parlar en somnis

Gatejar, caminar, correr i saltar.

nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

parlar en somnis

EntradaAutor: nuscka » dc. jul. 22, 2009 6:00 am

els vostres nens parlen en somnis?

ultimament en medir,(que té 33 mesos) parla adormit cada nit, i ara fa un moment ja ha estat el colmo... estava cantant el tren petitó en somnis!
La pediatra diu que es normal... pero a mi emtranquilitzaria saber que no som els únics!
ImatgeImatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: parlar en somnis

EntradaAutor: Blanca07 » dc. jul. 22, 2009 7:06 am

Bon dia!

mira jo tinc 26 anys i encara parlo per la nit. Bueno el meu home fins i tot diu que alguna vegada li he fotut un mastegot i tot!!

Osigui que crec que es del tot normal. A mi quan em diu que es el que he dit em fa molta gràcia pq jo no me n'adono i diu que alguna vegada m'ha parlat i jo fins i tot li he contestat!

Estigues trankila!
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. jul. 22, 2009 7:28 am

Jo també parlava de nits de petita (i no tan petita), parlava, reia,normalment anava a l'habitació de la meva germana i li fotia uns rollos!..un cop fins i tot vaig moure la tauleta de nit :-:) i un dia el meu pare em va trobar que baixava les escales de casa a la matinada i quan em va preguntar on anava li vaig contestar que a l'escola :-:) :-D , jo crec que li passa a molts nens!...això sí, perquè m'ho explicaven perquè jo no m'enterava de res,eh! l'endemà tots reien de mi ?-)
aglaya79
:: tigre
:: tigre
Entrades: 715
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:27 am

EntradaAutor: aglaya79 » dc. jul. 22, 2009 8:15 am

jeje

elmeu marit tb parla, canta, riu, s'enfada... tot en somnis!!! de vegades l'he grabat amb el mòbili quan es veu ni s'hocreu
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Didac
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

EntradaAutor: Didac » dc. jul. 22, 2009 9:20 am

En Didac no arriba a cantar en somnis pero sovint diu paraules, mama, papa, tren blau... sempre em suposat que era normal.
Imatge
Imatge
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

EntradaAutor: Lyly » dc. jul. 22, 2009 10:30 am

La meva de 5 anys també parla amb somnis. I ja fa temps. Ella normalment quan parla es per enfadar-se amb algú... :-:) sol dir "No vull!" "Deixem!" "ahi!" i coses per l'estil.

El nen de 8 any també ho fa a vegades, però no s'enten res.

No ho he consultat mai al pediatre perquè ho he trobat normal...
Imatge

Imatge
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dc. set. 23, 2009 9:42 am

l'Octavi que té 20 mesos sí que "parla" a la nit també i diu a vegades: tete no! (com que l'altre tot el dia l'empipa.... deu somiar això també el pobre...)
I l'Oleguer amb 11 anys no vegis... fins i tot podries anar i preguntar... i ell respon i l'edenmà ni s'ha enterat...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. nov. 16, 2009 8:11 pm

jo ho he fet TOTA la vida, i encara ho faig. No es gens preocupant, t'ho asseguro :ok: :ok: jo soc de les que puc mantenir una conversa o comencar-ne una.... i l'endema evidentment no recordo res :-:) una nit em vaig barallar i tot amb el David, es veu que em vaig emprenyar molt i ell no entenia res.... i l'endema el mati ell super enfadat i jo no recordava res de res :-:) :-:)

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::