Bolquer a la piscina/platja

Els bolquers, el xumet..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. juny 29, 2015 4:49 pm

Hola!! No sabia on escriure aquest post i l'he penjat aquí... Volia preguntar sobre el tema bolquer a la piscina, a veure, la nostra nena té 13 mesos i nosaltres a la platja no li posem el bolquer especial per aigua, simplement la tenim en bolquer normal i a la que decideix posar-se dins la mini piscineta doncs li treiem i va sense res o amb una calceta de banyador. Evidentment que si té pipí doncs se'l fa dins l'aigua o a la sorra... la veritat és que no ens n'assabentem quan li passa..jeje. Però ara la volem portar a la piscina... com us ho munteu vosaltres?? sempre amb el bolquer d'aigua?? es que no ens agrada gens..!!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: kabbisa » dl. juny 29, 2015 5:00 pm

Jo li vaig comprar un bolquer de tela per piscina. Semblava un banyador gruixut.
Era molt més "amoros" que un bolquer d'aigua i estava divertit. Total, aquests bolquers d'aigua (de tela ond'un sol us) només tracten d'aguantar la caca si se'n fan.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: petitajo » dt. juny 30, 2015 8:34 am

Nosaltres tambe fem servir un bolquer de tela son molt practics i molt xulos!!
Imatge

Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. juny 30, 2015 1:36 pm

Ah! i on els compreu??
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: petitajo » dt. juny 30, 2015 2:02 pm

Jo els vaig compra online, son de la marca bambino mio al bebitus
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: kabbisa » dt. juny 30, 2015 8:46 pm

No ho recordo, ho sento. No debia ser-me massa complicat
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: MamiMestra » dv. jul. 03, 2015 12:45 pm

Jo li poso a la meva nena els bolquers de tela de la marca Imse-Vimse, comprats a Amazon i van molt bé. L'altre dia es va fer caca (i no precisament sòlida) i va aguantar la mar de bé. Després es una mica pal rentar-lo, però tampoc passa tant sovint.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: eternitat » dg. jul. 05, 2015 11:47 pm

Nosaltres inicialment amb el gran vam fer d'un sol ús i era un pal, no m'agradaven gens. Finalment vam provar els tela i genial! Ara amb la nena hem fet sempre els de tela i molt bé. Hem provat diverses marques i totes més o menys el mateix resultat. L'únic que costen una mica més d'aixugar que un biquini normal (perquè és més gruixut). Els darrers han estat del Kiabi i del Walla, barats i molt eficaços, sobretot el del Walla, que és l'únic que parcialment li aguanta el pipi (bé, no és que li aguanti però va filtrant més a poc a poc…). Avui s'ha banyat amb ell a la piscineta que tenim a la terrassa i ha entrat a dins de casa seguint al seu pare, i li diu, "papa pipi" i ja se l'estava fent (tot just ara comença a dir-ho algunes vegades quan l'està fent o quan ha acabat)! Ell ha anat ràpid a tornar-la a treure a la terrassa i només han caigut 2-3 gotes dins de casa, la resta era dins el bolquer esperant per filtrar poc a poc...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: Koaleta » dl. jul. 06, 2015 9:00 am

Algú ha provat els de tela del decathlon?
Avatar de l’usuari
NúR
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 11:31 am

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: NúR » dl. jul. 06, 2015 8:13 pm

Així és normal que amb els de tela no s'aguanti el pipi? Jo en tenia un que ja he usat uns quants cops i no havia tingut cap accident. Dissabte en vaig comprar un altre al toys r us i el vam estrenar diumenge. Doncs la iaia el va agafar a coll amb el banyador posat per anar a la piscina i de sobte es va notar la samarreta molla i era el nen que s'havia pixat... Vaya xasco!! Jo pensava que aguantaria més...
18/09/2013 TE+
11/05/2014 Ja tenim aquí l'Arnau!

Gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/46dd07
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: kabbisa » dt. jul. 07, 2015 7:25 am

Es que els bolquers de piscina, ni els de tela ni els d'un sol us, tenen la funció d'absorvir liquids (ni aigua ni pipi). Alguns l'aguanten (tipus bossa) una miiica, però no l'absorveixen

Els bolquers de tela normals, aguanten més pipi del que ens pensem ;)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Bolquer a la piscina/platja

EntradaAutor: eternitat » dj. jul. 09, 2015 10:49 pm

NúR ha escrit:Així és normal que amb els de tela no s'aguanti el pipi? Jo en tenia un que ja he usat uns quants cops i no havia tingut cap accident. Dissabte en vaig comprar un altre al toys r us i el vam estrenar diumenge. Doncs la iaia el va agafar a coll amb el banyador posat per anar a la piscina i de sobte es va notar la samarreta molla i era el nen que s'havia pixat... Vaya xasco!! Jo pensava que aguantaria més...



Tal com t'ha dit la Kabbisa el pipi no l'aguanta cap bolquer d'aigua, ni els de tela ni els d'un sol ús. Només serveien per aguantar sòlids. És un error bastant comú posar el banyador (tela o d'un sol ús) al sortir de casa per anar a la platja o a la piscina i arribar i que el nen s'hagi mullat perquè ha fet pipi en el trajecte (o mullar a un acompanyant si va en braços). Si vols un que absorveixi, ha de ser un bolquer normal. No sé que pasa quan poses un bolquer de tela normal a l'aigua però amb un d'un sol ús el nen acabarà flotant però de l'inflat que li quedarà el bolquer! ;-)))
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::