Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: julieta12 » dt. ago. 18, 2015 10:19 am

Hola,
Tinc una filla de dos anys i 10 mesos, poc abans d'acabar la guarderia al Juny, vaig treure-li el bolquer i el xumet, les dues coses força de cop, la veritat és aquesta.... suposo que és normal que hagi sigut un fracàs....ja que el pipi se'l fa quasi sempre a sobre, poquíssimes vegades avisa, i sempre me la trobo amb les calcetes empapades del pipi (la caca curiosament no, sempre avisa).
El tema és que en pocs dies arribarà un germanet a casa, porto ja un temps explicant-li que la mama porta un bebè a la panxeta, que jugaran, que l'estimarà molt, etc etc.....i hi ha moments que sembla que li fa gràcia, d'altres que posa cara de circumstàncies, Bueno, de tot....
Ara bé, porta uns dies que menja molt poc, l'altre dia muntant el bressolet del germanet s'hi va voler posar a dins...la vaig deixar, es clar (per cert estava recent net i s'hi va pixar :ufs: ).
Ahir nit em va demanar la pipa!! cosa que no havia fet des del dia que li vaig treure! ostres tu!!
El tema que em preocupa és.....ja sé que les regessions son nomals, però.....s'han de "respectar"? és a dir, si demana pipa se li ha de donar? si es pixa a cada moment fora del WC l'hi hem de cridar l'atenció? si comença a deixar de menjar, hem de ser estrictes? en conclusió.....com actueu amb les regressions???? sobretot...temes ja superats com pipa, lactància materna (ella va fer pit fins els 2 anys), bolquers, si hi demana de nou, QUÈ HEM DE FER!!!!

Gràcies i bon estiu! :***:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 18, 2015 2:39 pm

Dona-li temps, encara és petita. La meva gran va fer el mateix, per ella "la germaneta" era una cosa bastant abstracta i per molt que li digués el que es podria trobar, veia que no se'n feia a la idea. Va voler tornar a fer collit quan ja feia molt de temps que dormia al seu llit i demés comportament regressius. No va ser fins que no va tenir la germaneta a casa i va veure de que anava el tema, les coses no van anar rutllant.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: Rossinyola » dt. ago. 18, 2015 3:33 pm

Jo li he deixat fer el que demanava, mai l'he renyat ni li he dit que era gran (perquè no ho és!), i mica en mica se li ha anat passant. Ara el petit té un any i ella 3, i seguim amb algunes coses, com ara que a vegades vol el seu menjar, però hem millorat molt. Pensa que pels fills "grans" l'arribada del nou germà és l'esdeveniment més important de la seva vida i ho han de païr, tot té el seu procés. Ara que ja ha passat un any, ja es veu una complicitat entre ells, juguen i riuen molt, també es barallen. Però ha costat que la gran hi volgués jugar : al principi li feia gràcia acaronar-lo però després vam passar una època en què res. Paciència, ànims i buscar estones en exclusiva per la gran va molt bé!
Imatge

Imatge

Imatge
gemmac
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

Re: Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: gemmac » dv. ago. 21, 2015 12:35 pm

Hola guapa!

Primer de tot paciencia, son petits encara.
Jo crec que el tema del pipi es força complicat, puder quan lhi vau treure no estaba del tot preparada. Jo miraria de fer-li entendre que utilitzar l'orinal o el wc es la cosa mes normal, però tampoc la renyaria si sho fa a sobre ni la premiaria si fa pipi al wc. Nosaltres fa temps que hem tret el panyal a la berta, i ho hem intentat fer amb la màxima normalitat possible, explicant en cada moment cada cosa. Mai lhem renyat si se lhi ha escapat, ja que prou greu lhi sabia, ni lhem premiat per ferho be, nomes lhi deiem..no passa res, en tenim que apendre (si sho feia a sobre, per sort, han estat 3 cops contats) o be, ara toca tirar la cadena i rentar les mans (quan feia el pipi o la cada al wc).

Suposo que es normal que vulgui les coses que habien sigut seves, com dormir al bressol. I quan neixi el peque encara ho voldrá mes. Crec que per ells es molt dificil entendre que la mama porta un germanet a la panxa, i no sen fan a la idea fins que el porteu a casa.

Jo simplement miraria de respectarli una mica tot plegat, voldrá atenció i et demanará coses de nena mes petita, però crec que es normal

aixi que anims guapa
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: shyla » dv. ago. 21, 2015 5:52 pm

Pel tema pipí penso que no te cap regressio, simplenent no esteu respectant el seu ritme. Els nens son molt sensitius, noten els nervis, els canvis i ho demostren de diverses formes. Jo crec que l'has d'escoltar, permetre-li exressar i no renyar-la, es molt petita i no sap com ha de gestionar-ho tot plegat. La veritat es que es molt difícil. El meu fill estava mooolt enfadat sobretot els 2,primers mesos del seu germa, la part bona es que ho expressava i ens ho deja, tambe va deixar de menjar sol, dormía fatal, semblava que anavem be amb els pipis i tambe va anar enrera. Ells es porten 3 anys justos. Als 2 mesos i mig de neixer l'altre van deixar el bolquer de día i de nit, d'un día per l'altre i ni un escape, ni pipi ni caca. Torna a dormir i a menjar i sembla que total es va posant a lloc. Encara li surt la rabia de tant en tanto, pero pensó que es mes l' edat que el germanet. Ah el peque dema fa 5 mesos. Molta paciencia!
Imatge Imatge
YELINA
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 12, 2016 5:07 am

Re: Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: YELINA » dt. gen. 12, 2016 5:25 am

Bon dia,
Nosaltres estem igual, tenim una nena de 2 anys i 1 mes, ja fa 4 que va sense bolquer i ho va agafar a la primera, no va costar gens que demanés per anar al WC. Uns dies avanç de Nadal va començar a escapar-se-li, i va passar a no demanar-ne mai. Portem així 5 setmanes i a mi m'està costant molt... Ja no sé que fer.
La canvio 5 i 6 vegades al dia i quan li pregunto què ha passat fa veure que no va amb ella, mira cap a una altre costat i no vol saber res del tema.
Algun consell??
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Què faig amb les "regressions" de la meva filla?

EntradaAutor: shyla » dt. gen. 12, 2016 9:37 am

YELINA ha escrit:Bon dia,
Nosaltres estem igual, tenim una nena de 2 anys i 1 mes, ja fa 4 que va sense bolquer i ho va agafar a la primera, no va costar gens que demanés per anar al WC. Uns dies avanç de Nadal va començar a escapar-se-li, i va passar a no demanar-ne mai. Portem així 5 setmanes i a mi m'està costant molt... Ja no sé que fer.
La canvio 5 i 6 vegades al dia i quan li pregunto què ha passat fa veure que no va amb ella, mira cap a una altre costat i no vol saber res del tema.
Algun consell??

Jo li posaría bolquer fins que ella digui que no el vol.
Imatge Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::