Bicicletes sense pedals
Re: Bicicletes sense pedals
iataca, entre bici i patinet, jo faria bici... de veritat que s'ho passen teta.
Ara el meu peque comença a anar amb la "de gran" , amb pedals i sense rodetes.
I tot i que la fa anar, encara prefereix la de "petit" sense pedals. Em sembla que només vol la de pedals quan té la oportunitat de fer-se el xulo davant d'algú, que és la seva especialitat.
jo, aquesta de chico, l'he vist en directe i em sembla bé per nens molt menudets, peró em fa la sensació que s'els hi queda petita de seguida... és molt menudeta!
De fusta no l'agafaria... a casa en tenim una de fusta, la Goula, que l'animalot de mon fill fa deixar trinxada en 4 mesos... no l'he llençat perque em fa peneta, era moooolt mona, peró està per llençar-la a la foguera! Són molt mones , les de fusta, peró els nostres nens són massa cafres...
Ara el meu peque comença a anar amb la "de gran" , amb pedals i sense rodetes.
I tot i que la fa anar, encara prefereix la de "petit" sense pedals. Em sembla que només vol la de pedals quan té la oportunitat de fer-se el xulo davant d'algú, que és la seva especialitat.
jo, aquesta de chico, l'he vist en directe i em sembla bé per nens molt menudets, peró em fa la sensació que s'els hi queda petita de seguida... és molt menudeta!
De fusta no l'agafaria... a casa en tenim una de fusta, la Goula, que l'animalot de mon fill fa deixar trinxada en 4 mesos... no l'he llençat perque em fa peneta, era moooolt mona, peró està per llençar-la a la foguera! Són molt mones , les de fusta, peró els nostres nens són massa cafres...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
ostres nuska, pensava q aquestes de fusta eren més ressistents...
La meva nena és bastant brutota... 

Ítaca ha escrit:ostres nuska, pensava q aquestes de fusta eren més ressistents...![]()
La meva nena és bastant brutota...
doncs el meu "ni te cuento"... cafre cafre!

hola noies,
s,
necessito opinons, el meu nen té ara 2 anys i mig, i estem pensant en una bici per reis.
ell té una moto d'aquestes de rodes amples i li encanta.
pensem en una bici però encara no saben pedalar oi?
hem vist una al decathlon que té tres rodes i que pots plegar els pedals i obrir-los per quan ja pedalen, però posa que és fins pels tres anys, per tant no ens valdria no? us poso foto.
i llavors hi ha totes aquestes bicis sense pedals, per agafar equlibri diuen, però no és molt semblant a la moto??
es millor esperar i llavors comprar bici normal i posar-li rodetes??
m'ajudeu??
s,
necessito opinons, el meu nen té ara 2 anys i mig, i estem pensant en una bici per reis.
ell té una moto d'aquestes de rodes amples i li encanta.
pensem en una bici però encara no saben pedalar oi?
hem vist una al decathlon que té tres rodes i que pots plegar els pedals i obrir-los per quan ja pedalen, però posa que és fins pels tres anys, per tant no ens valdria no? us poso foto.
i llavors hi ha totes aquestes bicis sense pedals, per agafar equlibri diuen, però no és molt semblant a la moto??
es millor esperar i llavors comprar bici normal i posar-li rodetes??
m'ajudeu??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Eva gi, les bicis sense rodes no són ben bé el mateix que les motos. És fer-los fer un pas més en la millora de l'equilibri. Amb les motos la roda és molt ampla, en canvi amb aquestes bicis aprenen a anar en bici sense necessitat de passar per les rodetes petites. Primer van sempre amb els peus a terra però a mesura que van millorant l'equilibri, agafen embranzida i aixequen els peus, així quan te n'adones van la meitat del temps amb els peus aixecats. Quan van ben segurs fent això, els dobes una bici amb pedals i marxen sols. Almenys així ha anat amb la mainada del meu entorn, a veure com anirà amb en Pau!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
les bicis són foça diferents a les motos, com et deia l'eternitat. La bici no s'aguanta sola, com ho fan les motos, i han d'agafar equilibri.
A mi, digueu-me rara, peró les motos em semblen molt perilloses. Els nens van massa aixarrencats, i quan es desastabilitzen, no poden fer res per no caure.
Els meus fills, només s'han fotut una castanya forta cadascú (de les d'anar a posar punts), i les dues vegades ha estat amb la moto moltó.
En canvi, amb la bici no han caigut mai. Bé, si que han caigut, peró castanyetes fluixetes, eh? Jo penso que com que no se senten segurs del tot, fan molt menys l'animal...
Jo compraria una bici sense pedals, sense pensar-m'ho. A més ara en trobes per molt bon preu, i la farà servir més temps que la moto.
El meu fill petit ja sap anar amb pedals, peró encara s'ho passa teta amb la bici de "petit"!
A mi, digueu-me rara, peró les motos em semblen molt perilloses. Els nens van massa aixarrencats, i quan es desastabilitzen, no poden fer res per no caure.
Els meus fills, només s'han fotut una castanya forta cadascú (de les d'anar a posar punts), i les dues vegades ha estat amb la moto moltó.
En canvi, amb la bici no han caigut mai. Bé, si que han caigut, peró castanyetes fluixetes, eh? Jo penso que com que no se senten segurs del tot, fan molt menys l'animal...
Jo compraria una bici sense pedals, sense pensar-m'ho. A més ara en trobes per molt bon preu, i la farà servir més temps que la moto.
El meu fill petit ja sap anar amb pedals, peró encara s'ho passa teta amb la bici de "petit"!
Moltes gràcies noietes, em sembla que us faré cas i els reis portaran una bici sense pedals.
gràcies pels consells
gràcies pels consells
i a partir de quina edat les fan servir "bé" aquestes bicis sense pedals?
El meu nen per Reis tindrà 2 anys i mig i no sabem què fer... té una moto moltó però no li apassiona massa, crec que per això que comenta la Nuska... ell és MOLT gran (ara mateix fa un metre i pesa més de 20kg) i suposo que no li és còmode, i per aquest motiu també em fa por això de la bici: les que son de la seva "talla" son per a nens més grans i no sé si ens equivocarem si li porten els reis...
Tampoc ens podem/volem gastar una fortuna en una bici...
M'ajudeu?
El meu nen per Reis tindrà 2 anys i mig i no sabem què fer... té una moto moltó però no li apassiona massa, crec que per això que comenta la Nuska... ell és MOLT gran (ara mateix fa un metre i pesa més de 20kg) i suposo que no li és còmode, i per aquest motiu també em fa por això de la bici: les que son de la seva "talla" son per a nens més grans i no sé si ens equivocarem si li porten els reis...
Tampoc ens podem/volem gastar una fortuna en una bici...
M'ajudeu?
2010 & 2016
Doncs a en Pau que farà 2 anys el 13 de desembre, li porten els reis de casa els meus pares. El meu pare li volia comprar una monty que més amunt vaig possar, però al final l'hem convençut que val massa cara pel poc temps que la farà servir. I al final, dissabte passat li van comprar la del decathlon, que val 39.99€. Hi vam anar i la va provar allí al decathlon, i li va encantar. Ell també és molt alt i gros per l'edat que té, i la bici li anava molt bé. Sempre pots fer això, anar al decathlon i que la provi pels passadissos de la botiga.
La del Decathlon és fins a un metre d'alçada. La setmana passada me la vaig estar mirant a la botiga amb un empleat i em va dir això, que era fins el metre d'alçada. Ariadna, si el teu nen ja fa un metre (guau!!) la farà servir molt poquet...
Raqueleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2012 6:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ja vam fer això a l'estiu, d'anar al decathlon i provar-la i llavors ja li vam veure justa...
Sí, Raqueleta, 1 metre ja!! Amb 28 mesos acabats d'estrenar... I és un rotllo això! Les coses que 'li toquen' per edat, són petites... :((
Sí, Raqueleta, 1 metre ja!! Amb 28 mesos acabats d'estrenar... I és un rotllo això! Les coses que 'li toquen' per edat, són petites... :((
2010 & 2016
Ostres! doncs no havia vist que era fins a 1m! només vaig fixar-me que deia fins els 4anys, que ruc! Bé, ara fa 90-91cm, espero que no creixi tant rapid com fins ara i que almenys pugui passar tot l'estiu... a veure si li haurem de donar la raó al meu pare i dir-li que li hauria d'haver agafat la monty... quin xasco!
Hem estat buscant i hem trobat aquesta de l'imaginarium, que pinta força be!!
http://www.imaginarium.es/56862/ecommerce_1/56862
2010 & 2016
ariadna ha escrit:Hem estat buscant i hem trobat aquesta de l'imaginarium, que pinta força be!!
ariadna, pinta molt bé, aquesta! i ja és pensant en que sigui la seva primera bici de pedals. A més diu fins a 110cm. Veig que tindras els mateixos 10cm de marge que jo, a veure qui l'esquinça abans! jeje
Jajaja sí! Jo espero q trigui molt en créixer 10cm!!!
I sí, està força be això de poder afegir pedals... No se si li durarà tant com per haver-los de comprar, però està be q hi hagi la opció!
Quan la vagi a veure ja diré què tal!
I sí, està força be això de poder afegir pedals... No se si li durarà tant com per haver-los de comprar, però està be q hi hagi la opció!
Quan la vagi a veure ja diré què tal!
2010 & 2016
A mi m'interessa molt aquesta de l'Imaginarium!! Algú la té i pot dir què tal??
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |