Homeopatia per a la gelosia?
Homeopatia per a la gelosia?
Hola!
Tinc un nen de 2 anys i un d'un mes. El gran es porta molt bé amb el seu germà i amb nosaltres, però està molt "tovet". A la mínima es posa a plorar per tot i les nits! ai, les nits! Doncs porta un mes venint a dormir al nostre llit (és clar que amb els plors del petit no hi ha qui dormi, però...). Va començar que venia cap a les 6 del matí, però és que avui ha vingut a les 12 de la nit!
M'han parlat d'unes pastilles d'homeopatia que els ajuden amb la gelosia. Algú en sap el nom? Sabeu si funcionen?
Gràcies.
Tinc un nen de 2 anys i un d'un mes. El gran es porta molt bé amb el seu germà i amb nosaltres, però està molt "tovet". A la mínima es posa a plorar per tot i les nits! ai, les nits! Doncs porta un mes venint a dormir al nostre llit (és clar que amb els plors del petit no hi ha qui dormi, però...). Va començar que venia cap a les 6 del matí, però és que avui ha vingut a les 12 de la nit!
M'han parlat d'unes pastilles d'homeopatia que els ajuden amb la gelosia. Algú en sap el nom? Sabeu si funcionen?
Gràcies.
Re: Homeopatia per a la gelosia?
Hola guapa,
Jo no se com es diuen les pastilles, però sé que n'hi han per la gelosia. Jo de tu em faria visitar per un homeòpata i ho provaria. Sembla impossible però en un temps prudencial l'homeopatia funciona ... creu-me!
Jo no se com es diuen les pastilles, però sé que n'hi han per la gelosia. Jo de tu em faria visitar per un homeòpata i ho provaria. Sembla impossible però en un temps prudencial l'homeopatia funciona ... creu-me!
Que raro! unes pastilles que curen la gelosia!?? ....em sembla estrany tenint en compte que la gelosia pot venir a causa de taaaantes coses, a mi també em dóna la sensació que la gelosia és una cosa a treballar,no? vull dir que els motius pels quals un nen (o un adult) té gelos poden ser punts febles que es deuen poder tractar però lo de la pastilla genèrica....que raro...però vaja, jo parlo sense coneixement d'homeopatia per tant seguiré el post d'aprop perquè és interessant!
Sort, Muntcat!
Sort, Muntcat!
Hola,
Gràcies per les vostres respostes.
Realment jo també trobo curiós que hi hagi unes pastilles que ajudin l'infant amb gelosia, però la veritat és que me'n va parlar la ginecòloga i li tinc molta "fe". De tota manera no recordava com es deien.
De fet, la pregunta era, a part de per saber el nom de les pastilletes homeopàtiques, per parlar una mica sobre què en pensàveu.
gràcies.
Gràcies per les vostres respostes.
Realment jo també trobo curiós que hi hagi unes pastilles que ajudin l'infant amb gelosia, però la veritat és que me'n va parlar la ginecòloga i li tinc molta "fe". De tota manera no recordava com es deien.
De fet, la pregunta era, a part de per saber el nom de les pastilletes homeopàtiques, per parlar una mica sobre què en pensàveu.
gràcies.
Jo no crec que hi hagi res per curar les emocions, pero si que ajuda a pasar-les millor, jo et vull recomenar les flors de Bach a mi amb els meus m'ha funcionat, els meus son bessons i no he tingut el problema de la gelosia potser pq sempre han estat junts pero si que he fet servir les flors per moments de nerviosisme, adaptació a cambis i demès i n'estic molt contenta. Son coses naturals que no fa cap mal així que no perds res
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |