Com ensenyar a posar-se la jaqueta

Gatejar, caminar, correr i saltar.

rossetona
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Com ensenyar a posar-se la jaqueta

EntradaAutor: rossetona » dc. nov. 28, 2012 9:09 am

Obro un altre tema perquè em sembla curiós (i també divertit) la forma com estan ensenyant el meu fill a posar-se la jaqueta en la guarde. Quan m'ho van explicar, em partia. Veureu: posen la jaqueta al terra, ben estiradeta. Aleshores, el nen s'estira al terra mirant cap al sostre, fica els braços per les mànigues de la jaqueta, s'incorpora (es veu que aquesta part els costa molt a tots, pobrets meus) i, en teoria, ja té la jaqueta posada. No us sembla curiosa aquesta forma? Com vau ensenyar (o li van ensenyar a la guarde) els vostres fills a fer això? neujor:-) neujor:-) neujor:-) >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Silvya
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Re: Com ensenyar a posar-se la jaqueta

EntradaAutor: Silvya » dc. nov. 28, 2012 11:49 am

Rossetona,

m'has deixat flipant, la veritat...m'he hagut de llegir el teu missatge un parell de cops!! sóc mestra d'Educació Infantil i MAI havia vist aquesta manera d'ensenyar a posar la jaqueta. Sincerament, i sense que ningú s'ofengui, la trobo absurda.

A l'escola vetllem perquè els infants es desenvolupin de manera integral i siguin capaços de ser autònoms. Uns necessiten més temps que els altres o altres estratègies (per exemple, potser un nen capta de seguida com girar les mànigues, però un altre és el pas que li costa més). Això necessita temps i paciència...i lògica!!! Vosaltres creieu que seria normal veure un nen estirat al mig d'un restaurant posant-se la jaqueta?

No ho sé, però jo li comentaria a la mestra...

Com ho veieu?
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
Nenufar
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dc. nov. 28, 2012 12:05 pm

A la llar on va anar el meu fill els hi estiraven a terra, amb el coll a tocar dels seus peus, ells posaven els braços dins la jaqueta i la feien volar per sobre el cap..... i llestos!! ja tenim jaqueta posada.
Suposo que cada llar té la seva tècnica.
Imatge
Imatge
rossetona

EntradaAutor: rossetona » dc. nov. 28, 2012 12:07 pm

Estic a la feina, acabo d'entrar i he vist el que has escrit, Sylvia. M'estic partint... és que no puc aguantar-me el riure. M'he imaginat l'escena a un restaurant: el nen estirat al terra, posant-se la jaqueta i la gent mirant-se'l. :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Encara ric!

Doncs sí. Aquesta és la forma que tenen d'ensenyar (no només al meu fill sinó a la resta de nens) a posar-se la jaqueta. Tant als nens que faran 3 anys al gener com al meu fill que farà dos anys el mes que ve... Ja m'està bé que s'avanci en coses, però no acabo de veure com aprèn un nen a posar-se la jaqueta estirat al terra... ¡¡ME PARTO!! Em sembla molt curiós... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Evidentment, deu ser una cosa que han fet sempre i els haurà funcionat, tot i que a mi em sobta. :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge
Silvya
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

EntradaAutor: Silvya » dc. nov. 28, 2012 12:19 pm

La gent del restaurant fliparia segur!! Imagineu-vos l'escena!!

Nenufar, jo aquesta manera també l'havia vist i vaig poder comprovar com més d'un nen s'havia endut un ceballot en tota la cara degut a que un company seu havia fet volar la jaqueta...

No és que no tingui sentit de l'humor eh? (que potser ho sembla...) però crec que els nens potser són petits, però no tontos!! Cal fer-los fer aquestes coses?

La veritat és que fa gràcia però no sé si és gaire pedagògic!
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
rossetona

EntradaAutor: rossetona » dj. nov. 29, 2012 10:10 am

Silvya. Et dono tota la raó. Mai no se m'hagués acudit ensenyar-li al meu fill posar-se la jaqueta així. Ara que ho penso, no sé quina forma divertida se m'hagués acudit, jo crec que li hauria ensenyat a posar-se-la tal com ho fem nosaltres. Potser estic molt equivocada. És el meu primer fill i no tinc massa idea. I que consti que més que una crítica a com li estan ensenyant això, és que em sembla curiós i divertit. Però com es deia aquí, crec que mai no ho posaria en pràctica, per exemple, a un restaurant.
Imatge

Imatge
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dj. nov. 29, 2012 12:14 pm

Us enllaço un vídeo en que es veu un nen possant-se la jaqueta amb la tècñica de deixar-la a terra i passar-la per sobre el cap.
http://video.about.com/babyparenting/Te ... -Coats.htm
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. nov. 29, 2012 1:18 pm

El meu fill no se sap posar la jaqueta. Té 28 mesos. Jo li aguanto i ell posa les mans a les mànigues.
Ja n'aprendrà.
I se la posarà sol el dia que ell solet pugui agafar-la, entendre on és el dret i el revés, posar les mànigues bé si n'hi ha alguna girada i posar cada braç al seu forat.
En serio, espero que mai el facin tirar-se pel terra ni fer altres invents raros per posar-se una jaqueta :ufs: No passa res, ja l'ajudem nosaltres. No he observat en ell cap necessitat de posar-se la jaqueta sol (ni de vestir-se ni desvestir-se). Si que observo certa "necessitat" de posar ell els braços a les mànigues o treure's la samarreta pel cap (un cop l'he ajudat a treure's les mànigues). Ok, doncs ho potencio i deixo que ho faci ell. Però no entenc perquè cal o qui ha decidit que uns infants de menys de dos anys han de saber posar-se la jaqueta sols, i per tant han hagut d'inventar-se una tècnica ridícula per fer-ho...

En fi... :ufs: :ufs:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 30, 2012 9:51 am

Ostres, jo també he flipat! la veritat és que em sembla d'allò més absurd. Al meu fill, ningú no li ha ensenyat a posar-se la jaqueta, és d'aquelles coses que ha après veient-les fer.
El que sí li han ensenyat a l'escola és a botonar-se la bata i, per sort, ho fa de la manera més normal ;-)))
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dv. nov. 30, 2012 12:49 pm

Si Bita, el meu fill se la posa com el video.. es la manera que li van ensenyar... :-D
Imatge
Imatge
eva gi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. ago. 11, 2009 11:30 am

EntradaAutor: eva gi » ds. des. 01, 2012 10:08 pm

Bita ha escrit:Us enllaço un vídeo en que es veu un nen possant-se la jaqueta amb la tècñica de deixar-la a terra i passar-la per sobre el cap.
http://video.about.com/babyparenting/Te ... -Coats.htm

hola, el meu nen té, 31 mesos i se la posa igual que el nen del video
Imatge
ImatgeImatgeImatge
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. des. 01, 2012 11:07 pm

El meu fill ha començat ara P3 i se la posa agafant-la pel coll i la tira cap enrere, pel damunt del cap. Llavors es posa les mànigues i intenta cordar-se la cremallera. ;-)

Que jo sàpiga, a l'escola bressol no li van ensenyar mai a posar-se la jaqueta, i la veritat és que no m'ho vaig plantejar mai. També vaig pensar que ja n'aprendria...

rossetona, et quedes amb tothom si li deixes posar la jaqueta al teu fill en algun "esdeveniment social"!! :-D :-D
rossetona

EntradaAutor: rossetona » dl. des. 03, 2012 8:29 am

Nunus, jo hagués fet com tu. O li hagués ensenyat jo poc a poc ara o bé hagués esperat una mica. No em queixo pas amb això de la guarde, només dic que és molt graciós, tot i que també molt complex. neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Per cert, no el faré posar-se la jaqueta a cap event social... juasjuasjuas
Imatge

Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::