desmai en el plor
desmai en el plor
Ai noies, avui en Lluís ens ha fet un ensurt... S'ha desmaiat quan plorava perquè ha "perdut el plor". Usja passat mai?
Re: desmai en el plor
Hola, som vàries les mares i pares a qui ens ha passat, pots veure aquest post
Ànims, és un bon ensurt!
viewtopic.php?f=19&t=10344&p=631104&hilit=espasmo+del+llanto#p631104
viewtopic.php?f=19&t=10344&p=631104&hilit=espasmo+del+llanto#p631104
Gracies! El quim tambe es posa blau ara mirare el post.
Pomaipera cada vegada escolto més casos com el del teu fill. A la classe del meu fill hi ha una nena de 15 mesos que li passa. Li han dit que pot passar-li fins als 7 anys inclús. però que no és perillós.
Passa't pel post que t'han dit i segur que t'anirà bé!
Passa't pel post que t'han dit i segur que t'anirà bé!
HOla pomaipera... al meu fill també li ha passat unes 6 o 7 vegades... ell inclús perd el coneixement... queda blau/morat i quan porta uns segons sense respirar es desploma, literalment... la primera vegada ens va espantar moltíssim, i vam anar a urgències, i ens van dir que tranquils, que mai s'ha mort cap nen d'això, i que és com si el cos s'apagués del tot, i de cop i volta, es torna a engegar...
Espanta moltíssim, i sembla que se't mori als braços, però sobretot s'ha de tenir sang freda per no perdre els nervis, i estar molt atenta al moment de la caiguda, que és quan realment es poden fer més mal...
ànims!
Espanta moltíssim, i sembla que se't mori als braços, però sobretot s'ha de tenir sang freda per no perdre els nervis, i estar molt atenta al moment de la caiguda, que és quan realment es poden fer més mal...
ànims!
Moltes gràcies mares!
Ho vaig comentar a la pediatra de torn i no em va aclrara res ni tampoc allegerir l'angoixa
Ho vaig comentar a la pediatra de torn i no em va aclrara res ni tampoc allegerir l'angoixa
pomaipera al meu nevot li passava el mateix!!!! a la meva cunyada li van dir que no s'espantés... ella per evitar arribar a que es demaies, recordo perfectament que li deia, "plora, vinga tu plora!!!!!" sembla mentida però funciona!!!!!! aixó si, jo quan vaig veure per primera vegada que li deia aixó vaig flipar!! jajaja
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Ma mare deia "plora, que se t'eixamplaran els pulmons" jeje pero a mi no em funciona.... 

Hola pomaipera! A la meva filla amb 18 mesos li va passar el mateix, va arribar a perdre el coneixement i ella es va quedar blanca. Quan va "tornar" estava q nomes volia dormir. Es realment un moment horrible, penses q se t'esta morint i es molt dur!!
Pero com t'han dit, no es dolent. Si arriba a perdre el coneixement el millor es deixar-los espai i sobretot mirar q no tinguin res a la boca amb q es puguin ofegar. Ah! I bufar-lis la cara funciona!
Jo ara cada cop q perd el plor ja li bufo a la cara perque no vagi a pitjot
Pero com t'han dit, no es dolent. Si arriba a perdre el coneixement el millor es deixar-los espai i sobretot mirar q no tinguin res a la boca amb q es puguin ofegar. Ah! I bufar-lis la cara funciona!
Jo ara cada cop q perd el plor ja li bufo a la cara perque no vagi a pitjot
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |