Escola Bressol prop del c/Berlines (St Gervasi-Bonanova-Putx
Escola Bressol prop del c/Berlines (St Gervasi-Bonanova-Putx
Hola a tothom.
soc nova en aquest fòrum. I nova en el barri! I estic ben perduda amb el tema escoles bressol.
Volem portar el Pol a partir de Setembre (que tindrà 7 mesets) a una escola bressol de qualitat però m'espanten els preus de la zona.
Ens vam mudar aquí perquè el piset de lloguer que vam trobar esta molt be però els tres mesos que portem vivint aquí no se... trobo la zona un pel pijeta i com que dubto que pugui entrar a una de les publiques que em queden mes aprop (la del Putxet i la del tramvia Blau) estic fent indagacions sobre alguna privada no molt cara. Pro que tingui bones referencies esclar!
Es possible trobar alguna escola que estigui be i aprop de casa (o de la meva feina - aprop de Francesc Macia) que estigui mes sobre els 400 que els 500s eurs? (jornada de 9.00 a 5.00)
Mil gracies per avançat a qui em pugui ajudar una mica amb aquest tema.
soc nova en aquest fòrum. I nova en el barri! I estic ben perduda amb el tema escoles bressol.
Volem portar el Pol a partir de Setembre (que tindrà 7 mesets) a una escola bressol de qualitat però m'espanten els preus de la zona.
Ens vam mudar aquí perquè el piset de lloguer que vam trobar esta molt be però els tres mesos que portem vivint aquí no se... trobo la zona un pel pijeta i com que dubto que pugui entrar a una de les publiques que em queden mes aprop (la del Putxet i la del tramvia Blau) estic fent indagacions sobre alguna privada no molt cara. Pro que tingui bones referencies esclar!
Es possible trobar alguna escola que estigui be i aprop de casa (o de la meva feina - aprop de Francesc Macia) que estigui mes sobre els 400 que els 500s eurs? (jornada de 9.00 a 5.00)
Mil gracies per avançat a qui em pugui ajudar una mica amb aquest tema.
Re: Escola Bressol prop del c/Berlines (St Gervasi-Bonanova-Putx
Hola,
Tot i que està més a prop dels 500€, et recomano que vagis a veure l'Escola Bressol Linus.
Demana una visita i tu mateixa t'adonaràs que és el millor pel teu Pol.
Jo he portat als meus 3 fills i han viscut els 0-3 anys amb la millor qualitat en tots els sentits: menjar, educadores, espais, jardí... T'ho recomano!
Mar
Tot i que està més a prop dels 500€, et recomano que vagis a veure l'Escola Bressol Linus.
Demana una visita i tu mateixa t'adonaràs que és el millor pel teu Pol.
Jo he portat als meus 3 fills i han viscut els 0-3 anys amb la millor qualitat en tots els sentits: menjar, educadores, espais, jardí... T'ho recomano!
Mar
Entrada esbozada
Laia_R_M l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 25, 2015 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
hola
mil gracies per la vostra resposta. Definitivament anirem a veure-la.
tambe m han parlat molt be de la xenius... q te jardinet tambe. pero no se que costa. algu ho sap?
i la dels Piolets?
Mil gracies de nou per avançat a tot aquell(a) que em pugui ajudar.
Una abracada
mil gracies per la vostra resposta. Definitivament anirem a veure-la.
tambe m han parlat molt be de la xenius... q te jardinet tambe. pero no se que costa. algu ho sap?
i la dels Piolets?
Mil gracies de nou per avançat a tot aquell(a) que em pugui ajudar.
Una abracada
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |