Llibres i família
Llibres i família
M'agradaria saber si coneixeu llibre per infants (petits, petits) que mostrin altres models de família, per exemple monoparentals, o amb pares separats, etc.
Aquesta setmana que ve aniré a preguntar-ho a la llibreria, però si coneixeu alguna cosa i m'ho podeu comentar, m'anirà bé per començar a buscar.
Aquesta setmana que ve aniré a preguntar-ho a la llibreria, però si coneixeu alguna cosa i m'ho podeu comentar, m'anirà bé per començar a buscar.
Calongina
Per quina edat el vols?
Pels més petits és un pèl compicat. Em refereixo a més peques de 3 anys. A partir d'aqui pots trobar alguna cosa. Nosaltres tenim una col.lecció a l'escola de l'editorial Baula que es de diferents temes: Els pares de la Sara se separen, L'Adrià espera una germaneta,... I són en format còmic i a dins hi ha una guia pels pares.
A l'abacus podras trobar llibres, sobretot a les del centre que són més grans.
si trobo més llibres per l'escola t'ho dic
Et pujo una foto de la portada del llibre
Pels més petits és un pèl compicat. Em refereixo a més peques de 3 anys. A partir d'aqui pots trobar alguna cosa. Nosaltres tenim una col.lecció a l'escola de l'editorial Baula que es de diferents temes: Els pares de la Sara se separen, L'Adrià espera una germaneta,... I són en format còmic i a dins hi ha una guia pels pares.
A l'abacus podras trobar llibres, sobretot a les del centre que són més grans.
si trobo més llibres per l'escola t'ho dic Et pujo una foto de la portada del llibre

Re: Llibres i família
Jo en conec un que en castellà que no sé si et pot servir és diu "cuando papá i mamá se divorcian, consejos pràcticos para niños".
És de frases molt curtes amb idees i consells (que li pots anar llegint) i te unes il.lustracions força boniques. És de l'editorial San Pablo. I el pots trobar a la llibreria claret de barcelona. O encarregar-lo a qualsevol llibreria suposo.
És de frases molt curtes amb idees i consells (que li pots anar llegint) i te unes il.lustracions força boniques. És de l'editorial San Pablo. I el pots trobar a la llibreria claret de barcelona. O encarregar-lo a qualsevol llibreria suposo.
Re: Llibres i família
jo en vaig veure un qu eem va cridar molt l'atenció, però no recordo ni editorial ni res. es deia "esta be ser diferent" i plantejava situacions no habituals en nens, no sé... pares separats, ser adoptat i de diferent color, menjar macarrons a la banyera... em va fer gràcia.
Jo tinc una germanet adoptada i li volia comprar un llibre que parlés d'adopcions. finalment en vaig comprar un que es deia alguna cosa així com: la familia creix, viatge al nepal. Explica la història de l'adopció el viatge i la nova familia... li va agradar molt perque a més ella és de Nepal!
Jo tinc una germanet adoptada i li volia comprar un llibre que parlés d'adopcions. finalment en vaig comprar un que es deia alguna cosa així com: la familia creix, viatge al nepal. Explica la història de l'adopció el viatge i la nova familia... li va agradar molt perque a més ella és de Nepal!
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |