Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: laneta » dt. març 01, 2016 2:22 pm

Hola!

us explico el meu cas aviam si alguna de vosaltres s'hi ha trobat i em pot donar un cop demà.

Vam fer lactància fins als 22 mesos i jo diria que va ser pels volts dels 19-20 que quan necessitava mama o consol d'algun tipus em posava la mà al pit. Primer era només al pit, després va començar a jugar amb el mugró, més fort, més fluix, depèn de lo nerviós que estava. Mica en mica la lactància la vam anar deixant, feia una xumada i poc més, i amb molta pena va ser una etapa que vam deixar enrere. Però ara té 2 anys i mig (30 mesos si ho compteu així) i segueix necessitant posar-me la mà al pit quan està molt cansat, trist, enfadat, dolgut.. lo que sigui que necessita consol. I això que té un xumet, una manteta... però res com la tetita de la mami. I si li trec o li dic que em fa mal es posa com una fera i s'enfada encara més.
El pitjor és a la nit, perquè ho fa adormit i no puc lidiar massa amb ell, al final acabem en una mena de guerra on jo no dormo gens. Em preocupa una mica perquè estic embarassada i em queden tres mesos per parir, i no sé com fer-ho per acabar amb aquest costum sense que se senti molt desolat.
Alguna que li hagi passat algo similar? Vaig llegir que el fenòmen es diu "sintonització de mugrons" perquè és com tocar antenes, i que ho fan de manera instintiva perquè et vingui més llet, però si ell ja no mama, com ho puc canviar?

Moltes gràcies a totes!
laneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 01, 2016 3:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Ja no fa pit però segueix volent "teta" - Sintonització de m

EntradaAutor: Inda » dt. març 01, 2016 3:02 pm

Hola! Com bé dius és força comú que facin això. Nosaltres va començar continuat quan vam deixar de frr pit a la nit, aleshores demanava tocar el mugró. A vegades els dos alhora!!! Dormir en aquella posició, per mi, era incomodíssim!!
Vaig tenir la sort que tinc pigues amb relleu (o "berrugues") y quan va descobrir una al meu torax, però sota el braç (a una distància acceptable del mugró) que va començar a tocar la piga. Aquí vaig tenir la escusa per demanar-li que piga sí i mugró no, que força havíen treballat (quan vam acabar la lactància als 40 mesos) i hi va acceptar.
Aleshores toca la piga me tre llegim llibre i després va al seu llit

Això sí, alguna vegada en moment de por, malaltó o trist, busca el mugró. És una conexió que encara necessita de tant en tant.

En el teu cas...si no tens pigues que li puguis oferir a canvi (i amb un bebé de camí)..jeje...no sabria què dir-te. Peeò sí que com a mínim saps que és més normal del que ens pensem!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: turuleta » dt. març 01, 2016 4:50 pm

El meu te 37 mesos.vam deixar la lactancia als 33. Tb pq estava prenyada.tb necessita tocarme les tetes.pero el mugro no li deixo.li he explicat q em fa mal.em tapo el mugro amb la ma i ell va tocant la resta del pit.quan necessita pessigar ell mateix sha buscat lalternativa dels nostres llabis.me tre ho fa suau no ens molesta.si es passa li demanem q suau...i normalment sadorm tocant la boca ara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: laneta » dt. març 01, 2016 6:13 pm

Hola!!

Inda sí que és un descans saber que passa a més gent, això sempre :) Jo tb he intentat que "agafi" una altra cosa però no ens en sortim i mentre dorm és pitjor.

Turuleta m'agrada la idea dels llavis. I què va passar quan va néixer l'altre?

Gràcies!!!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: turuleta » dt. març 01, 2016 6:30 pm

Li qdn 4 setmanes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: Anna Maria » dc. març 02, 2016 9:31 am

Bones!
Doncs no ho he viscut, però em recorda molt als nens que per calmar-se i per adormir-se s'han d'agafar al cabell de sa mare. Crec que és el seu lligam, no? Molts ànims!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: laneta » dc. març 02, 2016 10:07 am

turuleta ha escrit:Li qdn 4 setmanes!
oh qué bé!! Ja explicaràs doncs com s'ho pren!!! :-o00m

Hola Anna Maria és ben bé el mateix que si t'agafen els cabells, o les mans o jo què sé, el tema és que els mugrons molesta i si en ve un altre que sí que els necessitarà... en fi!! Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Ja no fa pit però encara vol "teta" - Sintonització de mugró

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. abr. 09, 2016 11:05 pm

Uola!
jo vaig desdeslletar al meu petit ara fa dos mesos i fa unes setmanes que em fa això de buscar el mugró. I la majoria de cops em posa dels nervis! Heheeh i això, acaba sent ina lluita, ell intentant sintonitzar i jo dels nervis pq em molesta moltíssim.

Fins fa unes setmanes em tocava un apiga de la cara, xo ha tornat als pits...
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::