sensació de perill
sensació de perill
hola noies!
K sabeu kuan comencen a desenvolupar la sensació de perill? Ja sé k cada nen és diferent, però quan van començar els vostres fills a saber k una acció podia tenir perill
Pk el nostre baldufa acaba de fer un anyet i és un inconscient...es tira de cap del sofà, del llit... mira k jo l'hi ensenyo k ha de baixar primer amb els peuets i el culet però ell a la seva de cap!!!
S'ha enganxat les manetes amb calaixos...però no aprén ell segueix obrint i tancant!!!
En canvi si el deixes anar quan està dret perquè s'aguanti solet si k s'espanta, ja sé k és diferent, però aki si k deu tenir sensació de perill en canvi per tirar-se d cap dels llocs no!!!
K en penseu???
K sabeu kuan comencen a desenvolupar la sensació de perill? Ja sé k cada nen és diferent, però quan van començar els vostres fills a saber k una acció podia tenir perill
Pk el nostre baldufa acaba de fer un anyet i és un inconscient...es tira de cap del sofà, del llit... mira k jo l'hi ensenyo k ha de baixar primer amb els peuets i el culet però ell a la seva de cap!!!
S'ha enganxat les manetes amb calaixos...però no aprén ell segueix obrint i tancant!!!
En canvi si el deixes anar quan està dret perquè s'aguanti solet si k s'espanta, ja sé k és diferent, però aki si k deu tenir sensació de perill en canvi per tirar-se d cap dels llocs no!!!
K en penseu???
Re: sensació de perill
Ostres...eL Xavi fa igual...Es tira de cap desn del llit o sofà, en canvi, quan està de peu sense agafar-se li entra el canguelis...jejeje!!no sé què dir-te pq estic igual!
Ara que ja han passat 3 mesos, com segueixes?
Ara que ja han passat 3 mesos, com segueixes?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
jajaja, doncs més o menys igual...ja ha apres a baixar de culet del sofa i llit, però per insistencia nostre...no pas pk pensi k es pot fer mal.... i la sensació de perill comença a aflorar per ex. al parc l'hi fa por el columpio...en canvi es tiraria de cap sense problemes del tobogan!!! No ho té gaire clar!!!!
L'Arnau tampoc té sensació de perill, imagino que encara és d'hora. Pujar, puja a tot arreu, el problema és baixar.
jajaja baixar tampoc es problema!!!...perquè es tiren!!!! El problema és l'aterratge!!!!
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |