Ploramiques o gelosia...

Rabietes, gelos, egoisme..

Nunaika
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

Ploramiques o gelosia...

EntradaAutor: Nunaika » dt. maig 06, 2008 11:39 pm

Hola, a vegades em desespera veure com en Biel plora per tot i res, tot ho demana plorant...i li cauen llàgrimes de veritat...a mí em fa sentir fatal, no m'agrada veure'l plorar. He arrivat a la conclusió de que ho fa perque veu que el seu germà petit quan plora correm per agafar-lo...pot ser això? o és una etapa més del seu desenvolupament? Algú té una experiència similar?

petons,

cris.
Imatge

Imatge
janota
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

EntradaAutor: janota » dc. maig 07, 2008 8:36 am

Nunaika, jo no et se dir res del cert pq encara ens falta x arribar on sou vosaltres xò la veritat és q el q dius te molta lògica. Deu voler imitar al germà...
janota l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 07, 2008 9:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 07, 2008 9:13 am

NUNAIKA,

SI ET CONSOLA ET DIRÉ QUE LA CLÀUDIA, QUE TÉ UN ANY MENYS, TAMBÉ ÉS AIXÍ... I NO TÉ CAP GERMANET...

INTENTEM FER-LI ENTENDRE QUE PLORANT NO ACONSEGUEIX EL QUE VOL, LA CALMO, LI DIC QUE QUAN PARI DE PLORAR LI DONARÉ EL QUE EM DEMANA, ETC...

INTENTO ESTAR AL SEU COSTAT I FER QUE ES CALMI, NO ÉS QUE NO LI FACIA CAS (AL CONTRARI), PERÒ MIRO D'ENSENYAR-LI QUE SI M'HO DEMANA SENSE PLORAR, EXPLICANT QUÈ VOL, JO LI DONO MÉS RÀPID I MÉS CONTENTA...

JO SUPOSO QUE SÓN CARÀCTERS I MANERES DE SER, MOLT SENSIBLES PERÒ GENIUTS :-(( ... I DE VEGADES ELS POT MÉS LA IMPACIÈNCIA...

ENCARA QUE, EN EL TEU CAS, CREC QUE AL BIEL SE LI HA AJUNTAT AIXÒ DEL GERMANET... POTSER NO SÓN GELOS, SINÒ QUE AGUDITZA MÉS AQUESTA FACETA PERQUE, COM TÚ DIUS, VEU QUE AL SEU GERMÀ LI FUNCIONA...

EM SEMBLA QUE NO T'HE AJUDAT GAIRE... :-:) :-:)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 07, 2008 10:10 am

OPINO IGUAL QUE LA PATUFA,
LA THAO NO TENIA GERMANS I TAMBÉ HO FEIA AIXO DE DEMANAR LES COSES AIXI.
I TAMBÉ PLORAVA.
DE COP UN DIA VA CANVIAR, ARA NO RECORDO QUAN, I VA DEIXAR DE PLORAR.
Nunaika
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dc. maig 07, 2008 3:05 pm

Moltes gràcies noies! recomforta pensar que hi heu passat pel mateix, i que és una etapa transitòria..ufffffffffffff
Gràcies a totes per les respostes, un petonàs!

cris.
Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::