Creuar la Carretra

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Creuar la Carretra

EntradaAutor: Gran-Quima » dv. gen. 17, 2014 12:53 pm

Marones.........estic bastant agobiada amb aquest tema. Tinc una filla de 16 mesos que es un encant , carinyosa, social.....Acaben de entrar en la edad del "no" i ho assumeixo i m.ho prenc amb molta deportivitat, es ha dir.....que NO vol camviar-se a dalt del canviador de la seva habitació, doncs no ens barallem ho fem a la estoreta puzzle al menjador.....que avui no vol banyar-se tampoc pasa res, demà serà un altre dia.......sempre evito el conflicte, la vaig avisan amb temps de lo que pasarà a continuacio...etc.
pero quan arribem a creuar la carretera es un drama.....li dic ara creuarem amor, dona-li la mà a mama.....comença a cridar que no, es tira al terra, moltes vegades aixo ho fa ja estan en mig de la carretera.Jo li dic que si no vol creuar de la mà de mama la agafara a coll (mai he tingut problemas per portar a coll la meva filla, no me negaré mai) i clar la agafo de la carretera, ella pataleja de mala manera, la deixo a l´altre banda, mi poso al nivell i li dic:-mama sap que vols creuar tota sola pero tinc que mirar per la teva seguretat i no puc permetre que t.atropellin. i clar "berrinche" al canto, jo l.acompaño e intento distreurela., li dic Mira un colom!! o un gos!! anem anem a veure´l.....i s´acaba el problema , fins que arriben a una altre carretera :ufs:

Tina una pena enorme de veure patir aixi la meva nena, penso que poder soc una mica ogro amb ella.....o que no se gestionar el conflicte.....o fer-ho d´un altre manera.


Soc tota oides noies, gràcies!!
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Creuar la Carretra

EntradaAutor: Albercoca » dv. gen. 17, 2014 3:30 pm

Hola maca,

Molta moltíssima paciència!! És una etapa que aviat passarà.
El meu fill quan va cumplir els dos anys em feia el mateix per qualsevol cosa, va ser un període molt dur i esgotador per mi. Però en poques setmanes va passar i es va fer més fàcil l'entesa.
Crec que fas bé de dir-li que ho fas per la seva seguretat. Crec que li has d'explicar com et sents quan fa això: "tinc por que et facin mal els cotxes" "em poso trista quan veig que no m'escoltes" "m'enfado perquè no em fas cas"...
No sé si faig bé, però ell m'escolta i sembla que quan li dic com em sento m'entén. Almenys em diu "valeee" i em fa un petó, llavors deixa de fer el que em preocupava.
L'únic que et puc dir és que molts ànims i paciència.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Creuar la Carretra

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 17, 2014 4:10 pm

el meu nen no ha sigut d'agafar-me la ma pel carrer, i jo he sigut una mare amb molta por dels cotxes de Barcelona. Per tant, el que jo feia/faig quan sortia de la llar, si no volia anar caminant sol al meu costat (i jo li agafava el coll de la xaqueta), o no em volia agafar de la mà, llavors l'agafava a coll. Sí o sí.
No m'espero a arribar a la cantonada.

La diferència és que el meu nen mai s'ha negat a anar a coll... vaja, que està encantat de que el porti... :-)

pd. Ogro no ets!!! Al revés, potser li expliques massa: amb un "és perillós que passis tota sola" ja seria suficient, no? No t'estalviarà la pataleta, per això...
kabbisa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 17, 2014 4:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Re: Creuar la Carretra

EntradaAutor: Gran-Quima » dv. gen. 17, 2014 4:14 pm

Gràcies Albercoca.....no havia pensat en dir-li com hem sento, començarè a posar-lo en practica avui mateix.Lo que pitjo porto es veura-la patir.....uffffff!! Es que me l.estimo tant i taaaaant
Avatar de l’usuari
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Re: Creuar la Carretra

EntradaAutor: Gran-Quima » dv. gen. 17, 2014 4:17 pm

Kabbisa gràcies pels anims.....es que la educacio q jo vaig rebre va ser molt autoritaria i tinc por a no tenir punt mig.....o masa ogro o masa permisiva.mirare de fer frases mes curtes aveure si em presta mes atenciò
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Creuar la Carretra

EntradaAutor: charito » dv. gen. 17, 2014 7:09 pm

Jo vaig començar explicantli els colors dels semafors i li encanta saber quan es pot passar i quan no. Per creuar sempre de la ma i li dic que si ve un cotxe es petit i no el veura i si l'atropellen haurem d'anar corrents a l'hospital perque li faran molt mal. Paraules curtes i simples

En aquest sentit sempre ha fet cas i si va sol pel carrer quan arriba al pas de cebra sempre sempre es para i el felicito molt.

El que no he fet mai es agafarlo a coll, si no em dona la ma li agafava jo ben fort.

Jo crec que es una de les coses que no es negociable, si plora el consolare pero no et pots sentir ogre en un tema que es.per la seva seguretat i a mes molt serios.

Anims i paciencia.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Creuar la Carretra

EntradaAutor: ada_bcn » ds. gen. 18, 2014 7:55 am

No sé, jo amb el meu fill vaig tenir molts problemas amb el carrer i crear el carrer, el que li deia era que si no sabia anar pel carrer, travessar agafat de la ma, el portaría al cotxet, i apa, si no em feia cas cap a casa i a agafar el cotxet per sortir, si travessava sol o sense donar la ma li feia repetir amb mi un parell de cops agafat de la ma, si em feia un drama cap a casa a coll i el seg>üent cop sortiem amb el cotxet. ara va la mar de be pel carrer, és un nen que no travessa mai mai sol, mai, i no va mai agafat de al ma només per travessar, i pot anar corrent pel carrer pq sé que mai mai travessarà...

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::