2 anys i sortir a passejar

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

2 anys i sortir a passejar

EntradaAutor: Vampirets » dj. ago. 08, 2013 5:51 pm

Hola noies!

Tenim un problema per sortir a passejar amb les peques, que ara tenen 2 anys. Pot semblar una tonteria, però no sabem què fer i he pensat que potser algú tindrà una idea brillant.

El cas és que elles ja caminen molt, però es clar, si és molt tros es cansen. El cotxet.no el.poden ni veure, i la veritat és que nosaltres també li tenim molta mania! Només l'utilitzem per anar a l'escoleta, perquè a part que no els hi agrada, al final s'adormen i encara que siguin 5 minutes després no volen fer migdiada, estan cansades, i tot el.dia és un drama.

Els portanadons (motxilla, foular, i bandoleres) ja tampoc els.volen. I com que jo tinc molt maluc, sobretot des que hem tret el bolquer, de seguida diuen "mama mal cul!" i les acaba portant a coll el papa a totes dues. Però cada vegada pesen més i el papa les aguanta menys tros, és clar.

Hem pensat els tricicles amb nansa, però tampoc ens motiven gaire i a més són molt aparatosos per dur-ne 2 a la mà el tros que elles caminen. I amb les seves motos de l'imaginariu no arribem gaire lluny tampoc...

En fi, que ens estem començant a desesperar, així que qualsevol idea serà benvinguda!

Gràcies :)
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: 2 anys i sortir a passejar

EntradaAutor: glorieta » dv. ago. 09, 2013 8:47 am

Ostres, jo t'anava a dir lo dels tricicles amb nansa, però només un, per que vagin descansant a estonetes.... i sino marxar amb molt de temps i si es cansen seure una estona a un banc o on sigui i descansar mentres us expliqueu coses. Jo ho feia així amb el Pol. Quan van decidir deixar el cotxet, tot ho feiem amb mooolt de temps i al començament seiem a descansar sovint, mirant formigues, arbres, o cotxes i a poc a poc va aguantar més.
A veure com ho faig amb en Jan, per que llavors també hi haurà en Pol i els ritmes seran totalment diferentes.....
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » ds. nov. 30, 2013 4:18 pm

Vampirets, i sortir amb un sol cotxet simple i anar canviant, per torns? Hi podrieu acoplar un patinet, tb...es una idea.
ImatgeImatge
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dg. des. 01, 2013 6:09 pm

Hola!

Ostres, ara m'he adonat que no vaig respondre els missatges, em sap greu! Poc després d'enviar-lo vam anar de vacances i no tenia gens de cobertura, i després, de sobte, un dia, plaf! Van començar a caminar estona i estona sense problemes. Com sempre passa amb els nens, al final tot és qüestió de paciència neujor:-)

Floreta, quan de temps! Què tal tot, com estan els peques?

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::