No seu mai!!
No seu mai!!
Hola,
el meu menut de 15 mesos, i que camina des dels 13, no s'asseu mai, però mai, mai. Es passa el dia de la cuina al menjadror, a la terrasa i al bany, després torna a la cuina i va a buscar un llibre al menjador per deixar-lo al bany, i quan torna se n'adona que vol el llibre i torna al bany, i....
Només s'asseu quan dinar, perque l'obligo, naturalment.
El meu marit i la meva mare estan preocupats, de cara a que sigui un nen massa inquiet o tingui problemes per parar atenció a les coses i concentrar-se.
I els vostres?
Moltes gràcies!
el meu menut de 15 mesos, i que camina des dels 13, no s'asseu mai, però mai, mai. Es passa el dia de la cuina al menjadror, a la terrasa i al bany, després torna a la cuina i va a buscar un llibre al menjador per deixar-lo al bany, i quan torna se n'adona que vol el llibre i torna al bany, i....
Només s'asseu quan dinar, perque l'obligo, naturalment.
El meu marit i la meva mare estan preocupats, de cara a que sigui un nen massa inquiet o tingui problemes per parar atenció a les coses i concentrar-se.
I els vostres?
Moltes gràcies!
Re: No seu mai!!
en aquesta edat nomes volen descobrir el seu entorn, i si son mogudets encara mes. El meu li poso una cadireta petita i s´asseu pero un segon... la tele no la veu, nomes va d´un canto a l´altre. Jo suposo que de mes grandets es donaran mes compte de les coses.
El meu te 18 mesos ara pero ha sigut sempre aixi.
El meu te 18 mesos ara pero ha sigut sempre aixi.
Jo no em preocuparia gens, és absolutament normal el que fa el teu nen.
Shila que parles de la meva filla? je je je!!!
No crec que t'hagis de preocupar, ja que la meva te quasi 19mesos i es tal i com tu descrius.
Te la ganduleta que sols la fa servir per arrosegar-la pel pis i quan s'ha de veure el bibi d'esmorzar, la resta de dia res de res. També li vaig posar una cadira per a ella i fa el mateix, l'arrossega pel pis o s'hi enfila. A vegades seu al sofà per veure en MIC, però no aguanta mai un tros d'episodi sencer. Son moguts i els agrada descobrir mon, que i farem.
No crec que t'hagis de preocupar, ja que la meva te quasi 19mesos i es tal i com tu descrius.
Te la ganduleta que sols la fa servir per arrosegar-la pel pis i quan s'ha de veure el bibi d'esmorzar, la resta de dia res de res. També li vaig posar una cadira per a ella i fa el mateix, l'arrossega pel pis o s'hi enfila. A vegades seu al sofà per veure en MIC, però no aguanta mai un tros d'episodi sencer. Son moguts i els agrada descobrir mon, que i farem.
et dic el mateix que les altres mames, blanca desde el 12 mesos que camina sola i es un cul inquiet no para ni un moment tambè té la seva cadireta etc pero res de res, ella va a la seva... traqnuila aquesta edad crec que el que volen es fer coses ya tindran temps d'estar quietets ara tot es nou.
imagina't que deu ser poder caminar desprès d'un any de vida (tota la teva vida) sense poder-ho fer!!! ha de ser bestial!!!! com per apretar a córrer i no parar.....uuuuuaaaaww!!!
i això és el que fan, no paren
i això és el que fan, no paren

L isaac camina dsdels 9 mesos i mai a parat quiet jo com el teu home tambe vaig pensar que podria tenir iperactibitat o deficit d atencio( el seu pare era ip efectiu) el pediatre em va dir que era completament normal edtan descobrint el mon
HOla! Jo no em preocuparia gens, també vaig tenir una nena molt i molt activa i si intentava que s'estés quieta era pitjor. Si té la necessitat de moure's, que es mogui, perquè sinó sí que estarà més neguitós. Al món hi ha de tot... Però per tranquil·litzar-te et puc dir que ara que la meva filla s'ha fet més gran, també és més tranquil·la, no es mou tant, encara que sempre està fent coses, però a l'haver madurat i poder jugar a jocs més tranquils, llegir llibres o fer dibuixos, no es nota aquell rebombori constant del principi. Pensa que tot el que faci i quantes més experiències tingui, seguint la seva pròpia curiositat, més aprendrà i s'espavilarà.
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |