Des-collit respectuos

Els bolquers, el xumet..

Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Des-collit respectuos

EntradaAutor: Gran-Quima » ds. gen. 11, 2014 3:01 pm

Hola marones tinc una filla de 16 mesos que dorm amb nosaltres desde el primer dia.Fa uns dies que dorm mes seguits a les nits. M.agradaria saber experiencies de com heu fet el descollit respetuosament i com vau saber que els petits ja estan preparats.La meva petita encara fa els cicles molt marcats de fet si la deixo als 45 ' es desperta. Nosaltres dormim al llit gran i tinc un bressolet de viatge a la nostra habitacio que fem servir de barrera. Gracies per compartir
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Des-collit respectuos

EntradaAutor: Tutty29 » ds. gen. 11, 2014 9:29 pm

El meu nen fara 24 mesos aquest mes i des de finals de novembre que dorm solet a la seva habitacio(algun dia es desperta i jo vaig amb ell dins que s'adorm), hem aprofitat fer el canvi perque ens hem mudat de pis i fenomenal.
Jo crec que l'hauries de posar al seu llit i tu estar al seu costat fins que s'adormis i marxar, els primera dies seran durillos pero crec que s'anira acostumant.
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dg. gen. 12, 2014 9:40 am

Nosaltres vam fer el des-collit als 20 mesos, i la raó era senzillament que ja no cabíem al llit, i això que teniem el bressol en sidecar!
El que vam fer va ser posar-li el llit de nena gran (de 90cm), directament. Li vam explicar que ja era gran i que tindria el seu llit, li vam posar llençols d'ositos, li vam dir que aquell llit era només per ella, i aquella mateixa nit va començar la operació des-collit.

Els primers dies passava una part de la nit al seu llit i una part al nostre, i progressivament més temps al seu llit. He dormit moltes nits amb ella allà, ja que encara feiem teta nocturna, però poc a poc es va anant quedant tota la nit (encara que es despertava alguna vegada). La primera nit que ja no va venir al nostre llit vam fer com una festa, la vam felicitar, i ella estava súper contenta. També ens va ajudar explicar a tothom que ja dormia en llit de nena gran a la seva habitació (a avis, tiets...).
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dg. gen. 12, 2014 10:47 am

Nosaltres al setembre vam decidir començar a provar que dormís al seu llitet, on de fet ja feia molts mesos que hi feia les migdiades i per tant no li era gens desconegut. Llavors tenia 2 anys i 2 mesos.
Jo crec qeu va anar molt bé, s'hi adorm bé sense problemes, ara això sí, molts dies acaba al nostre llit, tot i que també és veritat que cada cop més aguanta nits senceres al seu llit la mar de bé.
En cap moment va plorar ni res, tot està anant molt bé i al seu ritme! jo estic molt contenta de com ho porta... ara, jo les nits que no ve la trobo a faltar, mira si sóc fleuma!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::