gelos???

Els bolquers, el xumet..

martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

gelos???

EntradaAutor: martina13 » dl. oct. 27, 2014 6:24 am

La meva peque fara 1 any daki 1 setmana
Menja be, dorm be , riu, va a la guarde encantada.tot perfecte no para quieta xo k menys te 1 any no???!!!
Xo aquest cap de setmana hem estat amb els cosins i hem vist que quan jo agafava a un dels peques ella es posava a plorar i a reclamarme.
mai ho havia fet i nose en aquests casos k sha de fer x evitar la situacio o k ella no plori??

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::