Es desperta rondinant
Es desperta rondinant
Hola,
la meva filla que actualment té 15 mesos, fa uns dies que per la nit es desperta sovint. Però el que més hem crida l'atenció i hem preocupa és que es desperta sempre rondinant. Hi ha amigues meves que hem comenten que els seus fills es desperten i parlen, fan sorolls, piquen de manetes, la meva no, rondina moltíssim i crida fins que la vas a buscar.
És potser que no descansa bé?
Gràcies
la meva filla que actualment té 15 mesos, fa uns dies que per la nit es desperta sovint. Però el que més hem crida l'atenció i hem preocupa és que es desperta sempre rondinant. Hi ha amigues meves que hem comenten que els seus fills es desperten i parlen, fan sorolls, piquen de manetes, la meva no, rondina moltíssim i crida fins que la vas a buscar.
És potser que no descansa bé?
Gràcies
Re: Es desperta rondinant
El meu fill sempre s'aixecava plorant i ara que es mes gran ja s'aixeca sol pero nou de cada deu vegades surt amb una mala llet que ens hem d'apartar del seu cami. Sempre hem de deixar pasar 10 minuts abans de començar a fer coses amb ell.
Suposo que cada nen es com es.
Suposo que cada nen es com es.
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
L·AARON FA IGUAL NO LI DIGUIS RES BEN LLEVAT QUE TE LA LIA MIRA QUE DE CARACTER ES MOLT SUAU I DOLÇ PERO SEMPRE S·AIXECA RONDINANT O PLORISQUEJANT,PENSO QUE DE TANT GUST QUE ESTA AL LLIT L·ENTRA MALA LLET DE DESPERTARSE 

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
El meu fill, que ara té 17 mesos també ho fa. Sempre es desperta (ja sigui al matí o de la migdiada) rondinant i li agrada fer el ronso al llit una estoneta abans de que l'aixequis (em sembla que ho ha heretat de mi
)
La única manera que he trobat perquè no rondini és estirar-me amb ell quan es desperta i estar una estoneta curta al llit fent-li brometes o pessigolles, i que el fet de llevar-se no sigui tan feixuc. Abans com que veia que rondinava l'aixecava de cop del llit i el portava al menjador i era molt pitjor, es quedava acurrucat i amb cara de pomes agres
)La única manera que he trobat perquè no rondini és estirar-me amb ell quan es desperta i estar una estoneta curta al llit fent-li brometes o pessigolles, i que el fet de llevar-se no sigui tan feixuc. Abans com que veia que rondinava l'aixecava de cop del llit i el portava al menjador i era molt pitjor, es quedava acurrucat i amb cara de pomes agres
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |