REGALS NADAL/REIS NEN 2 ANYS I MIG

Gatejar, caminar, correr i saltar.

N23
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

REGALS NADAL/REIS NEN 2 ANYS I MIG

EntradaAutor: N23 » ds. des. 11, 2010 11:30 am

Bon dia,

Doncs això que no sé què carai demanar pel meu petit. Hi ha un altre post obert però es centra més en regals de nena. Els que teniu fills d'aquesta edat, què els comprareu? O els que són mes grans, que els vau comprar que els hagi agradat? Pels dos anys li vam regalar una bici, té una moto, un quad.... vamos massa coses... Necessito el vostre ajut. Gràcies
SILVIA82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

Re: , REGALS NADAL/REIS NEN 2 ANYS I MIG

EntradaAutor: SILVIA82 » ds. des. 11, 2010 12:31 pm

Hola,

el meu nen te 2 anys i mig , i aquest any per reis li hem comprat..

. del LEGO DUPLO ( que es per a nens de 2-5 anys ) el camió dels Cars, i un altre on hi ha el cotxe de policia, i no se qui mes dels Cars, els ha de montar, i despres ja els pot fer servir com a cotxes..

.Li hem comprat el Bob el manetes i las herramientas, pq sempre vol el tornavis del papa..

. i un garaig de cotxes , pq a la guarderia s'ho passa pipa..

llavors puzzles, llibres, ...

nose..el nen no et demana rs en concret?? el meu es que veu als dels Cars i es torna boig..i li encanta fer puzzles..

si s'em acudeix algo mes ja t'ho dire..

nosaltres la bici la deixarem per al bon temps..
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: REGALS NADAL/REIS NEN 2 ANYS I MIG

EntradaAutor: mireiafor » ds. des. 11, 2010 12:55 pm

Hola maca, jo estava en la mateixa situació que tu: un nen de dos anys i mig que "gràcies" a la família ja té de tot i massa xxo.0.o xxo.0.o

Jo crec que val molt la pena fixar-se amb les coses que juga més i els dibuixos que més li agrada i a partir d'aquí fer la carta del pare noel xxsta::

Nosaltres hem demanat (repartit entre tots els familiars):

- La moto Moltó Max. Ell ja tenia una d'aquestes però ja li havia quedat petita, aquesta que et dic és la més gran del mercat i espero que l'aprofiti un o dos anys més.
- El circuit d'iniciació del tren Thomas.
- Un puzzle de cars que té 5 diferents puzzles de poques peces (9, 12, 15, etc)
- El camió bolquet i l'excavadora de Lego mini, a diferència del Lego normal que comença a partir dels 4 ó 5 anys, el mini és a partir de 2.
- Un cotxe teledirigit especial per petits. El comandament és un volant i el funcionament molt intuitiu, si el nen gira el volant el cotxe gira, etc. Crec que es diu Bugg Willie
- Un bagul de construccións Mega Block per a partir de 2 anys, hi ha diferents tipus: el d'un any i mig amb peces molt grans, el de 2 a 3 amb peces mitjanes i el de 4 amb peces petites.
- El camió de Cars que s'obre per ficar-hi els cotxes (amb cotxes comprats a part a dintre).
- Un cine exin, és a partir de 3 ansy però la germaneta l'ajudarà.
- Un recanvi del lector màgic. És una mena de carcassa de llibre feta de plàstic i li fiques el cartutx disney que vulguis i et va explicant el conte a mida que le vas veient.
- I un detallet més que encara no hem trobat

Tant de bo trobis alguna cosa ben maca per al teu fillet :ok: :ok:
Imatge

Imatge
vallpresona
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: vallpresona » ds. des. 11, 2010 1:42 pm

En Marc a finals d'any farà 28 mesos i els Reis li portaràn entre tots:

-el nino d'en MIC3
-un garatge amb cotxes
-un circuit de tren de fusta (el posen d'oferta al Lidl el dia 16)
-puzzles que li encanten
-llibres que també li agraden molt
-una pissara (encara per determinar si la de guix per una banda i rotulador per l'altra)
-una altra pissara magnètica amb totes les lletres i números (per casa d'una àvia)

Aviam si entre totes et donem idees per escriure la carta al Pare Nöel o als Reis!!!
Per cert ... és veritat que sembla més fàcil els regals per nenes!!!
Imatge
italiana
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

EntradaAutor: italiana » ds. des. 11, 2010 2:01 pm

el meu fill farà dos anys la setmana que ve. i ara comença tota l'etapa de joc simbolic (que no crec que sigui nomes per nenes)....
al febrer tindra un germanet i li regalarem la cuineta de fusta de l'ikea i la resta de la familia accessoris, fireta, plats de plastic....
té una caixa d'eines (tambe de l'ikea) que li encanta.... pero tambe lli hem comprat un nino de plastic amb un cotxet
li agrada jugar també amb construccions, trens de fusta, mirar contes, jugar a pintar amb rotuladors o pintura de dits, fer carreres amb els cotxes.... pero quan s'ho passa millor es jugant amb el seu pare :love: :love:

la tele no la mira gaire, pero com que vivim a italia tenim DVD's en català de les 3 bessones bebes, que son capitols molts curts
Imatge Imatge Imatge
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » ds. des. 11, 2010 10:25 pm

Ja que comenteu el Mic del Super 3, algú coneix el "cincsegons"???? És que el meu fill no para de dir que hem de cridar al cincsegons perquè vingui i jo no sè qui és xxo.0.o
Imatge

Imatge
vallpresona

EntradaAutor: vallpresona » dg. des. 12, 2010 6:59 am

El cinc segons és el que surt amb en Mic! El que només es veuen les ulleres i les mans, si no recordo malament ....
Imatge
Pil'ar
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Pil'ar » dg. des. 12, 2010 10:46 am

Exacte el "cincsegons" només és unes ulleres i unes mans (i una boca, clar) i és el company d'en Mic. I parlant d'aixó... vallpresona, on has trobat el nino d'en Mic3????

I la llista del meu petit...
_una suscripció a la revista "Tatano" o quelcom semblant (fem cultura, fem pais!!)
_una pissarra
_ llibres
_puzzles
_ disfresses (gorros, ulleres, perruques... qualsevol cosa per disfressar-se)

Ara li encanta un parking de cotxes i els puzles i també un joc de construcció de fusta.
Siauu
Sócfeliç.cat
vallpresona

EntradaAutor: vallpresona » dg. des. 12, 2010 1:01 pm

Uisss, doncs jo tenía curiositat per com trobar el famós Mic3, quan justament ho anava a preguntar en el SP i quina casualitat: vaig trobar un post que en parlava!!!!
Us passo el link, perquè potser a més d'una us interessa i sé que s'estàn esgotant per l'alta demanda que tenen!!
viewtopic.php?f=25&t=9777
Jo el vaig aconseguir a l'abacus! però per el que he anat llegint, el comencen a vendre a altres llocs, així com a la web de TV3.
Imatge
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » dg. des. 12, 2010 2:50 pm

Merci per l'enllaç pequè precisament la meva següent pregunta era on podíem trobar el nino del Mic. Avui he "conegut" al cincsegons i al meu peque li queia la baba \o.o/ \o.o/
Imatge

Imatge
vallpresona

EntradaAutor: vallpresona » dg. des. 12, 2010 3:09 pm

jjajajaja!!! Doncs espero que el Pare Nöel o els Reis els trobin per els vostres peques!!!
Em sembla que amb les mamis del SP, esgotarem les existències!!!!
Bones festes!!!
Imatge
Pil'ar
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Pil'ar » dl. des. 13, 2010 3:44 pm

Per cert una altre joguina que al meu peke li encanta és una pissarra màgnetica i és molt pràctica per si te la vols emportar perquè no té peces .
Sócfeliç.cat
N23
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » dl. des. 13, 2010 5:32 pm

Moltíssimes gràcies a totes. Déu nidó, com s'han portat de bé els nostres nens... Ara, a fer la carta
mandarina
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dc. des. 15, 2010 9:01 pm

Jo tinc nena (2 anys i mig), i a banda de pintaungles, disfresses de princesa i cursilades vàries que li agraden a ella, he agafat això que és unisex: (repartit entre tota la família)

http://www.demartina.com/53412-juego-pe ... cfe631e085
http://www.eurekakids.net/es/juguete/sc ... en/3291900
http://www.demartina.com/53327-macro-domino-p-2781.html

M'encanta la marca Goula, és tot de fusta i tenint en compte el que solen demanar per aquest tipus de joguines surt força bé de preu.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::