sense bolquer i d'hotel!!
sense bolquer i d'hotel!!
Una pregunta a les que ja sou mames expertes.. a la nostra nena l'estem treient ara el panyal de la nit, i de moment anem fent, més o menys bé... vaja, que són moltes més les nits que no es pixa que les que es pixa, de fet, en un mes no s'havia fet pipi ni una vegada... El que passa és que ara, amb la calor, el canvi d'horaris i d'hàbits, s'ha pixat un parell de dies... fins i tot aixecant-la dos vegades a la nit! I aquest finde marxem de cap de setmana a un hotelet a benicassim i em fa patir... tornar a posar panyal ni loca, però què m'aconselleu? prendre potser un llençol o empapador? us hi heu trobat???
merci!
merci!

Re: sense bolquer i d'hotel!!
Bones, sempre recomanen no tornar al bolquer. Jo prendria alguns llençols i roba de recanvi extra per si de cas.
El meu fill no duu bolquer a la nit (li vam treure quan vam veure que portava molts dies despertant-se sec). Tot i això algun dia (molt puntual) es lleva mullat.
En una ocasió o dues que hem dormit a llits d'altres cases, sense protector i tal, li hem posat el bolquer. Li hem explicat, que era per si un cas. I cap problema. La resta de nits hem seguit sense bolquer.
(el meu fill també té just 4 anys com la filla de la Raquel)
En una ocasió o dues que hem dormit a llits d'altres cases, sense protector i tal, li hem posat el bolquer. Li hem explicat, que era per si un cas. I cap problema. La resta de nits hem seguit sense bolquer.
(el meu fill també té just 4 anys com la filla de la Raquel)
Doncs jo discrepo. No és cap error tornar a posar bolquer, i més si és per un tema preventiu.
Jo he tingut dos criatures i en els dos casos he anat endavant i endarrere fins que ells han estat preparats de veritat.
Jo he tingut dos criatures i en els dos casos he anat endavant i endarrere fins que ells han estat preparats de veritat.
Jo també li he posat en moments puntuals a la nit, quan estava en període d'aprenentatge, sobretot quan es va a cases forasteres i hotels que no vols molestar gaire (i menys demanar llençols nets a la matinada). I no passa res. Se li explica a la criatura que és algo puntual i ells ho acostumen a entendre.
Si jo hi hagues cap altra sol.lucio pots tornar-hi pero pels nens es un cacao, ara si i em puc pixar, ara ja no... Al Mercadona venen uns "salvacamas" ben baratets que pots posar a sota del llençol de l'hotel per si hi ha escapes no es faci malbé el matalas. Els llençols te'ls canviarien si es fa pipi! Fins al canvi de llenćols? Una tovallola. No crec que sigui res greu.
merci pèls vostres consells... crec que no optaré pel panyal, i sí per empapadors i tovalloles a dojo! 
Opino com alguna altra mama..si els hi expliques el motiu pots posar bolquer una nit especial perquè sou fora...jo ho he fet i no hi ha hagut cap problema..ho entenen perfectament..això de ser tant taxatiu en que MAI es pot tornar enrer un cop s.ha tret el bolquer...crec que no es pot ser tant estricte...no creieu??
mirada ha escrit:Opino com alguna altra mama..si els hi expliques el motiu pots posar bolquer una nit especial perquè sou fora...jo ho he fet i no hi ha hagut cap problema..ho entenen perfectament..això de ser tant taxatiu en que MAI es pot tornar enrer un cop s.ha tret el bolquer...crec que no es pot ser tant estricte...no creieu??
Completament d'acord. S'ha de ser flexible a les necessitats dels nens i el control d'esfinters és un procès d'aprenentatge i si durant aquest procès s'ha de fer un pas enrera per fer-ne dos endavant, es fa sense por.
noies, entro per explicar-vos com a anat l'experiència!
primer que tot, gràcies a totes pels vostres consells: com sempre, les socpetitones no han fallat
finalment vam optar per no posar el panyal i va anar super bé... la vam aixecar una vegada a la nit i perfecte...

primer que tot, gràcies a totes pels vostres consells: com sempre, les socpetitones no han fallat
finalment vam optar per no posar el panyal i va anar super bé... la vam aixecar una vegada a la nit i perfecte...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |