Renta roba no tant bebe
Renta roba no tant bebe
Buscant informació sobre com rentar-li la roba he trobat el post en els de 0 a 12 mesos però com la meva filla te 22 mesos he pensat que ho hauria de preguntar aquí. Que us sembla??
Amb 22 mesos encara li rento la roba amb sabó especial de bebès, per separat i sense suavitzant!!!!!
li podria començar a posar suavitzant??? hi ha alguna marca que sigui mes natural????
Gracies
Amb 22 mesos encara li rento la roba amb sabó especial de bebès, per separat i sense suavitzant!!!!!
li podria començar a posar suavitzant??? hi ha alguna marca que sigui mes natural????
Gracies
Re: Renta roba no tant bebe
Jo des de que vaig descobrir el vinagre com a suavitzant no n'he tornat a comprar. És natural, ecològic, no deixa mala olor ni res i és anti-calç. Ah, i molt més econòmic, què més es pot demanar. A casa, hi ha la meitat de personal amb la pell atòpica i m'ho van recomanar per això...
Jo des de l'any més o menys que ja rento la seva roba amb la nostra i amb sabó normal. Normalemen no faig servir suavizant però quan l'he fet servir ho he rentat també tot junt i cap problema.
jpc ha escrit:Jo des de l'any més o menys que ja rento la seva roba amb la nostra i amb sabó normal. Normalemen no faig servir suavizant però quan l'he fet servir ho he rentat també tot junt i cap problema.
jo tambe!
la meva ja es gran pero fa molt, diria que desde que va fer aprox l'any, que li rento la roba juntament amb la nostra, amb el sabo i suavitzant normal i cap problema!! la roba queda perfecte i cap problema!
Jo li vaig rentar la roba amb el sabo per a bebes fins que se'm va acabar. Li rento amb sabo normal i suavitzat i cap problema.
Jo vaig fer exactament com la Tutty29, quan es va acabar el sabó de nadons vaig començar a posar-ho amb la nostra roba i cap problema. Jo no poso mai suavitzant pq faig servir assecadora. Ara a l'estiu deixaré de fer-la servir l'assecadora i potser provo el vinagre 
nb_30 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 19, 2013 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Nosaltres només vam fer servir el sabó especial per nadons els primers mesos, després amb el sabó que fem servir per la nostra roba i suavitzant. Ah! i rento la dels nens junta i a part de la nostra, però no per res, sinó perquè amb la d'ells ja omplo la rentadora.
Jo he rentat sempre la roba del nen amb la nostra. No faig servir suavitzant perquè no suporto l'olor que deixen a la roba. Però probaré lo del vinagre.
Per cert, temes taques de fruita. A mi em porten pel camí de l'armargura. Com les treieu?
Per cert, temes taques de fruita. A mi em porten pel camí de l'armargura. Com les treieu?
mdemare ha escrit:Per cert, temes taques de fruita. A mi em porten pel camí de l'armargura. Com les treieu?
Mira't aquest post: viewtopic.php?f=89&t=30057
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Vinagre? A part de que sigui blanc,... pot ser qualsevol? ( de vi, depoma,...)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Perdoneu per la ignorància, però com feu servir el vinagre? Directament al cubilot del suavitzant, i quan? quin tipus de vinagre ha de ser?
Gràcies.
Gràcies.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo ja fa molt de temps que rento la roba dels nens amb sabo i suavitzant normals, aixo si la d'ells junta a part de la de nosaltres. Per les taques dificils va molt bé KH Sin manchas. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |