Cadireta passeig

Els bolquers, el xumet..

xaan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 10, 2010 7:24 am

Cadireta passeig

EntradaAutor: xaan » dv. maig 28, 2021 12:41 pm

Bona tarda!!
Us volia fer una consulta, a veure si em podeu ajudar....
La meva nena té 16 mesos i volem passar a cadireta de passeig "menys aparatosa" que el bugaboo que portem fins ara. Sobretot pels desplaçaments.....ja que ocupa quasi tot el maleter del cotxe! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Me'n podríeu recomanar alguna sius plau?
Amb el germanet gran teníem la Cybex Onyx i n'estàvem encantats, però ja no la tenim.
Alguna similar?

Moltíssimes gràcies!

Una abraçada!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Cadireta passeig

EntradaAutor: Apolonia » dt. juny 08, 2021 11:30 pm

Hola!
jo després del bubaboo camaleon també volia una cosa lleugera i pràctica. Em vaig comprar - nova - la "Easy Walker buggy XS". És molt lleugera i fàcil de plegar (amb una mà).. la vaig portar un any (amb confinament pel mig), però al final la vaig canviar. Perquè? doncs pel dia a dia és massa lleugera, el nen anava d'un cantó a l'altre, i no cobria el què jo necessitava (poca capacitat a sota, al mínim desnivell - vorera les rodetes ja s'encallaven, etc.).

Al final m'he comprat fa uns pocs mesos de segona mà el Babyjogger city mini GT, que ja l'havia mirat i és el que realment volia i necessitava. Una cosa robusta que toleri un nen gran, que pugui anar per un camí de carro si fa falta, però que plegui fàcil: es plega tibant d'una nansa que hi ha al seient. És un bon carro, i pesa poc, potser l'altre pesava 6kg i aquest crec que 9kg (ara no ho recordo). Se li poden treure les rodes fàcilment per a que t'hi capiga millor al cotxe. Jo estic encantada de la vida i tant de bo m'hagués comprat aquest després del bugaboo i no el ultra lleuger entremig. Al final, els ultralleugers són carros de viatge, no pel dia a dia...

Aquesta és la meva experiència. Jo em vaig obsessionar amb els ultra lleugers, i primer mirava que poguessin anar per algun camí de carro si feia falta (hi ha el Inglesina quid, i algun dels cybex), i al final vaig prioritzar lleugeresa i plegat, i em vaig equivocar i desviar del que necessitava. Ho dic perquè estan molt de moda els carros tipus yoyo.. i jo personalment prefeixo pel dia a dia una cosa una mica més robusta i soferta... i que tampoc ocupa ni pesa tant (ara mateix el tinc plegat al replà de casa).

Sort amb la desició!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::