Baves

Gatejar, caminar, correr i saltar.

rossetona
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Baves

EntradaAutor: rossetona » dl. des. 03, 2012 7:54 am

Bon dia. No sé, ben bé, on posar aquest post. El rossetó ja té 23 mesos i, aquests dies que té mocs, l'he vist bavejar (no molt) en ocasions. No sé si es deu al refredat o a què, perquè estic llegint que els nens d'aquesta edat ja no bavegen. A algú dels vostres li ha passat o li passa?

Aix, ja m'estic menjant el coco de bon matí i dilluns.., per cert, bon inici de setmana curta (pel pont, dic). Un petó a totes! :***: :***: :***:
Imatge

Imatge
Nenufar
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

Re: Baves

EntradaAutor: Nenufar » dl. des. 03, 2012 10:14 am

El meu amb 3 anys quan està refredat també baveja una micona. Suposo que és perquè respiren més per la boca... jo no li dono importància, quan no està refredat no ho fa, per tant ja està.
Si veus que va a més o que no li afluixa quan marxa el refredat consulta-ho, i sortiràs de dubtes.
Imatge
Imatge
Albercoca
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dl. des. 03, 2012 12:30 pm

El meu ara té 21 mesos, i fins els 15 mesos que babejava moltíssim. Ara fa un temps que m'he fixat que ja no Ho fa, però se m'ha refredat i he vist que a més de mocs, baveja una mica, així que Suposo que és normal, i com et diuen, pot ser respiren amb la boca.
aivlis
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

EntradaAutor: aivlis » dl. des. 03, 2012 12:55 pm

hola, mira és una cosa que a mi també em tenia una mica preocupada, de fet vaig obrir fa un temps un post aqui al forum, perquè amb 16 mesets encara bavejava moltíssim! com que tampoc parlava molt doncs vaig pensar que potser podria ser-ne una conseqüencia, poca força a la musculatura o ves a saber....
Per les respostes vaig veure que no era una cosa inusual. Hi ha nens k bavegen més i d'altres menys!
D fet ara esta a punt de fer els tres anyets i no baveja (bé a la nit sí, però això encara passa essent adult jeje!) i com t'han dit quan està constipat amb el nas tapat també bavegem una micona..
Imatge
rossetona
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dl. des. 03, 2012 1:42 pm

És veritat, teniu raó. Potser és de respirar molt amb la boca. De fet, fa algun temps, la seva profe de la guarde m'ho va comentar: el veig respirar molt amb la boca. Potser devia de tenir el nas tapat. I, sí, nosaltres (els adults) també bavegem moltes vegades a la nit... jajajajajaajjaa... quan dormim "a gustito, a gustito"
Imatge

Imatge
rvizcaino
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 9:07 pm

EntradaAutor: rvizcaino » dl. des. 03, 2012 9:39 pm

Hola! Doncs mireu fa uns dies jo vinc pensant el lateix del meu nen, te 22 mesos i de fa uns dies bavaja bastant, com quan era mes chiqui... D fet pensava q igual li estava sortin un queixal o algo pero com no es deixa mirar mai... I resulta q ha estat uns dies molt refredat i quan us he llegit he caigutq potser era això! Fins i tot havia pensat portar-lo al pediatra...

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::