Grip i carrer
- formiguetes
- :: papallona

- Entrades: 113
- Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm
Grip i carrer
Quan tenen la grip, no els treieu cap dia al carrer? com ho feu? Tenim la nena malalta des de dijous nit, ha arribat a 39.5º varies vegades, tot i que li va baixant, fins i tot ahir pel matí i avui estava a 36.5º, però després torna a pujar..i així portem 3 dies. Però no sabem si sortir una estona quan li baixa la febre o que... no la treuriem del cotxet, només en el cas d'entrar dins una cafeteria, per exemple. Per cert..quan dura aquesta maleïda grip??? 

Re: Grip i carrer
Jo no l'he tret.. Per que s'acabés de curar bé, per evitar recaigudes, per no contagiar (desconec si passat uns dies ja no contagia o com va, por si acaso..) i sobretot per que a ell no li venia gens de gust! Dura una setmana ben bona.. Ánims!
La nostra mitjana també ha tingut aquesta grip, amb les mateixes pujades i baixades de febre... horrorós! Quan semblava que ja estava bé, febrada de nou! Uff...
Ha estat de dilluns a diumenge... Avui ja gens de febre, espero que això vulgui dir que ja l'ha superada...
Nosaltres tampoc l'hem tret de casa.
Ha estat de dilluns a diumenge... Avui ja gens de febre, espero que això vulgui dir que ja l'ha superada...
Nosaltres tampoc l'hem tret de casa.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Nosaltres tampoc vam sortir. És molt contagiosa, la grip. I en persones grans o immunodeprimides pot portar complicacions...
La pediatre em va dir que set dies a casa, ja que el virus sol durar set dies.
Sort!
La pediatre em va dir que set dies a casa, ja que el virus sol durar set dies.
Sort!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Els meus també han passat aquesta grip, i tela marinera! Tampoc vam sortir fins que van estar del tot bé, només el dia que vam anar al pediatre.
El gran va estar 7 dies amb aquesta febre puja i baixa i el petit 9 dies.
Petons i ànims pq ha agafat fort aquest any
El gran va estar 7 dies amb aquesta febre puja i baixa i el petit 9 dies.
Petons i ànims pq ha agafat fort aquest any
- formiguetes

Hola! Doncs des de dilluns a la tarda que ja no té febre... Ahir va passar el dia sense febre, i per la tarda vam sortir un moment per fer encàrrec però no es movia del cotxet i ben tapada. Tot i fer més de 24h que no té febre, avui, per prudència, es quedarà a casa. Demà sí que tenim pensat dur-la a l'escola.. Com ho veieu..? La grip la va començar dijous passat!
- formiguetes

Noies..estic molt desanimada.. avui a les 20h tornava a tenir febre, 37.7°.. Ja feia dos dies que no en tenia, com pot ser?? Com podem saber quan està recuperada del tot??
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
formiguetes em sap greu dir-t'ho però es normal. El nostre pediatre ho va posar al Facebook:
Grips amb Febres molt altes, i quan sembla que hi ha milloria al cap de 48 hores torna la febre.
Ànims i molts liquids bonica!
Grips amb Febres molt altes, i quan sembla que hi ha milloria al cap de 48 hores torna la febre.
Ànims i molts liquids bonica!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |