Tablet Storio de Vtech

Gatejar, caminar, correr i saltar.

mariayfran
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

Tablet Storio de Vtech

EntradaAutor: mariayfran » dv. des. 09, 2011 11:27 am

Hola noi@s!!!!

Avui he vist que la marca Vtech ha tret com una mena de tablet que es diu "Storio", jo he pensat regalar-li a la meva filla que té dos anys (tot i que aquesta joguina esta recomana per a nens de 3 anys, a ella li agrada molt "remenar" el meu iphone).

Voldria saber si hi ha algu que ja ho hagi comprat i què tal és per a una nena de l'edat de la meva filla.
Gràcies! :-()-)
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Pil'ar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Tablet Storio de Vtech

EntradaAutor: Pil'ar » ds. des. 10, 2011 10:53 am

Hola,
Jo tinc un peke de 3 anys i e veu molt xula, saps on es pot comprar i quin preu surt? I també el tema del català, suposso que no hi serà com a idioma,oi??
Gràcies
Sócfeliç.cat
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » ds. des. 10, 2011 3:12 pm

El meu home quan la va veure al catàleg de joguines va pensar que podia estar bé pel nostre peque (va fer els 3 anys a l'octubre). Però la veritat és que quan el vam veure a la botiga vam tenir clar que encara és massa petit. Suposo que depèn del nen, el nostre té molta energia i li agraden més les activitats amb moviment, no creiem que tingués paciència per un joc així. Clar que també és cert que acaba de fer els 3, potser si tingués 3 més a prop de 4 ja el veuriem més "madur" per a jugar-hi.
ImatgeImatge
mariayfran
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: mariayfran » dl. des. 12, 2011 6:45 pm

Hola de nou noies! Jo he vist per internet que al corte ingles surt per 70€. A mi el que m'agrada és que es poden posar videos, fotos i mp3 en una targeta sd... tot i que encara no l'he vist fisicament, ja us dire q tal!
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dl. des. 10, 2012 9:43 pm

Ens estem plantejant comprar aquesta tablet o la versió nova Storio 2 però també ens preocupa el tema del català. Pel que puc trobar no deu existir en català oi? Algú ens pot ajudar?
Gràcies!!!

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::