Discriminar colors
Discriminar colors
Hola!
Els vostres fills quan van començar a discriminar els colors més bàsics?? És que la meva filla de 20 mesos encara que sap dir (més o menys) el nom dels colors, és incapaç de diferenciar-los. M'explico, quan li ensenyes un color i li preguntes quin color és, ella sempre diu BLAU! També hem provat de fer parelles de colors. Tenim peces de fusta, d'aquestes de fer construccions, agafem parelles de peces amb la mateixa forma i per exemple, jo agafo la vermella i li dic, dona'm l'altre peça del mateix color, i no és capaç de fer-ho, em dona qualsevol...
A veure sé que es petita però penso que potser aquesta discriminació dels colors bàsics ja tindria que saber fer-la no??
Gràcies!
Els vostres fills quan van començar a discriminar els colors més bàsics?? És que la meva filla de 20 mesos encara que sap dir (més o menys) el nom dels colors, és incapaç de diferenciar-los. M'explico, quan li ensenyes un color i li preguntes quin color és, ella sempre diu BLAU! També hem provat de fer parelles de colors. Tenim peces de fusta, d'aquestes de fer construccions, agafem parelles de peces amb la mateixa forma i per exemple, jo agafo la vermella i li dic, dona'm l'altre peça del mateix color, i no és capaç de fer-ho, em dona qualsevol...
A veure sé que es petita però penso que potser aquesta discriminació dels colors bàsics ja tindria que saber fer-la no??
Gràcies!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Re: Discriminar colors
Ui no soc cap experta pero jo diria que es normalissim! El Quim ha estat treballant els colors basics tot el curs i ara comenca a acertar-la pero es confon molt encara. Jo diria que el concepte color es molt abstracte i deu costar d'assimilar.
ui es molt normal!! la teva filla encara es petita per coneixer els colors!!! ma filla, aquest any al març ha fet 3 anys i tot just a p2 els han començat a ensenyar i a dia d'avui els coneix tots pero li ha costat lo seu... be, a casa em prenia el pel que no els sabia perque a la guarde perfecte... jo vaig comentar-ho a la seva tutora un dia que no havia manera que els sabes i em va dir primer que em prenia el pel i segon que si a aquesta edat no els saben no passa res perque es materia a partir de P3 pero que si ja ho saben abans doncs millor. Aixi que no cal que et preocupis que encara te marge per aprendre-ho!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
La Txell va començar a treballar els colors quan tenia uns 26 mesos, i els ha anat fent tots. Ara els reconeix tots perfectament, però fins no fa gaires mesos, tot era de color vermell per ella...
No m'amoïnaria gens
No m'amoïnaria gens
És normal... cada nen té el seu procés, el meu ninu l'estiu passat amb 22 mesos també a tot li deia blau (deu ser el color d'excelència!!) però pel nadal passat, ja amb 28 mesos et sabia dir els colors perfectament (quan nens del seu curs encara no), amb els que tenim encara algun conflicte son amb els especials sobretot amb el fucsia que li diem lila.
ui, per la meva tot era de color blau com la teva filla!!!
Com et diu tothom "never mind". La meva va trigar bastant a distingir els colors, però no passa res. L'important és que adquireixin coneixements i els consolidin, no "quan" ho facin...
ostres gràcies noies!!!
La cosa és que no tenia ningú de referència per consultar-li i la propera revisió és al novembre.
Ara sapiguent que són coneixements que adquireixen més tard em quedo tranquil·la!
Gràcies!!!!!
La cosa és que no tenia ningú de referència per consultar-li i la propera revisió és al novembre.
Ara sapiguent que són coneixements que adquireixen més tard em quedo tranquil·la!
Gràcies!!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Sí, no pateixis que és ben normal. L'Arnau ha estat treballant els colors bàsics a la Llar i els domina des de fa un parell de mesos, amb 29 mesos. A part d'aquests, també coneix d'altres que m'ha anat preguntant com el rosa, el lila, el blanc i el negre.
En Pau té 26 mesos i fa cosa d'un mes que relaciona els colors amb el seu nom. Va començar amb el verd i el vermell gràcies a apendre el funcionament dels semàfors. A partir d'aquí ha anat entenent i relacionant els altres.
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
La meva filla quan anava a P-3, a principi de curs, la seva professora em va dir que ja sabia distingir molts colors, però m'ho va dir com si fos tota una proesa, és a dir, com si als tres anys el normal fos que encara no tinguin clar els colors. I la meva filla els reconeixia perquè jo havia estat insistint sobre el tema amb jocs i per això els reconeixia, més o menys perquè algun encara me'l canviava...
Però estic segura que encara que no li hagués ensenyat, els hagués aprés tard o d'hora.
Tingues paciència.
Però estic segura que encara que no li hagués ensenyat, els hagués aprés tard o d'hora. Tingues paciència.
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |