Cotxet lleuger
Cotxet lleuger
Hola neneeeeeeeeeees!!!
He buscat una mica però no trobo un post en el que es parli en concret de cotxets "paraigües" per quan els/les patard@s se'ns fan grans... el cotxet que tenim ja no ens és cómode i no sé quin comprar que sigui güeno, gonito i barato
Algú em pot orientar una miketa??? M'agradaria que fos lleuger, que es plegués molt, que tingués l'esquena reclinable, que es puguin posar les fundes a la rentadora... aiiiiiiiiiiiiix!!!
Demano massa???
La veritat és que encara no he anat a mirar a cap botiga... algun consell/recomanació???
He buscat una mica però no trobo un post en el que es parli en concret de cotxets "paraigües" per quan els/les patard@s se'ns fan grans... el cotxet que tenim ja no ens és cómode i no sé quin comprar que sigui güeno, gonito i barato
Algú em pot orientar una miketa??? M'agradaria que fos lleuger, que es plegués molt, que tingués l'esquena reclinable, que es puguin posar les fundes a la rentadora... aiiiiiiiiiiiiix!!!
Demano massa???La veritat és que encara no he anat a mirar a cap botiga... algun consell/recomanació???
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Re: Cotxet lleuger
Ai, et faig un mini-resum: al Prenatal estàn venent el cotxet aquest de l'oferta a 77€!!! Jo tinc un MacLaren, però pel preu ara mateix em compraria aquests SEGUR!
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
Jo tinc la de Jane i em va molt bé.
Es lleugera, plegada no ocupa gaire, es còmoda, es pot inclinar l'esquena i pujar els peus, es pot rentat tot a la rentadora menys la capota, pero ja la trec i la rento a la dutxa.
Es una mica cara, pero per mi es una de les millors compres que he fet, estic contetisima, el que més por em feia eren les rodes, moltes cadires les fan amb les rodes molt petites perque ocupin menys pero son incomodisimes de portar, pessen més alhora d'empenyer i per girar també es més incomode, les de la meva son com els cotxets normals, tenen la mateixa mida i va molt bé.
Jo abans tenia 5 o 6 escalons abans de l'ascensor i pesava, pero podia pujar perfectament, en canvi amb el cotxet vell no podia pujar-lo amb el nen a dins
Es lleugera, plegada no ocupa gaire, es còmoda, es pot inclinar l'esquena i pujar els peus, es pot rentat tot a la rentadora menys la capota, pero ja la trec i la rento a la dutxa.
Es una mica cara, pero per mi es una de les millors compres que he fet, estic contetisima, el que més por em feia eren les rodes, moltes cadires les fan amb les rodes molt petites perque ocupin menys pero son incomodisimes de portar, pessen més alhora d'empenyer i per girar també es més incomode, les de la meva son com els cotxets normals, tenen la mateixa mida i va molt bé.
Jo abans tenia 5 o 6 escalons abans de l'ascensor i pesava, pero podia pujar perfectament, en canvi amb el cotxet vell no podia pujar-lo amb el nen a dins
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
nosaltres haviem comprat el chicco i fins ara perfecte. Prò ara ens va tot malament. Seran els 13 kilos i mig de l'Octavi que no ens alleugera gens el cami? jejejejejejej.... l'any passat de conya, tant aquest chicco com el bugaboo que tenim. Ara ja ni un ni l'altre... per no dir que toca amb els peus a tot arreu.... no sé si comprar-me alguna altra cosa...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |