trucs per seure al cotxet??
- nataespessa
- :: puça

- Entrades: 40
- Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm
trucs per seure al cotxet??
Hola noies!
Dons el nostre petit ha fet un any i fins ara el cotxet li encantava, però ara ha descobert que pot caminar, gatejar ... i quan l'hem d'asseure'l al cotxet: un berrintxe!
, al cap d'un minut com que veu que no el treiem, llavors ja calla i es feliç, però, buf, monta cada una quan l'assentem!
A part de paciència
, teniu algun remei? us passa a vosaltres també?
Algun cop li donc un palito a l'hora d'asseure'l i no ho fà, suposo que es com tot: una etapa que ha de passar!
Bé, no m'amoina molt, però si a algú també li ha passat, agrairia comentari!
Dons el nostre petit ha fet un any i fins ara el cotxet li encantava, però ara ha descobert que pot caminar, gatejar ... i quan l'hem d'asseure'l al cotxet: un berrintxe!
, al cap d'un minut com que veu que no el treiem, llavors ja calla i es feliç, però, buf, monta cada una quan l'assentem! A part de paciència
, teniu algun remei? us passa a vosaltres també? Algun cop li donc un palito a l'hora d'asseure'l i no ho fà, suposo que es com tot: una etapa que ha de passar!
Bé, no m'amoina molt, però si a algú també li ha passat, agrairia comentari!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Re: trucs per seure al cotxet??
el nostre no ha volgut anar mai al cotxet...
la nostra solució ha estat abandonar el cotxet! hi ha 1500 opcions més, i que els agraden molt més a ells!
la nostra solució ha estat abandonar el cotxet! hi ha 1500 opcions més, i que els agraden molt més a ells!
LA meva també ho fa, i com dieu vosaltres hi ha dies de tot, dies que al cap de 2 minuts es distreu i ja està i dies que monta el pollastre...però com dieun per aqui no m'amoïna perquè hi ha la opció bicicleta, caminar, etc... el que si em preocupa és que ara aquestes rabietes me les fa al pujar-la all cotxe i lligar-la a la cadiereta. Ha arrivat el punt que jo sola no la puc lligar, necesito ajuda del meu home, de la mare, etc... perquè fa una força tremenda, dona patades.. i a dins del cotxe amb la postura i tot plegat no puc...i clar al cotxe si que no podem prescindir. Que podem fer?
nosaltres el cotxet casi no l'usem, ja que anem amb portanadons per tot arreu, però si l'hem d'asseure a la cadireta del cotxe hi ha vegades que ens costa moltíssim, així que la sugurnem
soborn + sugus= sugurnar
soborn + sugus= sugurnar

marta_mum l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 25, 2010 8:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
marta_mum ha escrit:
soborn + sugus= sugurnar
M'encanta aquesta nova paraula
A mi també m'agradaria que algú em sugurnés de tant en tant!
- nataespessa
- :: puça

- Entrades: 40
- Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm
Hola! dons de fer servir el portanadons ja ho havia pensat i de fet estic llegint el post que en parla!
Tot i així el problema no és el cotxet, ja que també m'ho ha fet algun cop al cotxe, a la trona o quan el trec de la banyera ...
Suposo que ha vist que pot autoafirmar-se i de fet, encara que plori l'assento a la trona o el que anava a fer, perquè veig que al minut literalment deixa de plorar. I crec que si cedeixo ja té prou coneixement per veure que plorant aconsegueix el que vol. Espero que se li passi haviat aquesta etapa! Tot i que sé que després d'aquest etapa...en vindrà una altre!
Gràcies per els vostres comentaris
Tot i així el problema no és el cotxet, ja que també m'ho ha fet algun cop al cotxe, a la trona o quan el trec de la banyera ...
Suposo que ha vist que pot autoafirmar-se i de fet, encara que plori l'assento a la trona o el que anava a fer, perquè veig que al minut literalment deixa de plorar. I crec que si cedeixo ja té prou coneixement per veure que plorant aconsegueix el que vol. Espero que se li passi haviat aquesta etapa! Tot i que sé que després d'aquest etapa...en vindrà una altre!
Gràcies per els vostres comentaris
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
pot ser temporal... la meva cap als 15 mesos també m'ho va fer per que a la que caminen ja se senten super independents, tot i així ara ja hi vol tornar a seure i hi ha dies que potser costa, però a ells també li agrada el moment descanset.
Jo a vegades la porto amb portanadons però no sempre em va bé, així que avegades uso el cotxet.
A hores d'ara li agrada anar de les 2 maneres.
Jo encara no he "sugurnat" la Lia, de fet encara no ha tastat cap caramel ni xuxe però tenen fases i simplement hauràs de trobar el teu truquillo per distreure'l en aquell moment.
Nosaltres vam comprar una mini nina a l'Abacus per que la poguès portar al cotxet i ens ha anat prou bé...
Jo a vegades la porto amb portanadons però no sempre em va bé, així que avegades uso el cotxet.
A hores d'ara li agrada anar de les 2 maneres.
Jo encara no he "sugurnat" la Lia, de fet encara no ha tastat cap caramel ni xuxe però tenen fases i simplement hauràs de trobar el teu truquillo per distreure'l en aquell moment.
Nosaltres vam comprar una mini nina a l'Abacus per que la poguès portar al cotxet i ens ha anat prou bé...
La Lia ja és tota una princesa!
Bona tarda noies!!!!
L’Omar també ho fa això de no voler seure a la trona, cadireta del cotxe, cotxet..... no sempre... quan ell decideix que vol continuar fent el que estava fent i tu li fas fer una altra cosa. Aleshores es revela i diu NO!!!! Jo no vull fer això... vull fer el que estava fent!!!! I nosaltres fem el que podem en cada moment (te molt caràcter i la força d’un toro!!!!)
Quan és a la trona, normalment ho fa quan està cansat i té gana alhora... aleshores li donem alguna cosa per posar-se a la boca es relaxa (habitualment)... i si no... doncs fem alguna altra cosa i desprès ho tornem a intentar.
El cotxet, doncs moltes vegades sortim caminant i quan es cansa en braços. Ara te 15 mesos i pesa 12 kg. Jo cada dia el porto a la guarderia caminant i amb braços (està a prop) i el torno a buscar també amb braços. Per la tarda, quan surt amb el seu pare, últimament, sempre caminant. El cotxet l’agafem el dia que hem d’estar més estona, aleshores si es vol dormir pot estar estirat.
A la cadireta del cotxe ho fa poques vegades (li encanta voltar), però quan s’encaparra en que no vol... intentem fer-li veure que el que volem fer ara, és millor que el que estàvem fent fins al moment.....
El que pitjor portem és el moment de pujar a casa.... per allí no hi passa!!!!!
No vol de cap manera i ja el coneixen tots els veïns!!!

L’Omar també ho fa això de no voler seure a la trona, cadireta del cotxe, cotxet..... no sempre... quan ell decideix que vol continuar fent el que estava fent i tu li fas fer una altra cosa. Aleshores es revela i diu NO!!!! Jo no vull fer això... vull fer el que estava fent!!!! I nosaltres fem el que podem en cada moment (te molt caràcter i la força d’un toro!!!!)
Quan és a la trona, normalment ho fa quan està cansat i té gana alhora... aleshores li donem alguna cosa per posar-se a la boca es relaxa (habitualment)... i si no... doncs fem alguna altra cosa i desprès ho tornem a intentar.
El cotxet, doncs moltes vegades sortim caminant i quan es cansa en braços. Ara te 15 mesos i pesa 12 kg. Jo cada dia el porto a la guarderia caminant i amb braços (està a prop) i el torno a buscar també amb braços. Per la tarda, quan surt amb el seu pare, últimament, sempre caminant. El cotxet l’agafem el dia que hem d’estar més estona, aleshores si es vol dormir pot estar estirat.
A la cadireta del cotxe ho fa poques vegades (li encanta voltar), però quan s’encaparra en que no vol... intentem fer-li veure que el que volem fer ara, és millor que el que estàvem fent fins al moment.....
El que pitjor portem és el moment de pujar a casa.... per allí no hi passa!!!!!
No vol de cap manera i ja el coneixen tots els veïns!!!

- sandrajuli

jeje, em sòna això de pujar a casa... els nostres veïns es pensen que tenim un nen super rebec, però clar, és que sempre el veuen en la mateixa situació... costa molt fer-los entendre que s'ha de tornar a casa, és in´util qualsevol explicació!! en fi, paciència i temps al temps!
en Guille no ho fa molt però avegades ara que comença a caminar vol sortir i voltar pr clar sempre en direcció contraria a la que hem d'anar!
total que si veig que no el puc treure ja no el trec directament per estalviar-me el mal de cap i si pot esta una mica lliure el deixo i per tornar-hi el truc sempre és la distracció!
- li encanta cordar els enclatges aixi que amb això de cordar a evgades ja funciona.. sobretot al cotxe que sempre espera que li canti la cançoneta..Clack i rummm clack i rummm i cola!
- abans de aseure'l li ofereixo alguna galeta o patata alguna cosa que li agrada i que caminan li costa menjar-se o el bibi amb aigua.. i l'asec i no diu res.
- segon on estiguis tb el pots distreure amb algun factor ambiental... el tren que passa o la moto..i en aquell presis moment l'asec.
- per la trona ensenyar-li en menja ja funciona..és un comilón!
tot això dit amb la més gran de les emocions es clar pk li cridi l'atenció més que anar sol pel món!
i si tot i aixi s'enfada... l'asec i a aguantar el xaparron! el més important és no deixar que guanyi ell, sobretot al principi pk sinño ja veuen com poden sortir-se amb la seva!
per naixò és important abans de treure'l o no pensar-hi bé per les consequancies que pot tenir!
total que si veig que no el puc treure ja no el trec directament per estalviar-me el mal de cap i si pot esta una mica lliure el deixo i per tornar-hi el truc sempre és la distracció!
- li encanta cordar els enclatges aixi que amb això de cordar a evgades ja funciona.. sobretot al cotxe que sempre espera que li canti la cançoneta..Clack i rummm clack i rummm i cola!
- abans de aseure'l li ofereixo alguna galeta o patata alguna cosa que li agrada i que caminan li costa menjar-se o el bibi amb aigua.. i l'asec i no diu res.
- segon on estiguis tb el pots distreure amb algun factor ambiental... el tren que passa o la moto..i en aquell presis moment l'asec.
- per la trona ensenyar-li en menja ja funciona..és un comilón!
tot això dit amb la més gran de les emocions es clar pk li cridi l'atenció més que anar sol pel món!
i si tot i aixi s'enfada... l'asec i a aguantar el xaparron! el més important és no deixar que guanyi ell, sobretot al principi pk sinño ja veuen com poden sortir-se amb la seva!
per naixò és important abans de treure'l o no pensar-hi bé per les consequancies que pot tenir!
- sandrajuli

MaMiBlume ha escrit:i si tot i aixi s'enfada... l'asec i a aguantar el xaparron! el més important és no deixar que guanyi ell, sobretot al principi pk sinño ja veuen com poden sortir-se amb la seva!
discrepo!
Jo també estic en la mateixa situació. He provat de posar-lo en una motxil.leta, però no li agrada gens... Crec que és perqué no l'hem acostumat des de petit i ara ja no li agrada (té 16 mesos).
Al matí el cuiden els meus pares i amb ells es s'assenta al cotxet sense cap problema; però amb mi no vol de cap manera. Jo crec que és perqué vol estar en contacte amb mi (encara que anem amb el seu pare, sempre vol que el dugui jo en braços...). A mi no m'importa, però el problema és que no podem anar gaire lluny, perqué el tio pesa més d'11 kilos.
Si anem a algun lloc aprop de casa, sortim caminant (a ell li encanta) i quan es cansa al coll... El problema de caminar és que encara no entén que no pot travessar el carrer i no et pots distreure ni un moment...
Ho veig com una etapa més: d'aquí un temps no voldrà anar en braços i segur que ho trobarem a faltar...
Al matí el cuiden els meus pares i amb ells es s'assenta al cotxet sense cap problema; però amb mi no vol de cap manera. Jo crec que és perqué vol estar en contacte amb mi (encara que anem amb el seu pare, sempre vol que el dugui jo en braços...). A mi no m'importa, però el problema és que no podem anar gaire lluny, perqué el tio pesa més d'11 kilos.
Si anem a algun lloc aprop de casa, sortim caminant (a ell li encanta) i quan es cansa al coll... El problema de caminar és que encara no entén que no pot travessar el carrer i no et pots distreure ni un moment...
Ho veig com una etapa més: d'aquí un temps no voldrà anar en braços i segur que ho trobarem a faltar...
Jo miro de distreure'l amb el primera cosa que tingui a mà (qualsevol tonteria pot semblar el més meravellós dels tresors si li dius ben exageradament amb tots els ooohhhhss i uuuaaalaaaaa mira mira!!
) i d'aquesta manera calla i seu per agafar-lo. 
) i d'aquesta manera calla i seu per agafar-lo. Re: trucs per seure al cotxet??
evawin ha escrit:Jo també estic en la mateixa situació. He provat de posar-lo en una motxil.leta, però no li agrada gens... Crec que és perqué no l'hem acostumat des de petit i ara ja no li agrada (té 16 mesos).
potser amb una bandolera i a la cadera si que t'hi voldria estar i podrieu anar una mica mes lluny, ho has provat?
marta_mum ha escrit:evawin ha escrit:Jo també estic en la mateixa situació. He provat de posar-lo en una motxil.leta, però no li agrada gens... Crec que és perqué no l'hem acostumat des de petit i ara ja no li agrada (té 16 mesos).
potser amb una bandolera i a la cadera si que t'hi voldria estar i podrieu anar una mica mes lluny, ho has provat?
JA ho havia pensat i m'agradaria provar-ho, però em sap greu gastar-me els diners i que després al nen no li agrada...
Li agradarà... és com una muntanya russa!!!
Potser el primer dia tenint en compte l'edat es queda una mica "en shock" i s'ha d'acostumar (li pots deixar tocar, etc.). Però si li agrada anar en braços i la postura és bona, un portanadons és la canya!!
A part per casa et donarà molta llibertat
Potser el primer dia tenint en compte l'edat es queda una mica "en shock" i s'ha d'acostumar (li pots deixar tocar, etc.). Però si li agrada anar en braços i la postura és bona, un portanadons és la canya!!
A part per casa et donarà molta llibertat
evawin ha escrit:marta_mum ha escrit:evawin ha escrit:Jo també estic en la mateixa situació. He provat de posar-lo en una motxil.leta, però no li agrada gens... Crec que és perqué no l'hem acostumat des de petit i ara ja no li agrada (té 16 mesos).
JA ho havia pensat i m'agradaria provar-ho, però em sap greu gastar-me els diners i que després al nen no li agrada...
jo en tin una senzilleta de préstec, si vols te la deixo una setmana, i així ho proves
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
NOSALTRES TAMBÉ HEM PASSAT PER LA MATEIXA SITUACIÓ I HEM PROVAT DE TOT. DES DE DIR-LI "VA SEU QUE ARA ANEM AL CARRER", DONAR-LI AIGUA O SUC, DONAR-LI UN PALET DE PA O UNA GALETA, DONAR-LI UNA BOSSETA DE PATATES... DE TOT!!! ARA LA ESTEM ACOSTUMANT A CAMINAR I ANAR DE LA MANETA PERQUE HA ARRIBAT EL GERMANET PETIT I NO PODREM ANAR AMB 2 COTXETS A TOT ARREU... MOLTA PACIÈNCIA!!! 

Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |