nen que es vesteix de nena

Rabietes, gelos, egoisme..

Annaïs
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dc. jul. 16, 2014 2:16 pm

nen que es vesteix de nena

EntradaAutor: Annaïs » dc. jul. 10, 2019 6:04 pm

Hola! tinc un nen de 21 mesos que si fos per ell només es posaria vestits a tothora. Ploriqueja si li poses pantalons i demana vestits. Jo li n'he posat des de sempre, per jugar amb la germana, però ara no sé si és que copia la germana, que és molt de vestits, o hi ha alguna cosa més, perquè des de fa 2 setmanes, està molt insistent amb el tema. Us ha passat?
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: nen que es vesteix de nena

EntradaAutor: novella » dj. jul. 11, 2019 10:49 am

No crec que sigui cap problema. Que es vesteixi com vulgui. El meu fill també volia portar vestits i faldilles i se les posava quan volia. Sovint els caps de setmana. Encara l'any passat en feia servir de tant en tant. Ara té gairebé 7 anys i ja no ho demana mai.
Sigui per imitació, o perquè li ve de gust, no hi ha més problema més enllà que els tabús de la gent.
Imatge
Imatge
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: nen que es vesteix de nena

EntradaAutor: MarionCole » dg. jul. 14, 2019 9:52 pm

Hola!

Tinc un nen de 5 anys. Té una germana gran. El nen encara es vesteix de nena, però en el passat ho feia molt més. Penso que ho feia per imitació (l'adora, està molt pendent d'ella), i també penso que ho va deixant de fer una mica perquè per bé o per mal va "pillant" quin és el rol de gènere que "li toca".

Durant una temporada insistia en sortir al carrer vestit de nena. Ara no ho faria ni borratxo. També juga sovint a nines, però ho combina amb altres coses. És un nen molt eclèctic.

Tenint una germana gran ja veus que no és estrany. És bo, senyal que l'admira. Sempre es tindran l'un a l'altra, no? ;-)))

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::