VICIS, COSTUMS, MANIES dels pequenyajus!
VICIS, COSTUMS, MANIES dels pequenyajus!
Noies
no sabia com dir-li al post, la Paola té una mena de "vici" desde que era molt bebé, tocar-me els braços o la panxa, la pell. Quan feia pit jo em treia sempre la roba per donar-li (a casa! jejej al carrer ens tallàvem més!) i ella m'anava acaronant la panxa, el pit, els braços, sobretot els braços. I quan vem deixar de fer-ne es va quedar amb aquesta costum. Quan estem així apalancadetes al sofà o al llit, doncs em demana que em pugi les mànigues per anar-me acariciant la pell, al llit s'adorm acariciant-me, inclús si no vol anar a dormir, està al menjador jugant, m'apropo amb el bibi i em diu que no, m'aixeco les mànigues i ja ve a acariciar-me i a dormir. A mi no em molesta, casi mai, m'explico: fem collit la segona part de la nit, dorm al bressol de 21 a 1 o 2, i després al nostre llit. Doncs quan està al nostre llit, hi ha dies que li dona, adormida, per anar-nos tocant l'esquena, els braços, taaaant insistentment, que no ens deixa dormir a nosaltres! Però vamos, que és soportable. I fins aquí el vici de la meva filla, almenys no li ha donat per beure!
I els vostres? Tenen aquestes manies? a mi és que em recorda a aquell paio dels dibuixos que anava sempre acaronant una manteta...aquell amic de l'Snoopy, ara no sé com es diu.
no sabia com dir-li al post, la Paola té una mena de "vici" desde que era molt bebé, tocar-me els braços o la panxa, la pell. Quan feia pit jo em treia sempre la roba per donar-li (a casa! jejej al carrer ens tallàvem més!) i ella m'anava acaronant la panxa, el pit, els braços, sobretot els braços. I quan vem deixar de fer-ne es va quedar amb aquesta costum. Quan estem així apalancadetes al sofà o al llit, doncs em demana que em pugi les mànigues per anar-me acariciant la pell, al llit s'adorm acariciant-me, inclús si no vol anar a dormir, està al menjador jugant, m'apropo amb el bibi i em diu que no, m'aixeco les mànigues i ja ve a acariciar-me i a dormir. A mi no em molesta, casi mai, m'explico: fem collit la segona part de la nit, dorm al bressol de 21 a 1 o 2, i després al nostre llit. Doncs quan està al nostre llit, hi ha dies que li dona, adormida, per anar-nos tocant l'esquena, els braços, taaaant insistentment, que no ens deixa dormir a nosaltres! Però vamos, que és soportable. I fins aquí el vici de la meva filla, almenys no li ha donat per beure!
I els vostres? Tenen aquestes manies? a mi és que em recorda a aquell paio dels dibuixos que anava sempre acaronant una manteta...aquell amic de l'Snoopy, ara no sé com es diu.
Re: VICIS, COSTUMS, MANIES dels pequenyajus!
Doncs la Yaiza desde que era bebe rasca la roba, no sé si m'explico, tant si es al llit ( amb els llençols), a sobre meu ( a la meva roba ) i al cotxet ( amb la correa) i es posa a rascar amb les ungles, ho fa iunes quantes vegades i s'adorm, es curiòs oi, les manies d'aquests petits...
Doncs l'Arnau, el nostre fill gran ara té 28 mesos, fins als 2 anys ha fet LM i li encantava tocar-me els cabells. I ara fa com la Paola, per anar a dormir, quan està una mica nyonyo... a vegades vé i em diu "mama... tinc mamitis!!! vull els cabellos" com ho ha après el pillo, jo sempre li preguntava, que tens mamitis? i el que fa riure és que a vegades barreja el català i el castellà, que el parla amb la iaia.
Quan fem mandres el diumenge al matí, s'adorm ell, perquè a mi em deixa el cap com una escarola, no para de remenar, ejeje però a mi m'encanta !
ara a veure la petita Iris de dos mesos i mig quines manies agafa 
Quan fem mandres el diumenge al matí, s'adorm ell, perquè a mi em deixa el cap com una escarola, no para de remenar, ejeje però a mi m'encanta !
ara a veure la petita Iris de dos mesos i mig quines manies agafa 
apa Isa, que et faci carícies és un molt bon vici, ehh, ja mhi apuntaria ràpid,jo!!
El vici den Pau?? doncs per adormirse, mha dagafar de la orella. I no suaument, precisament, me lagafa! Me la vol arrencaaaaaaaaaaar!!!!! uf, lhe de renyar, moltes vegades, perquè mha arribat a fer sang, amb les ungles! és tremendu, qui el va parir!!!!!!!!!!!!!!
( en Pau sadorm al nostre llit i jo sempre mestiro amb ell, així li puc fer moixainetes i parlem de com ha anat el dia i del què farà demà, així, a cau dorella... O li explico un conte...)
I mentres amb una mà em té enganxada per una orella, amb laltra mà juga amb la meves mans, amb els dits... Li encanta! (això no fa mal, veus...)
El vici den Pau?? doncs per adormirse, mha dagafar de la orella. I no suaument, precisament, me lagafa! Me la vol arrencaaaaaaaaaaar!!!!! uf, lhe de renyar, moltes vegades, perquè mha arribat a fer sang, amb les ungles! és tremendu, qui el va parir!!!!!!!!!!!!!!
( en Pau sadorm al nostre llit i jo sempre mestiro amb ell, així li puc fer moixainetes i parlem de com ha anat el dia i del què farà demà, així, a cau dorella... O li explico un conte...)
I mentres amb una mà em té enganxada per una orella, amb laltra mà juga amb la meves mans, amb els dits... Li encanta! (això no fa mal, veus...)
Jo Lluma, ves amb compte a veure si et deixa sense orella!!! que reguapo està el Pauet, eh?? Jo tb m'estiro al LLit amb La yai per adormir-se, sobretot la migdiada!!!
Avui la tinc a casa amb febre, desde ahir a 39 i no li baixa a la condenada!! cada 3 hores amb antitèrmic!!! així que estic de maruji!!! jijiji
Avui la tinc a casa amb febre, desde ahir a 39 i no li baixa a la condenada!! cada 3 hores amb antitèrmic!!! així que estic de maruji!!! jijiji
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
immi ha escrit:Doncs la Yaiza desde que era bebe rasca la roba, no sé si m'explico, tant si es al llit ( amb els llençols), a sobre meu ( a la meva roba ) i al cotxet ( amb la correa) i es posa a rascar amb les ungles, ho fa iunes quantes vegades i s'adorm, es curiòs oi, les manies d'aquests petits...
Això ho fa el Walid tb des de que ha après a fer servir les seves mans... uns quants mesos ja... i a mi em fot dels nervissss odio aquests tipus de sorollets... em sembla q m0hi hauré d'acostumar que te pinta d'anar per llarg.
isa ha escrit:I els vostres? Tenen aquestes manies? a mi és que em recorda a aquell paio dels dibuixos que anava sempre acaronant una manteta...aquell amic de l'Snoopy, ara no sé com es diu.
Charlie Brown! era el meu idol! jajaja m'encantaa!El walid tb ho fa però només quan menja... si menja bibi també sino la resta de temps està massa concentrat dormint jajjaj i mirant coses
però lo de rascar no se li oblida ni quan juga ni quan dorm ni res de res!!!Lluma ha escrit:...
El vici den Pau?? doncs per adormirse, mha dagafar de la orella. I no suaument, precisament, me lagafa! Me la vol arrencaaaaaaaaaaar!!!!!
Ostres uin mal!! però m'has fet riure ehhh

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Linus Van Pelt, es el personatge de la colla d'en Charlie Brown que va amb la flaçadeta.
- angelina
això el linus!!! nbo el Charlie Brown!!! i saps el cognom i tot que guay!!! mira que n'era de maco!!

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Ostres, aquest vici de que et vulgui tocar és mooolt maco!!! Ja hi firmava jo! La Mireia és una mica esquerpota... si no li demano que em faci un "ai" o un petó, rien de rien! Jo sempre li acaricio els cabells i m'aparta la mà, i diu: mama no mama no!
El què sí és una mica "Linus", doncs té una manteta desde el dia que va néixer que ha d'anar allà on va ella. De seguida que m'en vaig adonar en vaig comprar una d'igual, no fós cas que un dia la perdéssim... Però què fa amb la mateta? Això és el més interessant de tot: es tapa la cara, com si no pogués respirar, bé, de fet no respira, i ho fa uns quants cops... i de ben petita que ho fa això, al principi ens espantavem molt!
Una costum que ha agafat també és d'anar a fer el bibi al "cuato", qu és el cuarto nostre de dormir, però tot sempre igual, els llums, els coixins, la mama al mateix lloc... si no no comença a menjar! I un cop s'ha acabat el bibi, marxa pitant!!! deu pensar que no fós cas que la posi a dormir!
El què sí és una mica "Linus", doncs té una manteta desde el dia que va néixer que ha d'anar allà on va ella. De seguida que m'en vaig adonar en vaig comprar una d'igual, no fós cas que un dia la perdéssim... Però què fa amb la mateta? Això és el més interessant de tot: es tapa la cara, com si no pogués respirar, bé, de fet no respira, i ho fa uns quants cops... i de ben petita que ho fa això, al principi ens espantavem molt!
Una costum que ha agafat també és d'anar a fer el bibi al "cuato", qu és el cuarto nostre de dormir, però tot sempre igual, els llums, els coixins, la mama al mateix lloc... si no no comença a menjar! I un cop s'ha acabat el bibi, marxa pitant!!! deu pensar que no fós cas que la posi a dormir!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
El Roger que jo recordi, des de que va ser conscient de moure les mans que va buscant la teva... t'agafa un dit i ale... a donar-hi tomets entre els seus.... Quan l'adormiem a coll... quedava una ma penjada doncs feia contorsions amb aquella ma per anar a recollir algún dit... clar jo també feia contorsions per donar-li
Ara encara va buscant la maneta mentres dorm (total que ara dorm amb un ninot... el goofy... que le machaqui... )
Ara encara va buscant la maneta mentres dorm (total que ara dorm amb un ninot... el goofy... que le machaqui... )
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Doncs la meva té 2 vicis (1 per sort ja no el té),
el primer es que desde que va neixer que sempre anava amb el dit del mig de la mà estirat (i no és conya), després quan va arribar el temps d'assenyalar assenyalava amb el mateix dit! semblava que t'envies a pendre pel c... constantment i només assenyalava les coses
En fi, que aquest vici l'ha perdut, tot d'una va començar a fer servir el dit índex normalment i ja està... però li ha durat tot un any!
L'altre vici és el de pessigar-me i esgarrapar-me la part del sobrepit... a vegades em deixa cada marca...
el primer es que desde que va neixer que sempre anava amb el dit del mig de la mà estirat (i no és conya), després quan va arribar el temps d'assenyalar assenyalava amb el mateix dit! semblava que t'envies a pendre pel c... constantment i només assenyalava les coses
En fi, que aquest vici l'ha perdut, tot d'una va començar a fer servir el dit índex normalment i ja està... però li ha durat tot un any!
L'altre vici és el de pessigar-me i esgarrapar-me la part del sobrepit... a vegades em deixa cada marca...
La Lia ja és tota una princesa!
- angelina
Ja no teniu cap mes vici a explicar dels vostres nens!? el Walid si no hi ha teta no hi ha ni migdiada ni nit ni res... i no hi ha manera de treure-li... ni q acabi de menjar si no s'ha adormit s'ha d'enganxar i fins q no agafa el son profond anar xurrupant i apa... 

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola, la nostra li agrada pessigar-me la cara i el coll mentre pren el biberon... quin mal!!! Al final porto jerseys de coll alt, perquè al coll és on més mal em fa. A vegades,li dic: "suau, fes-ho suau" i llavors m'acarícia amb la mà oberta, encara que llavors rebo alguna bufetada, però ho prefereixo.
L'altra mania que té és posar els dits als meus ulls. I com ja em va fer un tall a la còrnea fa temps, ho passo malament i vaig tota l'estona amb els ulls tancats, je, je.
Ara el que ens encanta, és que li agrada fer-nos pedorretes. Ve, et puja el jersey i la semarreta i et comença a fer pedorretes a la panxa, és molt divertit.
L'altra mania que té és posar els dits als meus ulls. I com ja em va fer un tall a la còrnea fa temps, ho passo malament i vaig tota l'estona amb els ulls tancats, je, je.
Ara el que ens encanta, és que li agrada fer-nos pedorretes. Ve, et puja el jersey i la semarreta i et comença a fer pedorretes a la panxa, és molt divertit.
Hola
Anava llegint els vostres missatges per buscar temes interessants pel meu nenet i em trobo això.
I tant que té vicis el Pau!
Un és el d'estirar dels cabells a qualsevol persona, tingui molts o pocs... Però sobretot ho pateixo jo perque per a anar a dormir li encanta estirar dels cabells. O mentre li dono el pit.
Un altre és "retxinar" les dents (no sé com es diu exactament) però frega les dents de dalt i baix i aquell sorollet infernal... uf! Va haver una temporada que ho feia molt sovint. Ara sembla que a parat una miqueta...
Anava llegint els vostres missatges per buscar temes interessants pel meu nenet i em trobo això.
I tant que té vicis el Pau!
Un és el d'estirar dels cabells a qualsevol persona, tingui molts o pocs... Però sobretot ho pateixo jo perque per a anar a dormir li encanta estirar dels cabells. O mentre li dono el pit.
Un altre és "retxinar" les dents (no sé com es diu exactament) però frega les dents de dalt i baix i aquell sorollet infernal... uf! Va haver una temporada que ho feia molt sovint. Ara sembla que a parat una miqueta...
Ja,ja,ja!!! Tots tenen cosetes, eh?
El Marc, quan va neixer, dormia amb un ull mig obert...si,si!! De veritat...ara ja no ho fa...
Ara te un "OSITO MANTETA" que va amb ell a tot arreu...i sempre li fa besitos i abraçadetes!!!
Un altre costum és que quan vol fer cacones, et diu "adios mama" i se'n va a un raconet...i llavors veus que apreta i fa carona de "pallaso" perquè posa la boca tota estirada com si fes un somriure...però no, fa cacones!!!
I l'ultima...quan el poso al seu llitet per dormir, abans li agradava que li poses la ma sobre l'esquena o sobre el culet i s'adormia, però ara quan nota que li poso la ma, em diu mig adormidet..."no , mama, noooooo".
El Marc, quan va neixer, dormia amb un ull mig obert...si,si!! De veritat...ara ja no ho fa...
Ara te un "OSITO MANTETA" que va amb ell a tot arreu...i sempre li fa besitos i abraçadetes!!!
Un altre costum és que quan vol fer cacones, et diu "adios mama" i se'n va a un raconet...i llavors veus que apreta i fa carona de "pallaso" perquè posa la boca tota estirada com si fes un somriure...però no, fa cacones!!!
I l'ultima...quan el poso al seu llitet per dormir, abans li agradava que li poses la ma sobre l'esquena o sobre el culet i s'adormia, però ara quan nota que li poso la ma, em diu mig adormidet..."no , mama, noooooo".
angelina ha escrit:Ja no teniu cap mes vici a explicar dels vostres nens!? el Walid si no hi ha teta no hi ha ni migdiada ni nit ni res... i no hi ha manera de treure-li... ni q acabi de menjar si no s'ha adormit s'ha d'enganxar i fins q no agafa el son profond anar xurrupant i apa...
Aquest es el vici dels que son teteros, el meu fill te 31 mesos i encara hem de negociar la teta per anar a dormir, hi ha dies que a la nit va a dormir sense i d'altres amb una miqueta de consol. I la pequenyaja que te nou mesos no es tan viciosilla pero per dormir dosi de teta encara que estigui plena.
MUAK ha escrit:Ja,ja,ja!!! Tots tenen cosetes, eh?
Quina gracia al final tots son iguals. L'Hugo tambe marxa a un raconet per fer caca.
A la peque quan va neixer li agradava que li posesim la ma al culet per dormir i ara que li toquem entre les celles i es queda grogui.
- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
Doncs el peque de casa té una obsessió per les portes i ja fa uns quants mesos. Si veu una porta oberta, l'ha d'anar a tancar i fa gràcia perquè com que encara no camina, ho fa arrossegant el cul. A vegades fins i tot es tanca ell darrera i no et deixa obrir la porta.
Jo crec que va per porter o fuster perquè també li agraden molt els calaixos. Ja veurem per on es decanta la cosa.
Jo crec que va per porter o fuster perquè també li agraden molt els calaixos. Ja veurem per on es decanta la cosa.
L'Omar desde que va descobrir que darrere el pit hi havia una cara que l'ha de tocar quan fa pit, per dormir, per fer mandretes.....sempre la ma a la cara, a la boca, al nas, a l'ull....... en fi un suplici...sobretot a la nit quan es desperta i vol tornar a dormir està tota l'estona tocant-me la cara fins que veus que la ma es va relaxant, .....i al final s'adorm.
Però lo fomut és que et posa el dit al nas....sí, sí...dins del nas!!!! de vegades l'index de cada ma, un a cada forat....i és clar ja el veus vindre en plan "banderillero"...amb els braços ben estirats i buscant els forats amb el dit index!!!!!.... I jo...es clar... estirat tot el que puc el coll per que no hi pugui arribar....per que el molt torero els posa ben endins i fa mal!!!
I depen del dia que te, accepta que li digues que no...i veus que retira la ma...però als dos segons torna a tenir-la al nas.....és superior a ell...ho fa ja per sistema, sense adonar-se'n!!!! .....
Però lo fomut és que et posa el dit al nas....sí, sí...dins del nas!!!! de vegades l'index de cada ma, un a cada forat....i és clar ja el veus vindre en plan "banderillero"...amb els braços ben estirats i buscant els forats amb el dit index!!!!!.... I jo...es clar... estirat tot el que puc el coll per que no hi pugui arribar....per que el molt torero els posa ben endins i fa mal!!!
I depen del dia que te, accepta que li digues que no...i veus que retira la ma...però als dos segons torna a tenir-la al nas.....és superior a ell...ho fa ja per sistema, sense adonar-se'n!!!! .....
- angelina
Nena el Walid també ho fa això quin fart de riure quan ho explicaves... a vegades em tiva el llavi que sembla que me'l estriparà!!! però només ho fa amb una mà per sort, l'altre que queda a sota em fa pessigolletes a les xixes i cap a l'esquena.
I mentres va mamant va fent ballar una cameta fins que es queda clapat!!! té unes coses!!
I mentres va mamant va fent ballar una cameta fins que es queda clapat!!! té unes coses!!

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |