Aprendre els colors

Rabietes, gelos, egoisme..

rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Aprendre els colors

EntradaAutor: rossetona » dl. gen. 07, 2013 3:13 pm

Bones.

Fa uns mesos el rossetonet parlava del vermell, verd i blau amb certa naturalitat. Des que a la guarde van estudiar el vermell, la resta de colors no existeix. Alguna vegada nomena el groc (precisament el que no coneixia abans). Li insisteixo perquè digui els colors i em mira dient: "mermell". No hi ha forma, no sé com fer-ho. Com puc fer perquè torni a interessar-se pels colors?

Muac
Imatge

Imatge
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Re: Aprendre els colors

EntradaAutor: curculla » dl. gen. 07, 2013 5:36 pm

Crec que és normal, o almenys això també li va passar a la meva filla, sabia tots els colors però del vermell se'n va enamorar i segons ells tot era vermell, fos el color que fos. Al cap d'uns mesos se li va passar.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. gen. 07, 2013 7:56 pm

És absolutament normal. Per la meva filla tot era de color blau... i va durar una temporada.
beeth
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dg. jul. 01, 2012 3:04 pm

EntradaAutor: beeth » dl. gen. 07, 2013 8:12 pm

Jo sóc mestra d'infantil i l'única cosa que et diria és que no t'hi obssessionis tu ni l'atabalis a ell...pensa que una altra cosa potser no, però els colors els aprendrà. Això que comentes que a l'aprendre un color ha oblidat els altres és ben normal igual que amb els números, les parts del cos...a vegades al donar tanta importància a una cosa com pot ser el color vermell en aquest cas, no són capaços d'entendre que no és l'únic perquè encara són petitets. Per tant, jo si fós tu els hi anirira mencionant i ja està, però no et preocupis que és una cosa ben normal...espero que t'hagi ajudat una miqueteta. Muas

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::