vol estar a casa

Rabietes, gelos, egoisme..

novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

vol estar a casa

EntradaAutor: novella » dj. nov. 27, 2014 3:23 pm

No és que em preocupi però ho vull compartir per sentir opinions. El meu xic va a l'escola bressol de 9 a 3. Jo treballo de 9.30 a 14.30 (tinc una reducció). A les 3 quan el vaig a buscar vaig preparada amb tot per anar al parc o on ell vulgui (porto berenar, les joguines... Tot!) però des de fa força temps que quan el vaig a buscar em demana literalment "anem a casona ". Jo, clar, surto de treballar i em ve més de gust voltar una estona x carrer, però li respecto. A vegades aconsegueixo sortir amb ell més tard però molts dies em diu que no vol sortir, que vol quedar-se a casa.
Què faríeu: obligar-lo a sortir? O respectar la decisió i quedar-vos a casa?
Imatge
Imatge
núvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: vol estar a casa

EntradaAutor: núvol » dj. nov. 27, 2014 5:05 pm

Home, jo en principi respectaria el que vol el nen, però si tu prefereixes donar un tomb i que et toqui l'aire, també li pots dir algun dia que la mama vol passejar i que, de tant en tant, un dia tria ell i un dia tries tu, no?
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dj. nov. 27, 2014 7:50 pm

Jo no l'obligaria a sortir, Jo entenc perfectament que es vulgui quedar a casa, tot el mati hi ha estat a fora, doncs, es comprensibile que prefereixi estar a casa amb les seves joguines, o + descansat.

La meva tambe es molt casolana... I també hi ha dies que no li ve de gust sortir... Jo penso que en l'oci no s'ha de forçar... A mi si un diumenge em ve de gust quedar-me tranquil-lament a casa no m'agradaria gens que m'obliguéssin a sortir....

Diferent es quan no hi es l'opció i s'ha de sortir perquè no hi ha + remei, llavors no hi ha altra que obligar..

Pero tampoc seria una tarda bonica si obligues a sortir sense que ell ho vulgui, mig passeig amb rabietes o mals humors tampoc es relaxat...

Es una opinió.
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dv. nov. 28, 2014 8:35 am

Jo tinc un nen que és tot el contrari. Sempre vol estar fora de casa. Cada nen és com és.
Però en el teu cas, penso que potser les 3 del migdia és una mica aviat per estar pel carrer. Jo el que faria seria anar a casa, descansar un mica, potser fer una migdiada els dos junts... I una mica més tard, cap a les 5 de la tarda ja sortiria a donar un tomb, al parc, a comprar, passejar...
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dv. nov. 28, 2014 10:10 am

el meu nen també és molt de casa!! D'arribar i posar-se sabatilles, pijama... i anar corrent per casa! A vegades li demano, que vols que fem? I em contesta anem a casa nostre a jugar amb les meves joguines... :camio: doncs perfecte!
Però en cas que haguem d'anar a comprar, ... li explico ara farem això i després anirem cap a casa. Sovint ho entén i es distreu però també hi ha algun dia que s'enfada una mica. (Té 2 anys).

Però tal i com et diu la companya, potser a les 3h de la tarda si que podríeu anar una estona a casa, fer migdiada, descansar una mica, ... i cap a les 5 sortir a fer un tomb. És veritat que el temps no acompanya i es fa de nit molt aviat!! Però també es maco passejar amb les llums del carrer enceses >.-<:
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. nov. 28, 2014 2:35 pm

A mi mencanta passejar amb les llums de nadal!!
Jo si la meva no vol sortir l ' "enredo" amb un trosset de pa i a apa a passejar una estona.sino x mi la tarda es fa mooolt llargaaaaa

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::