Tablet Storio de Vtech
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Tablet Storio de Vtech
Hola noi@s!!!!
Avui he vist que la marca Vtech ha tret com una mena de tablet que es diu "Storio", jo he pensat regalar-li a la meva filla que té dos anys (tot i que aquesta joguina esta recomana per a nens de 3 anys, a ella li agrada molt "remenar" el meu iphone).
Voldria saber si hi ha algu que ja ho hagi comprat i què tal és per a una nena de l'edat de la meva filla.
Gràcies!
Avui he vist que la marca Vtech ha tret com una mena de tablet que es diu "Storio", jo he pensat regalar-li a la meva filla que té dos anys (tot i que aquesta joguina esta recomana per a nens de 3 anys, a ella li agrada molt "remenar" el meu iphone).
Voldria saber si hi ha algu que ja ho hagi comprat i què tal és per a una nena de l'edat de la meva filla.
Gràcies!

Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Re: Tablet Storio de Vtech
Hola,
Jo tinc un peke de 3 anys i e veu molt xula, saps on es pot comprar i quin preu surt? I també el tema del català, suposso que no hi serà com a idioma,oi??
Gràcies
Jo tinc un peke de 3 anys i e veu molt xula, saps on es pot comprar i quin preu surt? I també el tema del català, suposso que no hi serà com a idioma,oi??
Gràcies
Sócfeliç.cat
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
El meu home quan la va veure al catàleg de joguines va pensar que podia estar bé pel nostre peque (va fer els 3 anys a l'octubre). Però la veritat és que quan el vam veure a la botiga vam tenir clar que encara és massa petit. Suposo que depèn del nen, el nostre té molta energia i li agraden més les activitats amb moviment, no creiem que tingués paciència per un joc així. Clar que també és cert que acaba de fer els 3, potser si tingués 3 més a prop de 4 ja el veuriem més "madur" per a jugar-hi.
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Hola de nou noies! Jo he vist per internet que al corte ingles surt per 70€. A mi el que m'agrada és que es poden posar videos, fotos i mp3 en una targeta sd... tot i que encara no l'he vist fisicament, ja us dire q tal!
Nom: mariayfran

Ens estem plantejant comprar aquesta tablet o la versió nova Storio 2 però també ens preocupa el tema del català. Pel que puc trobar no deu existir en català oi? Algú ens pot ajudar?
Gràcies!!!
Gràcies!!!
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |