Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

EntradaAutor: carbasseta » dl. abr. 24, 2017 11:13 pm

Hola noies!

Necessito la vostra ajuda! La meva peque de gairebé 29 mesos va voler deixar el bolquer als 18 mesos. El de dia el vam portar molt bé: escapes puntuals i en èpoques de canvis, però en general controlava molt bé. El de la nit també el va voler deixar de seguida i al principi també controlava però va començar a escapar-se-li i com marxàvem de vacances no em vaig atrevir i li vaig tornar a posar.

Durant tot aquest temps ha seguit amb el bolquer de nit i en general molts dies es llevava seca, però sempre hi havia algun dia que no. Jo li deia que quan estigués tota una setmana amb el bolquer sec el treuríem, però no arriba mai a una setmana. Fa cinc nits va decidir que ja no el volia portar més i la vaig veure tan segura que vaig acceptar. En aquestes 5 nits només n'hi ha hagut una sense pipi... la nit passada en va fer dos i avui ja en porta un....

I no sé què fer! Sé que he de confiar en ella, que potser justament és per culpa del canvi que se'l farà uns dies i pararà, fins i tot avui se n'ha fet un de dia, però a mi em sembla que no cal treure-li encara... jo no tinc pressa, però ella sí... i la veritat que canviar pijama i llençols cada nit em fa molta mandra....

Experiències?
Gràcies!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

EntradaAutor: glorieta » dt. abr. 25, 2017 12:50 pm

Doncs el nostre cas és semblant pero en Jan es més gran, a l'octubre farà 4 anys. A l'estiu passat va estar molt temps sense fer-se pipi a la nit I li vam treure, pero quan vam començar el cole al setembre s'en va tornar a fer. No cada dia, però força sovint. Vam esperar un temps, però quan va començar a fer fred ho vam parar I li vam tornar a posar. Per Nadal li vam tornar a treure, pero amb el cole va passer exactament el mateix. I l'ha portat fins a setmana santa que l'hem tret una altre vegada. Ara de tant en tant hi ha un escape, I quan això passa, es canvia el pijama i ve a dormer amb nosaltes. El seu llit el canvio l'endemà, a la nit passo que tots tenim son.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

EntradaAutor: kabbisa » dt. abr. 25, 2017 4:17 pm

al meu li va passar algo similar: no volia bolquer de nit i es feia pipi.
Al principi, esperàvem que s'adormís per posar-li els bolquers de calceta, però clar, tampoc era plan i ell s'enfadava alguns matins.
Total que vam deixar de fer-ho, però ell seguia fent-se pipi moltes nits. La solució?

Això va passar un estiu, portàvem setmanes a casa l'àvia, fent-se pipi cada dia. A casa nostra, haviem aprofitat per canviar cuna (maxicuna) per llitet (el mateix matalas, però amb un envoltori de llit molt molón). Quan ho va veure, va al·lucinar. Li va encantar. Tant, tant, que el vaig sentir dir-se a ell mateix just abans de dormir-se "aquí, pipi no".
I no. Cap pipi en molts i molts dies!!!

Clar que no pots canviar el llit, i ha de sortir d'ella, però sí intentar amb uns llençols nous, o un pijama nou o algo que sàpigues que a ella li pot fer molta il·lusió mantenir nou de trinca!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

EntradaAutor: carbasseta » dc. abr. 26, 2017 1:54 pm

Gràcies noies!!!

Hauré de pensar en alguna cosa que li faci il·lusió no mullar :love:

Aquesta nit l'he aixecat jo a les 3 i no ha mullat el llit!!!!!! Al matí li he fet la gran festa, però tampoc m'agradaria aixecar-la cada nit i que s'hi acostumi. Què en penseu?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

EntradaAutor: kabbisa » dc. abr. 26, 2017 3:11 pm

Depèn del nen, però no crec que s'acostumi.
Pensa que cada cop aguanten millor el pipi. Hi haurà un moment que et comenci a dir que no te ganes.

M'has fet pensar en una amiga meva, que va descobrir que treient el bibi d'anar a dormir, la seva petita va deixar de fer-se pipi al llit.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Bolquer de nit: no el vol però es fa pipí

EntradaAutor: carbasseta » dc. abr. 26, 2017 11:49 pm

Tens raó, de fet ella fa pit a les nits i algun dia el deixarà :ok:

Gràcies!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::