Se li escapa el pipí

Els bolquers, el xumet..

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Se li escapa el pipí

EntradaAutor: tineta14 » ds. des. 17, 2016 6:15 pm

Hola, ja fa dues o tres setmanes que se li escapa el pipí. No se'l fa tot al damunt però lo suficient com per haver-la de canviar. Li passa dues o tres vegades, i principalment a casa, amb nosaltres, a l'escola no. Ella ja no porta bolquer des de setembre, i fins ara molt bé, els primers dies com és normal sí que se li escapava, però ara ja no entenem perquè! Al principi no li donavem importància però ara ja em molesta perquè quan avisa que té pipí ja se n'ha fet una part al damunt, i a vegades som nosaltres que li toquem les calcetes i les notem mullades. Jo tinc dies que perdo la paciència i m'hi enfado..! i és que tot el dia canvio calces!! Ella plora de disgust, però altres vegades es queda tan panxa... Per què li passa això? ?-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 17, 2016 9:02 pm

Hola, no me pogut estar de comentar.... em sap greu q et disgusti, pero jo crec q encara que t'enfadi, no li hauries de fer saber q estas enfadada.
Edito pq jo havia entès que s'ho feia al llit, pero no, ara ho he rellegit i entenc que es durant el dia, a sobre.... es diferent al meu cas ( jo vaig arrastrar fins quasi be els 10 anys!!!! ) pero potser et serveix q et digui aixo, que intenta que no se't noti l'enfado. Arma't de paciencia, parla-ho amb el pediatre, parla-ho amb ella.... pero no la renyis pq li faras agafar un trauma, i aixo passa a bastants nens, és algo bstnt comú.

Anims i molta sort, aviam si ho podeu solucionar rapid!!!!!
Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: tineta14 » ds. des. 17, 2016 10:49 pm

Bé, durant la nit encara duu el bolquer! I crec que encara en té per temps... Però durant el dia ara se li escapa... Jo em sento fatal quan la renyo per això, però penso que ha de saber que no està bé, que el pipí l'ha de fer al lavabo! Si fos ocasionalment, doncs mira, però és que ara li passa cada dia, i estant a casa i tot. Potser sí que li comentaré a la pediatra, però no sé perquè li deu passar, perquè darrerament no ha patit cap canvi ni res...
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: shyla » dg. des. 18, 2016 10:42 am

Quina edat te la nena? Li vas treure tu el bolquer o ho va decidir ella? El meu film gran va decidir-ho ell amb 3 anys i 3 mesos, fina llavors portava bolquer tot el día i nit. No es va fer mes ni de día ni de nit fins que passats un parell de mesos o 3 va començar amb escapes, van durar aprox 1 mes i llavors molt be. La caca no se li ha escapat mai. Ara amb 4 anys i mig a vegades se li escapa a la nit una mica, no pasa res, es canvia i ja esta. Renyant-la no l'ajudes, nomes li crearás ansietat amb una cosa que ha d'anar madurant poc a poc. Molts nens es relaxen quan veuen que controlen i llavors passa aixo, es despisten jugant i llavors ja no hi son a temps. No posis tota la teva atenció en això, relaxa't i ja veuras con en una dies o setmanes torna a controlar, tots ho fan tard o d'hora!
Imatge Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: Rossinyola » dg. des. 18, 2016 10:01 pm

Potser li passa perquè aguanta massa. La meva encara hi ha algun dia de tant en tant que li passa i és perquè no vol deixar de jugar. Darrerament també coincidint amb el fred. Ella té 4 anys i mig, i molts nens de la seva classe fan igual. A l'escola no els renyen per això, ni nosaltres a casa. El que fem nosaltres, i a l'escola amb els nens que tenen més escapes, és anticipar-se i estar atents a si sembla que aguantin massa (si apreten molt les cames etc) i la fem anar al lavabo, sobretot si fa moltes hores que no hi va.
També estic amb les companyes : enfadar-se amb ella no li fa cap bé.
Imatge

Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: tineta14 » dl. des. 19, 2016 12:46 pm

Sí si, ja sé que no faig bé renyant-la, sóc la primera en fer autocrítica... :-:) , però més que res ho exposava per saber què podia passar, i crec que li passa el que comenta la Rossinyola, que aguanta massa per mandra, perquè està jugant, i també deu influir el fred, perquè ha coincidit en aquesta època... Doncs des de que li vaig dir de forma més "contundent" que havia d'avisar quan tenia pipí, de moment no se li ha tornat a escapar... Però sé que li tornarà a passar i aleshores prendré paciència i utilitzaré un to més amable.. A veure, no és que la renyés en excés, ni molt menys, simplement em mostrava disgustada, perquè ja portava molts dies fent-s'ho! Però sí, és cert que renyar-la no l'ajuda segur, però si em veiés indiferent potser no li donaria importància i seguiria fent-ho, no? En fi...

Gràcies!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Se li escapa el pipí

EntradaAutor: shyla » dl. des. 19, 2016 2:17 pm

La qüestió esta en que no es una cosa que ella fa sino que li passa. Es un aprenentatge que ha de fer, saber des que te una sensacio x fina que se li escapa quant temps passa. Anims!
Imatge Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::