P3 zona 2 Girona
Re: P3 zona 2 Girona
quins nervis que tenim nosaltres. I encara ens falta quasi un mes per saver on entrem!!!!! Esperem tenir sort i que entri a taiala que era l'altre opcio que varem posar!!!! Qui de vosaltres va a taiala?
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Re: P3 zona 2 Girona
lua1 ha escrit:Hola noies sabeu el preu de l'escola Maristes?
Gràcies
Diria q uns 100 de quota i uns 150 menjador
Re: P3 zona 2 Girona
Hola Sivi,
Nosaltres hem entrat a Taialà!
Al final va ser la primera opció.
Espero que tingueu sort i entreu a Taialà i així ens coneixerem
Nosaltres hem entrat a Taialà!
Al final va ser la primera opció.
Espero que tingueu sort i entreu a Taialà i així ens coneixerem

Re: P3 zona 2 Girona
Tweety de seguida que sapiga alguna cosa us ho dic. A veure si tenim sort, ja que el meu home treballa davan l'escola i li anira molt be per portar la Berta
Re: P3 zona 2 Girona
Hola noies,
Avui han sortit lliestes definitives...... Com us ha anat?
Sivi, entreu a Taialà? Per cert hem sembla que ja sé qui és el teu home ;-P Treballa a la farmàcia de davant oi?
Petons.
Avui han sortit lliestes definitives...... Com us ha anat?
Sivi, entreu a Taialà? Per cert hem sembla que ja sé qui és el teu home ;-P Treballa a la farmàcia de davant oi?
Petons.
Re: P3 zona 2 Girona
Si, es el farmaceutic del barri.
Encara no se on entrem, quan plegui de treballar ho anire a mirar. Quins nervis!!!!!!
Encara no se on entrem, quan plegui de treballar ho anire a mirar. Quins nervis!!!!!!
Re: P3 zona 2 Girona
Que petit es Girona!!!
Per cert, Enhorabona Sivi, ho acabo de veure!!! Ja está en cambí un germanet o germaneta per la Berta!!!
Si entres a la web amb el codi que et van donar de pre-inscripció es pot veure a quin centre t'ha tocat!
Sort!
Per cert, Enhorabona Sivi, ho acabo de veure!!! Ja está en cambí un germanet o germaneta per la Berta!!!
Si entres a la web amb el codi que et van donar de pre-inscripció es pot veure a quin centre t'ha tocat!
Sort!
Re: P3 zona 2 Girona
Ja ho he pogut mirar.
La Berta entra a taiala!!!!!!!
Tweety potser L'Abril i la Berta els toca anar juntes!!!!
Si vols un dia quedem i que es coneguin
Quin pes ens hem tret de sobre.
Si, torno a estar embarassada, ha de neixer al desembre, pero de moment no ho hem dit a gaire ningu, esperem els resultats de les analitiques.
La Berta entra a taiala!!!!!!!
Tweety potser L'Abril i la Berta els toca anar juntes!!!!
Si vols un dia quedem i que es coneguin

Quin pes ens hem tret de sobre.
Si, torno a estar embarassada, ha de neixer al desembre, pero de moment no ho hem dit a gaire ningu, esperem els resultats de les analitiques.
Re: P3 zona 2 Girona
Que bé Sivi, dons si, un problema menys.....
Nosaltres estem contents ja que l'Abril va a l'escola bressol La Baldufa i d'allà passen a Taialà més de la meitat de la seva classe..... així que a la classe segur que li toca algú conegut; però tampoc hem preocupa ja que els nens es fan desseguida amb tothom....
Estaria bé quedar i que es coneguin.
Clar, fins no saber si tot va bé i les primeres visita i analítica..... però segur que va tot genial!
Nosaltres estem contents ja que l'Abril va a l'escola bressol La Baldufa i d'allà passen a Taialà més de la meitat de la seva classe..... així que a la classe segur que li toca algú conegut; però tampoc hem preocupa ja que els nens es fan desseguida amb tothom....
Estaria bé quedar i que es coneguin.
Clar, fins no saber si tot va bé i les primeres visita i analítica..... però segur que va tot genial!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










