parlar en somnis
parlar en somnis
els vostres nens parlen en somnis?
ultimament en medir,(que té 33 mesos) parla adormit cada nit, i ara fa un moment ja ha estat el colmo... estava cantant el tren petitó en somnis!
La pediatra diu que es normal... pero a mi emtranquilitzaria saber que no som els únics!
ultimament en medir,(que té 33 mesos) parla adormit cada nit, i ara fa un moment ja ha estat el colmo... estava cantant el tren petitó en somnis!
La pediatra diu que es normal... pero a mi emtranquilitzaria saber que no som els únics!
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: parlar en somnis
Bon dia!
mira jo tinc 26 anys i encara parlo per la nit. Bueno el meu home fins i tot diu que alguna vegada li he fotut un mastegot i tot!!
Osigui que crec que es del tot normal. A mi quan em diu que es el que he dit em fa molta gràcia pq jo no me n'adono i diu que alguna vegada m'ha parlat i jo fins i tot li he contestat!
Estigues trankila!
mira jo tinc 26 anys i encara parlo per la nit. Bueno el meu home fins i tot diu que alguna vegada li he fotut un mastegot i tot!!
Osigui que crec que es del tot normal. A mi quan em diu que es el que he dit em fa molta gràcia pq jo no me n'adono i diu que alguna vegada m'ha parlat i jo fins i tot li he contestat!
Estigues trankila!
Jo també parlava de nits de petita (i no tan petita), parlava, reia,normalment anava a l'habitació de la meva germana i li fotia uns rollos!..un cop fins i tot vaig moure la tauleta de nit
i un dia el meu pare em va trobar que baixava les escales de casa a la matinada i quan em va preguntar on anava li vaig contestar que a l'escola
, jo crec que li passa a molts nens!...això sí, perquè m'ho explicaven perquè jo no m'enterava de res,eh! l'endemà tots reien de mi 
i un dia el meu pare em va trobar que baixava les escales de casa a la matinada i quan em va preguntar on anava li vaig contestar que a l'escola
, jo crec que li passa a molts nens!...això sí, perquè m'ho explicaven perquè jo no m'enterava de res,eh! l'endemà tots reien de mi 
jeje
elmeu marit tb parla, canta, riu, s'enfada... tot en somnis!!! de vegades l'he grabat amb el mòbili quan es veu ni s'hocreu
elmeu marit tb parla, canta, riu, s'enfada... tot en somnis!!! de vegades l'he grabat amb el mòbili quan es veu ni s'hocreu
En Didac no arriba a cantar en somnis pero sovint diu paraules, mama, papa, tren blau... sempre em suposat que era normal.
La meva de 5 anys també parla amb somnis. I ja fa temps. Ella normalment quan parla es per enfadar-se amb algú...
sol dir "No vull!" "Deixem!" "ahi!" i coses per l'estil.
El nen de 8 any també ho fa a vegades, però no s'enten res.
No ho he consultat mai al pediatre perquè ho he trobat normal...
sol dir "No vull!" "Deixem!" "ahi!" i coses per l'estil.El nen de 8 any també ho fa a vegades, però no s'enten res.
No ho he consultat mai al pediatre perquè ho he trobat normal...
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
l'Octavi que té 20 mesos sí que "parla" a la nit també i diu a vegades: tete no! (com que l'altre tot el dia l'empipa.... deu somiar això també el pobre...)
I l'Oleguer amb 11 anys no vegis... fins i tot podries anar i preguntar... i ell respon i l'edenmà ni s'ha enterat...
I l'Oleguer amb 11 anys no vegis... fins i tot podries anar i preguntar... i ell respon i l'edenmà ni s'ha enterat...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo ho he fet TOTA la vida, i encara ho faig. No es gens preocupant, t'ho asseguro
jo soc de les que puc mantenir una conversa o comencar-ne una.... i l'endema evidentment no recordo res
una nit em vaig barallar i tot amb el David, es veu que em vaig emprenyar molt i ell no entenia res.... i l'endema el mati ell super enfadat i jo no recordava res de res

una nit em vaig barallar i tot amb el David, es veu que em vaig emprenyar molt i ell no entenia res.... i l'endema el mati ell super enfadat i jo no recordava res de res

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |