Sempre a coll!
Sempre a coll!
Tinc un nen que en uns dies farà 2 anys. Des de fa unes setmanes que només vol anar a coll, tant pel carrer, on sempre diu:mama a coll que vindrà un gos! Dedueixo que té por i li intento explicar que els gossos van lligats, que si no s' hi acosta no fan res...etc. Però si no l'agafo plora molt! Lo curiós és que per casa també vol anar molt a coll! i no, no tenim gos. I jo no sé què fer, no només perquè no tingui tanta por, o el què sigui que té, sinó que també perquè pesa 12 kilos i no puc portar -lo sempre a coll!! Ah! Sovint tampoc vol cotxet, només a coll. Utilitzo sovint la boba per portar -lo, però clar, que igualment pesa lo seu!! Algú si ha trobat? Alguna recomanació??
Re: Sempre a coll!
Hola novella,de vagdes et llegeixo i penso q els nostres fills son iguals!!!pel carrer no ens passa,encara,pero a casa ell tb ara esta que vol molts braços.em diu mama amb mi! I mallarga els braços pq lagafi.no tinc solucions,jo tb porto un portabebe creuat,per posarlo a la cadera,pero no es una bandolera,super practic! O lassec al marbre pq vegi que faig o el pujo a la cadira per rentar plats amb mi,o simplemebt massec al sofa a fer teta...jo ho atribuia a q vaig cometre lerror de portarlo 3 dies a la guarde.ha estat un drama,i li he notat que sha volcat molt mes en mi del q mai shavia volcat.ja lhe tret.en el teu cas,heu fet algun canvi en el seu dia a dia?o ves simplement potser es cosa de ledat i tots hi passen per aquesta fase...
Una que està igual!
La meva era de les que al carrer volia anar sempre caminant i de fa uns dies que també em demana anar a coll per casa, pel carrer...
Nosaltres també vam començar la guarderia el dia 15, i ens està costant bastant... I jo ho he associat amb això.
Turuleta, tu has decidit no portar-lo a la llar? Jo encara la porto, però només la deixo una hora...
La meva era de les que al carrer volia anar sempre caminant i de fa uns dies que també em demana anar a coll per casa, pel carrer...
Nosaltres també vam començar la guarderia el dia 15, i ens està costant bastant... I jo ho he associat amb això.
Turuleta, tu has decidit no portar-lo a la llar? Jo encara la porto, però només la deixo una hora...
Ostres noies, el xic també va començar escola bressol dia 15, i segur que no ha ajudat... El curiós és que al seu pare no li fa,només vol coll de la mama. Jo també intento fer - ho tot amb ell: com tu dius Turuleta, l'assec al marbre x cuinar, m'ajuda a estendre roba... Però és que fins i tot quan el deixo un segon i li dic que vaig a fer pipí es posa a bramar. Es passa el dia demanant o teta o a coll. Ostres, és que tinc petit problema d'hiperlordosis, res greu, però si sumem que a les nits dormo amb postures rares (nit enganxat a la teta) i que em passo el dia carregant -lo a coll...Fa una setmana em vaig quedar ben plegada! Sort de la fisio!!! I la veritat és que no sé massa com gestionar-ho perquè ell estigui bé i jo també!!
Ostres, sembla que parleu de la meva EMMA
L'emma sempre ha anat molt a coll, de fet tenim el cotxet mort de fàstic. Pero també des de fa un parell de mesos ( ara ha fet els 2) demana coll continuament, dins i fora de casa. A fora diu mama que venen gossos també, però es perquè vol anar a coll.
Ahir justament a casa, despres d'estar tota la tarda amb la nena a coll li dic la mama està cansada, perquè vols estar tota l'estona a coll? i em contesta
- Mama perquè t'estimo molt!!!
Total jo crec que son etapes, i tot i que vaig cansada dins del que puc no m'importa donar-li tots els braços que necessiti. Ho he fet sempre. Penso que cada dia em queda menys perquè ja no volgui braços, ni volgui que li faci un petó al deixar-la a l'escola... Així que penso que es una etapa que passarà i si ho demana és perquè ho necessita.
Pasciència!
L'emma sempre ha anat molt a coll, de fet tenim el cotxet mort de fàstic. Pero també des de fa un parell de mesos ( ara ha fet els 2) demana coll continuament, dins i fora de casa. A fora diu mama que venen gossos també, però es perquè vol anar a coll.
Ahir justament a casa, despres d'estar tota la tarda amb la nena a coll li dic la mama està cansada, perquè vols estar tota l'estona a coll? i em contesta
- Mama perquè t'estimo molt!!!
Total jo crec que son etapes, i tot i que vaig cansada dins del que puc no m'importa donar-li tots els braços que necessiti. Ho he fet sempre. Penso que cada dia em queda menys perquè ja no volgui braços, ni volgui que li faci un petó al deixar-la a l'escola... Així que penso que es una etapa que passarà i si ho demana és perquè ho necessita.
Pasciència!
Per les que porteu els fills a l'escola bressol crec que el que passa és que s'estan adaptant als canvis, és a dir, han passat tot l'estiu (o bona part) amb els pares i ara comencen l'escola bressol...l'adaptació és dura i difícil en general, i pot allargar-se depenent de l'infant...no es tracta només que plorin o deixin de plorar a l'escola, pot ser que els canvii l'humor a casa, que vulguin més braços, que no mengin, que no dormin o ho facin excitats...hi ha mil maneres en què un infant expressa les emocions que està vivint en aquests moments, i és normal i passatger. Aprofiteu ara que més endavant ja no voldran saber res de nosaltres!!

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |