Quan deixen de fer la migdiada del matí?

Els bolquers, el xumet..

giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Quan deixen de fer la migdiada del matí?

EntradaAutor: giuletta » dc. oct. 10, 2012 10:20 am

Hola mamis,

al meu peque de 13 mesos cada cop li costa més fer la migdiada del matí. Els vostres a quina edad han deixat de fer-la? és que em sembla petit encara per aguantar tantes hores despert...

Gràcies
mita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 6:12 pm

Re: Quan deixen de fer la migdiada del matí?

EntradaAutor: mita » dc. oct. 10, 2012 10:33 am

Amb els meus va ser gradualment. Cada cop, com tu comentes, els costava més, i cap als 14 mesos ja no la feien. :ok:
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dc. oct. 10, 2012 11:11 am

Sí, el meu també CAP els 12 mesos s'hi ressistia, i poc a poc la va deixar. Crec que als 15 mesos.
Ara que te 19 fa una al migdia, i dorm 2 hores. Es desperta amb piles súper carregades!
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dc. oct. 10, 2012 1:02 pm

el meu avanç de l'any, ja no la feia. però allargava la de la tarda. 3h (que encara amb 23 mesos fa...) :b-)))
Imatge
Imatge
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dt. oct. 16, 2012 8:50 am

El meu nen cap als 15- 16 mesos va deixar de fer-la i la nena ara en té 11 de mesos i encara la necessita, jo crec que també allargarà fins més o menys el seu germà.
Imatge
Imatge
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. oct. 18, 2012 9:33 am

La Berta ara té 14 mesos, cap a 15, i depenent de l'hora que es llevi al matí la fa o no la fa.
Si es lleva a quarts de 10 ja no la fa, i no dorm fins les 15:00, així que ja li serveix de migdiada de la tarda, i si es lleva més aviat, cap a les 8:00 per exemple, si que en fa una d'una horeta i després una altra d'una altra horeta a la tarda.
Suposo que estem en procés d'eliminar la del matí... jo havia sentit que solen deixar-ho en general cap als 18 mesos...
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dj. oct. 18, 2012 10:11 am

al 14 mesos la blanca va deixar de fer-la, es desperta a les 7.30h i dorm despres de dinar, encara que si ha fet molta activitat a la guarde i bé cansada s'adorm abans de dinar i despres dina.
Imatge
Imatge
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dj. oct. 18, 2012 10:27 am

la meva filla a P0 anava a la llar 3h al matí, de manera que feia una migdiada curta allà (i durant molt de temps dues més a casa al llarg de la tarda).

després, quan havia de començar P1 amb 12 mesos justos, ens amoinava una mica el tema, perquè encara necessitava dormir al matí però no estava previst a la dinàmica general de la classe... el procés va ser el següent: durant les primeres setmanes la posaven a dormir quan la veien cansada, encara que la resta de nens continuessin jugant, en un racó de la classe. les primeres setmanes de curs la recollíem a les 12 i de vegades ens la trobàvem ben adormida. més endavant es va anar quedant a dinar i a fer la migdiada de la "tarda", de 13 a 15h aproximadament. quan la recollíem a les 15h aguantava perfectament fins el vespre, curiosament tenia molta més corda durant la tarda.
conforme va anar avançant el curs ja era capaç d'aguantar una mica més al matí, però molts cops li agafava una son irresistible durant el dinar... fins al punt que es quedava adormida a taula. quan la portaven a dormir, de vegades reviscolava i volia acabar de dinar, altres cops ja s'hi quedava. tot això passava sobretot quan havia tingut una nit moguda (cosa molt habitual: no ha començat a dormir algunes nits senceres fins els 21-22 mesos). el que sí vam anar veient és que a partir de l'any la son diurna va tendir a concentrar-se en una sola migdiada llarga, de dues hores al menys, en comptes de les petites becaines que sempre havia fet.
ara, a P2 i amb dos anys i poc, aguanta perfectament fins la migdiada de les 13h, i fins i tot de vegades s'uneix al grupet de nens irreductibles que no s'adormen fins les 13h20 o les 13h30... resultat: molts cops, a les 15h quan anem a recollir-la, està ben fregida perquè ella necessita les seves 2h de son! fins al punt que puntualment algun dia, en veure que estava tant adormida, hem decidit sobre la marxa tornar a recollir-la a les 17h... però clar, això no podem fer-ho cada dia, hem de preveure una mica els viatges i dir amb antelació si han de comptar amb ella pel berenar. si tot va bé preferim recollir-la a les 15h ja que ens podem permetre passar la tarda amb ella. suposo que l'ideal per ella seria deixar-la fins les 16h, però la normativa de l'escola no ho permet, obren portes a les 15 i a les 17h només. no sé pas com ho resoldrem això...
i res, els caps de setmana i durant les vacances, com que a casa no dinem tant d'hora com a l'escola, ha estat una bona temporada fent només la migdiada a última hora del matí, i a la tarda ja no necessitava dormir. ara aguanta bé si dinem com a molt a les 14h, normalment és acabar de dinar i directa al llit.

explico tot això perquè crec que mostra bé tota una història d'inadaptació als horaris de l'escola bressol... a veure si poc a poc anem encertant una mica, aquest últim curs!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. feb. 11, 2013 3:05 pm

El meu nen te 12 mesos i s'adorm al cotxet mentres anem a comprar o a passejar, i quan arrjbem a casa continua dormint al cotxet 1h, pero tambe te dies, un dia la fa, l'altre no, sepen si es lleva d'hora!I la migdiada despres de dinar la fa cada dia. El setembre ja anira a l'escola bressol.
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dc. feb. 13, 2013 11:31 am

El meu peque la va deixar de fer cap als 16-17 mesos ho vaig provaruns mesos abans 3-4 dies però com que el veia neguitós vaig veure que no estava preparat i vaig esperar més(ara en té 18) jo em pensava que allargaria la de la tarda...però nanai de la xina..la fa igual de curta jajajajaa...A les 13h ja dorm i si sortim algun dissabte i anem en cotxe, també s'adorm al cotxe sigui matí, migdia, tarda....
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
griseta
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. ago. 07, 2013 10:06 am

EntradaAutor: griseta » dc. ago. 07, 2013 2:12 pm

Hola , en Joel te 16 mesos fins ara dormia matí i tarda, ara dorm després de dinar, 12,30 pero es clar no dina amb nosaltres , passa res? Dorm de12,30 a 3, 30 mes o menys
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. ago. 07, 2013 4:38 pm

A mi em passa com la griseta, el meu ;-) te 18 mesos, dina a les 12.30 i fa la migdiada fins les 15:30 o 16:00, i clar no dina amb nosaltres. El setembre començara l'escola bressol.
griseta
Entrades: 6
Membre des de: dc. ago. 07, 2013 10:06 am

EntradaAutor: griseta » dv. ago. 09, 2013 9:35 pm

En Joel començara el gener a la llar d'infants, la pediatra ha dit que millor que tingui els 2 anys
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dc. ago. 14, 2013 8:41 pm

Ui doncs la meva cap els 10 mesos ja va començar a fer només una dormida, s'aixeca a les 8 i fins les 12 no dorm, llavors fa dormides d'unes dues hores i ja no dorm més fins les 8-9 del vespre... ?-)

Això sí, a les nits dorm unes 11-12 hores.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::