perquè no li agrada la seva àvia?

Rabietes, gelos, egoisme..

r2112
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:17 am

perquè no li agrada la seva àvia?

EntradaAutor: r2112 » dl. gen. 27, 2014 12:41 pm

Hola!!
Hi ha un tema que em té preocupada. El meu petit té 18 mesos.
Quan el deixem amb la seva àvia (que és la meva mare), plora, no vol estar amb ella. Plora els primers 5 minuts perquè desprès li passa, però és com si no li agradés. Posa cara de disgust i s'enganza perquè no el deixis.
És molt curiós, perquè quan ens trobem amb ella, és com si la rebutjès, no li vol fer un petó, si s'apropa s'enfada... en canvi si marxa la crida, li diu: iaia?? i la busca.

Amb l'altra àvia no ho fa i té la mateixa relació amb les dues perquè com treballem el deixem cada dia amb una.....

No sé a que és degut això i em fa sentir malament, i no nomès a mi, a la meva mare que l'estima moltíssim i s'està sentint fatal perquè creu que li te "manía"...

Sé de ben segur que la meva mare no l'escridassa ni el renya, i que està bé amb ella....perquè pot trnir aquest comportament?

Us heu trobat mai en aquesta situació?

Que puc fer? jo intento dir-li al nen que li faci un petó a la iaia, etc... però no hi ha manera....

Gràcies!!!!
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: perquè no li agrada la seva àvia?

EntradaAutor: Susana82 » dl. gen. 27, 2014 3:17 pm

Hola r 2112

Hi ha nens q sense motiu o anb notius d petits hi ha persones q no els agrada, els hi passa com al gran. Per exemple jo tinc un nen d 4 anys hi conec una dona q sempre q el veu li diu coses i li compra coses i per mes q faci el meu fill no la pot veure i no vol anar amb ella... amb això vull dir q pot ser q no sigui del seu agrat la seva àvia amb el teu fill, heu d tenir paciència i intentar q a poc a poc vulgui anar amb ella, però aneu en conte en agobiar-lo pq pot ser pitjor.
ànims
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dl. gen. 27, 2014 3:26 pm

Bones,

Jajajaja, disculpa que rigui, però sembla que ho hagi escrit jo això.
El meu també va començar vora aquesta edat a dir que no a la iaia. La primera reacció era un no verbal i apartant-la amb la mà.
I quan marxava, la iaia, la iaia.

Ara farà 23 mesos i amb la iaia ja se li ha passat i ho fa amb el seu tiu, el meu germà.

Jo crec que són etapes i que no us hi heu de capficar. De la mateixa manera que els hi ve, els hi marxa. Però no deixa de que sigui molest, i com dius fa sentir malament a la persona que ho rep.

Paciencia!! Una abraçada!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
r2112

EntradaAutor: r2112 » dt. gen. 28, 2014 9:42 am

Mil gràcies Noies!!
La veritat és que em sap greu perquè la meva mare pobreta no m'ho diu, però sé que es sent malament....
Tot i que desprès estan sols i genial!! però a la que estem jo o el seu pare no vol que se li apropi!
a vegades aquesta actitud també em fa escalfar-me el cap, no vull ni pensar-ho, però et fa pensar "i si ho fa perquè no està a gust?"

suposo que com dius Nuty, son etapes i ja li passarà! de fet no li havía passat fins fa uns mesos....

Potser també és la seva manera de demostrar q no vol q el deixem...

Mil gràcies per les vostres respostes!!!!!
Lullaby
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 16, 2014 3:53 pm

EntradaAutor: Lullaby » dc. juny 18, 2014 6:05 pm

Hola,

Jo ho veig molt clar. La rebutja quan està amb tu però a la que ja no hi ets està bé. No pot ser que interpreti que quan està amb ella és temps que no està amb tu? Tot i estar bé amb l'àvia, és comprensible que prefereixi estar amb tu. No sé si m'explico...
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. juny 19, 2014 12:26 pm

Jo també penso que els nens, com les persones grans, tenen les seves preferències. La meva filla des de molt petita ha sigut molt selectiva amb les persones i així com a ma mare l'estima amb bogeria i li podria deixar tranquil·lament, amb la meva sogra li costa més...
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dl. jul. 07, 2014 1:34 pm

La meva té por o una espècie de rebuig per la gent gran. No sabem per què, perquè ni són les canes (les dones grans normalment van tenyides i hi ha avis que no tenen cabells i tampoc li agraden), si són les arrugues (però hi ha gent gran que no està tan arrugada, no sé).... Potser és una olor diferent, les veus... Sigui com sigui, sabem que si una persona gran li diu alguna cosa des de molt a prop o coincidim a l'ascensor o anem a visitar algú gran (el meu avi que el veu molt poc, o l'àvia i la tieta-àvia del meu marit que viuen juntes), tan aviat com veurà que li diuen alguna cosa, es posarà a plorar.

Al cap d'una estona es calma i fins i tot pot arribar a jugar, anar als braços de la persona, o el que sigui... però li fa cosa d'entrada!!

Suposo que li passarà i prou. No em preocuparia.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 07, 2014 1:46 pm

Melibea, veus és ben curiós! a la Berta sempre li ha agradat molt la gent gran!!! això sí, que no siguin dones d'aquelles que els toquen gaire i els hi diuen massa coses!
Fa gràcia perquè a prop de casa hi ha una residència de gent gran i molts surten a passar l'estona als bancs del carrer, quan passem per davant la Berta els va somrient a tots!!!! ells estan encantats!!!
r2112

EntradaAutor: r2112 » dt. set. 09, 2014 9:24 am

Hola noies! no habia vist les últimes respostes d'aquest post, i ara fent un repàs els he vist!!Gràcies!
Tal i com hem deieu tot ha passat...Ara es queda com si res y està encantat amb les iaies! suposo que són etapes.
Ara tornem a l'adaptació amb el segon any de l'escola bressol, l'any passat va anar genial, però penso que aquest any és més conscient i ens està costant una mica més.....plora molt quan el deixem....esperem que siguin nomès uns dies d'adaptació...

Petonets!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::