssim. Tenen uns horaris molt flexibles i s'adapten a tot, també deixen portar el menjar de casa. Tenen facebook i web, pots mirar opinions allà si vols o si tens alguna consulta ja ho saps :)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




