Taula i cadires infantils

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Lita24
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:12 pm

Taula i cadires infantils

EntradaAutor: Lita24 » ds. des. 29, 2012 2:09 pm

Hola!! L'Arlet ja té 17 mesos i ara li encanta pintar. La poso a la trona i fa gargots sense parar!!!

Tinc pensat comprar-li una taula i unes cadires ben xules (d'aquestes infantils) per posar al menjador, he mirat les de l'ikea i la veritat és que m'agraden, però buscava alguna cosa més original. Sabeu on puc comprar-ho i a la vegada que no sigui car?

Gràcies!!!
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Taula i cadires infantils

EntradaAutor: sivi » ds. des. 29, 2012 3:30 pm

Aquests reis li porten la taula a la meva filla de quasi dos anys, i com que te l'aniversari molt a prop, llavors li regalaran una cadira per a ella. A mes amb la taula li vindran dos cadires diferents a la seva per quan vinguin els seus cosins. http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/00101056/
Taula es d'ikea http://www.ikea.com/es/es/catalog/produ ... #/50196354 i llavors li decoraré amb motius infantils.
La seva cadira es de balca d'una botiga de cistells artesanals i llavors l'he decorat posant-li el seu nom amb unes lletres de colors i li he fet un coixí amb una tela ben divertida, així sabrà quina es la seva.
No cal que t'hi gastis molts diners, ja que acabarà pintada o bruta de qualsevol cosa.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
bada
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dg. des. 30, 2012 8:59 pm

Hi ha unes de la marca Dd, del grup Resol (empresa d'Olot), que són molt xules, i tenen la taula a joc:
http://www.resol.es/es/julieta_silla_mobiliario-diseño.aspx
Pots enviar un mail i et diran a quines botigues ho pots trobar a prop d'on siguis tu.
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dg. des. 30, 2012 10:24 pm

Nosaltres vam comprar ua taula auxiliar de ikea, model lack de 50 x 50 i que es baratissima i la cadira es de fusta i me la van regalar pintada amb el seu nom. Queda molt bé i la superfície taula és ideal per netejar.
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. des. 31, 2012 10:12 am

yo tb he comprat la del ikea la taula de fusta en blanc i la cadireta de fusta en groc.
Imatge
Imatge
bada
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dc. des. 04, 2013 7:58 am

Lita24 ha escrit:Hola!! L'Arlet ja té 17 mesos i ara li encanta pintar. La poso a la trona i fa gargots sense parar!!!

Tinc pensat comprar-li una taula i unes cadires ben xules (d'aquestes infantils) per posar al menjador, he mirat les de l'ikea i la veritat és que m'agraden, però buscava alguna cosa més original. Sabeu on puc comprar-ho i a la vegada que no sigui car?

Gràcies!!!

Lita24, et puc preguntar al final per quines et vas decidir? Ara jo estic com tu estaves fa un any, i totes les que veig que m'agraden són molt cares!!!
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dt. des. 10, 2013 1:03 pm

A nosaltres la meva cunyada i dos nebots ens van regalar taula i cadira del Ikea però pintades per ells! Molt maco.
Pots personalitzar-les com més t´agradi.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

EntradaAutor: annatp » dj. des. 19, 2013 6:39 am

pregunta de novata pero...sobre a quina edat comencen a seure sols en cadires? sempre m0han agradat molt aquestes taules petites i lo de pintar-les te molt bona pinta!!! neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::