BIBICLETA O TRICICLE

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

BIBICLETA O TRICICLE

EntradaAutor: Plufi » dl. juny 07, 2010 2:26 pm

La meva filla farà 3 anys la setmana que ve i no sabem si comprar-li una bicicleta de les grans amb rodetes o un tricicle.
Ha provat de pujar en alguna bici tipus nens més grans amb rodetes i no se'n surt de pedalar, però els tricicles que he vist penso que estan dissenyats per nens molt bebés. Van amb la bossa per portar mil coses al darrera, algun fins i tot porten para-sol i a més no veig nens amb tricicle pel carrer més aviat són bebés, que el tricicle els va super gran però que els pares els empenyen, vaja que fan la funció del cotxet.
Què farieu? a quina edat vau comprar la primera bici?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

Re: BIBICLETA O TRICICLE

EntradaAutor: jorlu » dl. juny 07, 2010 3:26 pm

El nostre tambe´té tres anys i la bicicleta amb pedals li costa. Vam optar per una bici sense pedals perquè vagi agafant equilibri i d'aquí un temps quan tingui més força poder anar amb pedals. Va genial i ja córrer sol sense posar els peus a terra. Pel tricicle penso que és un mica massa gran.
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

EntradaAutor: neustp » dl. juny 07, 2010 9:50 pm

Hola Plufi,
Els meus nens són més petits. A l'Abril van fer 2 anys i els hi vam comprar un tricicle, però no d'aquests que dius tú, que més aviat són com una cadireta de passeig. Nosaltres en vam comprar uns que són més valents, (tot i que també són més cars), d'aquest estil:
tricicle.jpg

El nostre era una mica més baixet que aquest, perquè aquest teòricament és de 2 a 4 anys, i no tocaven a terra. Suposo que a la teva filla aquest li aniria bé.
De la mateixa casa tenen un munt de tipus diferents, a part d'algunes pijades com una chopper-tricicle i coses així... Et deixo la web, si et descarregues el catàleg, veuras la quantitat de coses que tenen:
http://www.a-winther.com/

Ho vam comprar a aquesta botiga de Cardedeu:
http://www.elgatcorneli.e.telefonica.net/

Suposo que la bici, al final li hauras de comprar igualment. Però si et decideixes per un tricicle abans, jo et recomano aquests. Els meus nens estan encantats i s'ho passen pipa!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
martina
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: martina » dt. juny 08, 2010 8:12 am

Jo estic com tu Pluffi
La meva nena farà 3 anyets (ella ja té tricicle), i els avis li volen regalar una bici. Varem mirar i jo les trobo massa "trastos" i grans per ella, i li costa molt pedalar. No la veig encara amb bici. Crec q seria millor a partir dels 4 anyets.
Li podries comprar un patinet d'aquests de barra ... q està de moda i segur q li agradarà ...
Els vostres peques a partir de quan van començar a anar amb la bici? es q em fa una mandra tenir guardada la bici un any a casa pq sigui massa aviat que no vegis ... ja tenim un tricile, una moltó, un patinet i ara la bici ...! (tot heredat, eh per això!)...
masses coses, jo crec ...
Imatge
danu79
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dt. juny 08, 2010 11:24 am

Nosaltres també tenim bici sense pedals i genial. Vol anar a tot arreu amb ella. Va molt bé eprquè s'empenyen amb els peus i després quan ja tenen l'equilibri agafat ja poden anar amb pedals. A l'escola Bressol del meu fill s'han posat de moda i n'hi ha que la porten de fusta, metaliques,... però crec que la que va molt bé és la que tenim nosaltres que és la de l'imaginarium (nosaltres tenim la gran, n'hi ha una de blanca més petiteta) ja que quan ja domina l'equilibri hi afegeixes els pedals a la mateixa bici que ja tenen confiança.
A finals del mes de juny és l'aniversari del meu fill petit i a el gran li regalarem els pedals. Ja ho ha provat amb una bici d'un amic i ja hi sap anar.
Quedarieu parades de veure aquells marrecs de la seva classe com van amb bici sense rodetes!!! jejeje
Abans es començava a anar sense rodetes de bastant més grans (l'altre dia en parlavem amb uns pares) però és que no teniem aquest tipus de bicis!
Crec que són un gran invent!!!!
Plufi
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dj. juny 10, 2010 2:57 pm

Gràcies noies!! Però encara estem fets un embolic.
El meu home creu que per tenir un trasto durant un any , doncs millor un tricicle. en canvi jo penso que es millor la bici sense pedals, encara que ell argumenta que per només empenyes ja te el típic correpassilos, que per cert no hi ha anat mai.
No sé què acabarem fent......
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
danu79
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dj. juny 10, 2010 5:30 pm

El meu fill va tenir aquestes motos de roda ample i li va constar molt anar-hi... no li cridava gens l'atenció. I ara amb la bici està encantat! aniria sempre amb bici! La gràcia de la bici a diferència del "correpasillos" és que ha de mantenir l'equilibri. Ell la té des de mig març i ja fa ben bé un mes que podria anar amb pedals però estem esperant pel sant del seu germà (29 de juny) per fer-li el regal!
Pensa que serà poc temps d'anar amb els peus i a la que hagi agafat equilibri ja és bicicleta "total" amb pedals.
Jo te la recomano 100 % i no tinc cap comissió eh? :)

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::