No vol cotxet :O
No vol cotxet :O
Té gairebé 16 mesos i ja no hi ha manera de que pugi al cotxet des de fa dues setmanes... Vol caminar i caminar, i si es cansa doncs braços. Ja li dic que no , que li toca cotxet però ja té una manera per treure's les tires o sino plora com una lela...
Ja no puc quedar gaire lluny de casa per si em fa escàndol i em fa agafar-la a coll. Estic de 14 setmanes i mitja i no em vull carregar a la nena mentre sortim a passejar o que si acostumi.
Algun consell?
El més fort és que l'any que ve segurament serà al revés: no voldrà caminar i voldrà cotxet :(
Ja no puc quedar gaire lluny de casa per si em fa escàndol i em fa agafar-la a coll. Estic de 14 setmanes i mitja i no em vull carregar a la nena mentre sortim a passejar o que si acostumi.
Algun consell?
El més fort és que l'any que ve segurament serà al revés: no voldrà caminar i voldrà cotxet :(
Re: No vol cotxet :O
a mi tambe em va passar i ens ha anat molt be un tricicle, quan es cansa, cap allà, i te una altra sensacio i no protesta, ara fins i tot vaig a comprar.
Re: No vol cotxet :O
patinet o moto!
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: No vol cotxet :O
Hola!
Ostres, evidentment si vol caminar millor, però està clar que quan es cansa no pots agafar-la sempre, pel pes, que encara que no estiguessis embarassada també hem de vigilar les nostres esquenes. A part el tema del mal acostumar-se també hi és.
Jo també apostaria pel tricicle, dels que tenen l'ansa per guiar la conducció. He trobat aquesta imatge perquè et quedi més clar:
http://www.joguiba.com/images/ecommerce/SMO444185.jpg
Una abraçada,
Anna Maria
Ostres, evidentment si vol caminar millor, però està clar que quan es cansa no pots agafar-la sempre, pel pes, que encara que no estiguessis embarassada també hem de vigilar les nostres esquenes. A part el tema del mal acostumar-se també hi és.
Jo també apostaria pel tricicle, dels que tenen l'ansa per guiar la conducció. He trobat aquesta imatge perquè et quedi més clar:
http://www.joguiba.com/images/ecommerce/SMO444185.jpg
Una abraçada,
Anna Maria
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: No vol cotxet :O
Ostres,
potser el que t'he ensenyat és més gran. Mira, he trobat aquesta pàgina on n'hi ha de moltes classes:
https://www.google.es/search?tbs=simg:C ... 9#imgdii=_
Una abraçada,
Anna Maria
potser el que t'he ensenyat és més gran. Mira, he trobat aquesta pàgina on n'hi ha de moltes classes:
https://www.google.es/search?tbs=simg:C ... 9#imgdii=_
Una abraçada,
Anna Maria
Re: No vol cotxet :O
Penso..com la resta, això va a ratxes i com dius de cop odien el cotxet i de cop el volen unaltre vegada.
L'ideal és el que t'han comentat ; tricicle d'aquests que els portes tú.
L'ideal és el que t'han comentat ; tricicle d'aquests que els portes tú.
Re: No vol cotxet :O
Uola noies! Merci pels consells!
En tenim un de tricicle, però sempre hem fet distàncies curtes. Li agrada més fer-lo servir per casa que anar al carrer amb ell.
Provaré de fer una distància llarga amb el papa a veure què tal, no hi havia pensat!
Gràcies!! Ara a veure com solucionem el tema cotxe, ja que tampoc li agrada lligar-se a la cadireta...Etapes...si...i les que ens falten!!!
En tenim un de tricicle, però sempre hem fet distàncies curtes. Li agrada més fer-lo servir per casa que anar al carrer amb ell.
Provaré de fer una distància llarga amb el papa a veure què tal, no hi havia pensat!
Gràcies!! Ara a veure com solucionem el tema cotxe, ja que tampoc li agrada lligar-se a la cadireta...Etapes...si...i les que ens falten!!!
Re: No vol cotxet :O
Hola! Jo també t'aconsellaria un tricicle, n'hi ha que són evolutius i que tenen uns protectors laterals per quan són tan petits, i a mesura que van creixent li treus els protectors i tens un tricicle normal i corrent.
Mira't aquests: http://www.iimo-store.com/es/
No cal que et compris aquest, n'hi ha molts de mateix estil, però la idea és aquesta... Ell té la sensació de que va "suelto", de que va jugant... I tu saps que el portes gairebé tan protegit com si anés en un cotxet. Nosaltres encara no ens l'hem comprat però en tenim unes ganes... Ara el nostre petit ja vol anar caminant pel carrer i ens passa el mateix que a tu, que es cansa del cotxet.
Mira't aquests: http://www.iimo-store.com/es/
No cal que et compris aquest, n'hi ha molts de mateix estil, però la idea és aquesta... Ell té la sensació de que va "suelto", de que va jugant... I tu saps que el portes gairebé tan protegit com si anés en un cotxet. Nosaltres encara no ens l'hem comprat però en tenim unes ganes... Ara el nostre petit ja vol anar caminant pel carrer i ens passa el mateix que a tu, que es cansa del cotxet.
Re: No vol cotxet :O
Merci nanablau!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





