10 dies amb diarrea

Alèrgies, otitis, problemes..

Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

10 dies amb diarrea

EntradaAutor: Clara13 » dc. des. 23, 2015 1:26 pm

Hola noies! Tinc un pollet de 16 mesos que fa casi 10 dies que té diarrea. No constant, potser fa un o dos cops al dia només, sense vòmits ni febre ni malestar de cap tipus. Al quart dia ja el vaig dur al pediatra i com no se li passa li estan fent un cultiu. A algú li ha passat que el seu petit/a tingui diarrea sense cap altra simptoma? Un rotavirus potser? He sentit que costen molt de curar...

Merci!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: 10 dies amb diarrea

EntradaAutor: giuletta » dc. des. 23, 2015 2:33 pm

Hola Clara,

la meva petita, quan tenia 9-10 mesos també va tenir unes diarrees que li van duran molts dies, unes 3 setmanes. Com que tot estava bé, el pediatra em va dir que l'únic que podia fer era donar-li probiòtics i que ja marxarien, que moltes vegades quan són tant petits costen molt de marxar. I, efectivament, així va ser, un dia ja va fer la caca normal i cap problema :ok:
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dj. des. 24, 2015 1:53 pm

Gràcies Giuletta.

Avui ens han dit que és negatiu en rotavirus i adenovirus, i ja m'he posat nerviosa per si és alguna cosa més seria. 3 setmanes? I et menjava bé?
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dj. des. 31, 2015 1:25 pm

Hola Clara13, com està el teu nen? Se li ha passat ja? Espero que sí! A nosaltres no ens ha passat mai res semblant i no et puc ajudar, però segur que en nens petits és més comú del que ens imaginem. Actualitza quan puguis!
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dv. gen. 01, 2016 7:46 pm

A la nostra pitufa de 10 mesos li va passar després d'una gastroenteritis fa fer una intolerància transitòria a la lactosa. Li va durar uns dos mesos i durant aquest temps li donàrem llet sense lactosa. De tant en tant intentàvem reintroduir la lactosa fins que vàrem veure que javla tornava a tolerar. Sort!
Imatge

ImatgeImatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » ds. gen. 02, 2016 4:28 pm

Hola noies! Doncs continua mes o menys igual. Hem fet cultiu de virus i bacteris i ha donat negatiu, o sigui que ara anem a veure si es tracta de parasits. No sabre els resultats fins el 18 de gener o sigui que encara em queda...el pediatra em va dir que si son parasits de vegades fan intolerancies temporals a la lactosa. Podria tractarse d'una girardiasis, per exemple. Si dona negatiu doncs ja haurem d'anar a veure si son intolerancies o celiquies tot i que jo diria que aixo no, pero no ho se segur del tot clar, perque es veu que les intolerancies apareixen de cop. D'altra banda, i nomes per si de cas, he deixat de consumir lactics, per veure si aixo l'ajuda. Tambe haig de dir que tinc una amiga amb un nen de la mateixa edat amb els mateixos simptomes, que va estar jugant amb el meu fill a la guarde una tarda i a mes va donar la casualitat que als dos els vem canviar al canviador d'alla, pel que sospitem que es podrien haver contagiat d'algo alhora. Gracies pel vostre interes, us anire informant (perdoneu pels accents, amb el mobil es de bojos).
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dv. gen. 08, 2016 9:28 pm

giuletta ha escrit:Hola Clara,

la meva petita, quan tenia 9-10 mesos també va tenir unes diarrees que li van duran molts dies, unes 3 setmanes. Com que tot estava bé, el pediatra em va dir que l'únic que podia fer era donar-li probiòtics i que ja marxarien, que moltes vegades quan són tant petits costen molt de marxar. I, efectivament, així va ser, un dia ja va fer la caca normal i cap problema :ok:

Quins probiòtics et va receptar? Són innocus? Pregunto perquè precisament ara, el meu petit de 18 mesos porta ja gairebé una setmana amb diarrees. Sense cap altre símptoma fora d'un refredat. M'estic plantejant donar-li probiòtics, si no tenen efectes secundaris.

Clara13, ja ens explicaràs què et diuen, sembla que és una infecció, pel que expliques.
mar2012
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » ds. gen. 09, 2016 7:10 pm

Jaruma, el meu peque ha tingut gastroenteritis mes d,un cop. Jo li dono reuteri quan en te. Son 5 gotetes al dia, i no tenen cap efecte nociu, sino al contrari, milloren la flora intestinal. Que no sigui res!
Clara, com esteu??
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » ds. gen. 09, 2016 8:50 pm

Hola noies! Jo li dono probiòtics de la marca Bivos i sí, són inocuus. També m'han parlat del Reuteri, com et diu la Mar. Ha estat 3 o 4 dies fent molt be la caca, amb olor normal, tipus nocilla (fa molta teta), però avui l'ha fet més àcida altra cop. Haig de dir que ahir el vaig pillar menjant-se una galeta de xocolata sota la taula...o sigui que potser hagi estat això. Esta clar que la seva flora es resenteix amb alguna cosa. Dels resultats encara trigaré uns dies a saber el què, la veritat és que ja no sé què pensar, potser si que es tracta d'alguna alergia o intolerància. Estic a un grup al Facebook que es diu Padres de niños intolerantes a la plv i em comenten que sí podria ser una al.lèrgia, que calen fer proves i que també hi ha casos de nens que fan diarrea quan els surten les dents perque el ph de la saliva canvia i es torna més àcid, irritant la mucosa intestinal. La veritat és que al meu li estan sortint dos incisius laterals i dos queixals alhora, però clar, no ho sé segur. Aniré pas per pas, primer que em confirmin que no són paràsits i si és així anirem al següent nivell. Gràcies per preguntar noies!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dg. gen. 10, 2016 1:02 pm

Jaruma, com són les caques del teu petit? Tenen moc?
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dg. gen. 10, 2016 1:12 pm

Clara13 ha escrit:Jaruma, com són les caques del teu petit? Tenen moc?

No, són força líquides i amb trossets de menjar no digerit (perdó pels detalls :-) ).

Però ja estic més tranquil.la perquè ahir només en va fer una, al vespre! I avui de moment cap. Va començar fa exactament una setmana, i li feien molta pudor, i en feia 3 o 4 al dia. Però sembla que la cosa ja està superada, de moment no li donaré probiotics, però m'apunto els que m'heu comentat.

Espero que al teu nen se li passi aviat també. Si és una al.lèrgia espero que sigui transitòria i tot torni a la normalitat. Ànims!!
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dg. gen. 10, 2016 3:55 pm

Merci!!
mar2012

EntradaAutor: mar2012 » dl. feb. 01, 2016 1:53 pm

Clara, com aneu??

Jo estic una mica desconcertada amb el meu nen. Ell menja molta fruita i té tendència a anar de vendre més aviat "lleuger".. El cas és que de tant en tant fa una caca super líquida (perdoneu la claretat), potser fa 2 o 3 dies la caca bé, i de cop.. pammm i l'has d canviar de dalt a baix. Ell té gana, creix perfecte, i no és cap virus, perquè els cops que ha passat una gastro, es queda molt xoff i no menja, i normalment té vòmits. Ara no, solament és que de tant en tant fa diarrea líquida. Fa un mes vam fer proves d'al·lèrgia (per un altre tema), i va sortir tot negatiu (inclosa PLV). Em va comentar el pediatra que li féssim dieta normal (sense greixos) durant una setmana, i que si seguia fent, que trauríem lactosa i donaríem probiòtics a veure que, i que si no millorava faríem més proves (anàlisis femtes - em va dir que si feia sang que ho faríem ja, però no n'hi veig-,proves per intoleràncies, celiaquia...)
Jo des de fa unes setmanes menjo més fibra, pa integral... i encara fem molt de pit. Penseu que pot tenir alguna relació?
Què en penseu?

Gràcies.
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dl. feb. 01, 2016 9:37 pm

Hola Mar!

Que jo sàpiga, per la llet els passem els greixos que hem menjat, i poc més. La fibra que prenguem crec que no els afecta gens (crec, eh?).

No sé què pot ser el que li passa al teu nen. El meu també menja moltíssima fruita, però té tendència al restrenyiment, així que si menja fruita va "bé", i si en menja menys directament no fa caca en uns dies.

Espero que se li passi ben aviat.

I tu Clara, saps res de nou?
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. feb. 02, 2016 8:57 am

Hola noies!

Doncs avui bastant nerviosa, en un parell d'hores he quedat amb el pediatra perque m'expliqui els resultats de l'análisi de sang que li van fer al meu fill. Pateixo perque no sé què em dirà, si serà algo serio o no. De fet els resultats ja els van tenir disponibles el divendres passat, imagino que si fos alguna cosa dolenta no haurien esperat tants dies a citar-me...no sé.

Ell continua igual, fa caques com desfilachades, desfetes, no són sòlides. I si algun dia (molt pocs) menja alguna marranada (patates de bossa, per exemple), llavors ja és diarrea.

No sé, té pinta de ser alguna intolerància o inclús celiaquia. A veure què em diuen avui...

Gràcies per l'interés!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 05, 2016 11:36 am

Clara13 que us van dir?

El meu fill petit va estar una temporada fent caques rares també i vam descubrir que eren els cereals, li vaig canviar la marca i la mar de bé.

Ànims!
Imatge

Imatge
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » ds. feb. 06, 2016 3:50 pm

Hola! Doncs l'analitica ha sortit molt bé, només han vist inflamació intestinal però sense importància, degut segurament a un procés víric (una colitis, vaja). Em van dir que el més greu que podria ser és una alèrgia o intolerància, o sigui que em quedo molt més tranquila. De moment dosi de probiòtics a tope i a esperar un parell de setmanes més per veure si millora. Si no, haurem de fer nova analítica per valorar possibles alèrgies o algun bacteri resistent.

Gràcies noies!
mar2012

EntradaAutor: mar2012 » dl. feb. 08, 2016 9:41 pm

Clara a veure que us diuen!!
Nosaltres estem igual, amb diarrea cada dos, tres dies.. Aquesta setmana hem de portar mostres de femtes per fer cultius, a veure que i donar probiotics.. Sinó millora, proves d,intolerància..
Ell menja normal i esta content.. No se, a veure que en sortirà..

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::