Han gatejat els vostres nens?
Re: Han gatejat els vostres nens?
la meva filla va gatejar als 11mesos... tenint en compte que va ser prematura i s.ha de descomptar 3 mesos. ara amb 16 està intentant caminar però no s.atreveix sola... algun pas havia fet però va caure un dia endarrera i ara ha agafat por... ha trigat tant a intentar caminar perquè gatejant anava de bòlit i arribava a tot arreu... quan gategen amb tanta agilitat els hi costa més caminar... molts nens caminen abans però no han gatejat...
tothom recomana que gategin... que és molt bo... la meva filla només s.ha caigut dos cops intentant caminat... també depèn del caracter... ella fins que no està segura del tot no fa cap pas... amb tot fa igual... potser tard però bé...
tothom recomana que gategin... que és molt bo... la meva filla només s.ha caigut dos cops intentant caminat... també depèn del caracter... ella fins que no està segura del tot no fa cap pas... amb tot fa igual... potser tard però bé...
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
el meu petit als set mesos feia passets de la ma i creiem que caminaria molt aviat, en aquell moment no gatejava. i als 11 mesos va començar a gatejar i llavors no va caminar fins els 13 mesos. molt curios :)
- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
La nostra va començar als 10 mesos!! 

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |