Li dona por el soroll...
Li dona por el soroll...
Hola
Tinc un nen q farà 3 anys a l'abril. Desde fa uns mesos té por quan s'acosta a llocs on hi ha soroll, una fira per exemple o no soporta els tipics xiulets d festa, es mor de por quan els escolta pitar.
No ha tingut cap mala experiencia q jo sàpiga, però no sé q fer per treure-li aquesta por.
Algu s'ha trobat amb situacions semblants amb els seus fills?
Tinc un nen q farà 3 anys a l'abril. Desde fa uns mesos té por quan s'acosta a llocs on hi ha soroll, una fira per exemple o no soporta els tipics xiulets d festa, es mor de por quan els escolta pitar.
No ha tingut cap mala experiencia q jo sàpiga, però no sé q fer per treure-li aquesta por.
Algu s'ha trobat amb situacions semblants amb els seus fills?
DENÍS
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Li dona por el soroll...
Hola! Segur que és por el que li passa quan sent un soroll??? Ho dic perquè potser té un tap de cera que quan hi ha soroll se li "belluga" i li molesta, o bé té alguna otitis i li fa mal l'orella en aquests casos, i més si dius que li passa des de fa relativament poc... Jo aniria a un otorrino (millor que el pediatre) per descartar-ho!
hola Soclamarga,
si, segur q es por perque es q el pobre es tapa els ulls i fins i tot tremola!!
a l'aniversari del seu cosi el vaig tenir 3/4 d'hora enganxat al meu coll fins q va començar a soltar-se una mica pobret meu...
si, segur q es por perque es q el pobre es tapa els ulls i fins i tot tremola!!
a l'aniversari del seu cosi el vaig tenir 3/4 d'hora enganxat al meu coll fins q va començar a soltar-se una mica pobret meu...
DENÍS
Hola feeling,
En Pol té 4 anys i també li passa. Li fan pànic els petards, correfocs, i els globus per que exploten. I els sorolls massa forts diu que li fan mal a les orelles. I si anem a un lloc molt sorollós es queda enganxat a mi fins que veu que no passa res. I la veritat es que no m'havia plantejat mai si es normal o no. Si no vol globus doncs els rebutjem amablement, si els petards li fan por i no en vol anar a tirar doncs em quedo amb ell mentres tothom es fora, si la música es massa forta doncs la baixem. I crec que a poc a poc ja anirà superant-ho. De fet l'altre dia estava super content per que teniem un globus a casa pq al petit si que li agraden i va explotar i no va plorar. I m'ho deia super orgullos d'ell pq ell n'es conscinet d'aquesta por.
No sé, crec que ja hi ha prou soroll a les nostres vides, així que si ell no en vol doncs millor (apa! nota filosófica
)
En Pol té 4 anys i també li passa. Li fan pànic els petards, correfocs, i els globus per que exploten. I els sorolls massa forts diu que li fan mal a les orelles. I si anem a un lloc molt sorollós es queda enganxat a mi fins que veu que no passa res. I la veritat es que no m'havia plantejat mai si es normal o no. Si no vol globus doncs els rebutjem amablement, si els petards li fan por i no en vol anar a tirar doncs em quedo amb ell mentres tothom es fora, si la música es massa forta doncs la baixem. I crec que a poc a poc ja anirà superant-ho. De fet l'altre dia estava super content per que teniem un globus a casa pq al petit si que li agraden i va explotar i no va plorar. I m'ho deia super orgullos d'ell pq ell n'es conscinet d'aquesta por.
No sé, crec que ja hi ha prou soroll a les nostres vides, així que si ell no en vol doncs millor (apa! nota filosófica
)
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
M,ha fet gràcia aquest post, perquè jo sempre n,he tingut , de por als sorolls! Jajaja... Recordo que de petitona quan anava al lavabo em feia molta por tirar de la cadena, sobretot fora de casa, quin xivarri! Se,m posava el cor a mil! Així que normalment em pujava els pantalons, obria la porta, agafava els trastos que portés... tirava de la cadena amb el braç ben estirat quasi des de fora... I sortia corrent!!! Jajaja. I per suposat, mai li he trobat la gràcia a Sant Joan, ni he tirat petards...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |